دانلود و خرید کتاب مادر خوبی داشتیم! ز. ام مهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مادر خوبی داشتیم! اثر ز.  ام مهدی

کتاب مادر خوبی داشتیم!

نویسنده:ز. ام مهدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مادر خوبی داشتیم!

«مادر خوبی داشتیم» روایتگر سرگذشت مادرم زهرا علیها السلام از قبل ولادت تا بعد شهادت‌ است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «زنان مکه پا کشیدند و ارتباط قطع شد. رفت و آمدهایی که افتخارشان بود ترک کردند و دیگر به حضورش شرفیاب نشدند. اگر می‌دیدند سلامش نمی‌کردند، و به این اکتفا نمی‌کردند بلکه هیچ زنی را هم نمی‌گذاشتند به خدمتش برسد. زنان مکه از خدیجه‌علیهاالسلام فاصله گرفتند برای آنکه با پیامبرصلی‌اللَّه‌علیه‌وآله ازدواج کرد. می‌گفتند: سخن ما را گوش ندادی و با محمد فقیر، یتیم ابوطالب ازدواج کردی. ما حتی هنگام وضع حمل تو را یاری نمی‌دهیم. اینک ولادت فرزند دلبندش فاطمه‌علیهاالسلام فرا رسیده، ولی ملکه حجاز در حجره تنهاست. راستی بسیار مشکل است بانوئی که جلالتش جزیرة العرب را گرفته حتی یک نفر کمک برای ولادت فرزندش نبیند. باشد که همین فرزند از رحم مادر او را تسلی می‌دهد و انیس و مونسش می‌شود. از امام صادق‌علیه‌السلام می‌پرسند: ولادت مادرت فاطمه‌علیهاالسلام چگونه بود؟ درد دلهای حضرت در این باره چنین است: وقتی پیامبرصلی‌اللَّه‌علیه‌وآله با خدیجه ازدواج کرد، زنان مکه از او کناره گرفتند و به منزل او نمی‌آمدند و سلامش نمی‌کردند و هیچ زنی را هم نمی‌گذاشتند نزد خدیجه برود. خدیجه از این رفتار زنان وحشت کرد، و ناراحتی‌اش بخاطر ترس از اذیت قریش نسبت به پیامبرصلی‌اللَّه‌علیه‌وآله بود.»
استراتژی‌ بازاریابی جهانی
بودو ب. اشلیگل میلخ
آموزش موضوعات مراقبت معنوی: کتاب راهنما برای همه کارکنان نظام ملی سلامت در اسکاتلند
زهرا غلامی‌حیدرآبادی
زیارت عاشورا در نگاهی دیگر
غلامرضا حیدری‌ابهری
کراماتی از کریمه اهل‌بیت (ع) : گزیده کرامت‌های حضرت معصومه (ع)
علیرضا سبحانی‌نسب
ما زود آشتی می کنیم! ما از عهده فشار همسالان برمی آییم!
گروه نویسندگان
بی قرار
گروه نویسندگان
افسانه های پاچاماما
پائولا مارتین
بازخوانی خطبه های انقلابی امام حسین (ع)
عبدالوهاب حسین
اما دخترم فاطمه؛ مناقب و مصائب حضرت زهرا (ع) از زبان پیامبر (ص)
ب. ام نرجس
جلد ۲۵ زنان ـ عوارض پزشکی و جراحی ۱ در زنان ـ پارت سوم
مریم اسماعیل پور
سرپناه بارانی
جوجو مویز
رازهایی برای موفقیت در ورزش و بازی
مارنیه توربرت
مارسل پروست
اف. دابلیو. جی. همینگز
کیمیای عشق الهی؛ جلد دوم
مهدی داعی سرکاریزی
بررسی وضعیت حقوقی سرمایه‌گذاری خارجی در بازار سرمایه‌ی ایران از منظر حقوق بین‌الملل
فاطمه عبدی
کجاوه: چند داستان از ترکمن صحرا
یوسف قوچق
حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران
فرشته موقر

نظرات کاربران

SARA
۱۳۹۵/۱۰/۱۰

نویسنده این کتاب معتبر هست؟؟

Shervin Nemati
۱۳۹۵/۱۲/۱۸

کتابی بسیار روان و زیبا که در زمستان ۹۵ به چاپ دهم رسیده است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
«لعن اللَّه ظالمیک یا فاطمة»
• Khavari •
گاهی هم که عایشه با آن سوء ادبی که داشت زبان درازی می‌کرد پیامبر صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله می‌فرمود: «خدیجة و اَینَ مِثْلُ خدیجة»؟! همانند خدیجه کجا پیدا می‌شود؟ گویا پیامبر می‌خواست به عایشه بفهماند: تو که مرا و دخترم فاطمه ‌علیهاالسلام را همواره آزار می‌دهی، حتی ام ایمن که از زنان بهشت است، و ام سلمه و زنان دیگر به گرد پای خدیجه نمی‌رسند. اصلاً خدیجه با زنان دیگر به جز فاطمه دخترش قابل مقایسه نیست.
سیّد جواد
زنان مکه از خدیجه ‌علیهاالسلام فاصله گرفتند برای آنکه با پیامبر صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله ازدواج کرد. می‌گفتند: سخن ما را گوش ندادی و با محمد فقیر، یتیم ابوطالب ازدواج کردی. ما حتی هنگام وضع حمل تو را یاری نمی‌دهیم. اینک ولادت فرزند دلبندش فاطمه ‌علیهاالسلام فرا رسیده، ولی ملکه حجاز در حجره تنهاست. راستی بسیار مشکل است بانوئی که جلالتش جزیرة العرب را گرفته حتی یک نفر کمک برای ولادت فرزندش نبیند. باشد که همین فرزند از رحم مادر او را تسلی می‌دهد و انیس و مونسش می‌شود.
Maryam Bagheri
اگر هیجده بهار زیبا و پر از گل تو را به یاد می‌آورم هفتاد و پنج شام تاریکتر از شب در خاطرم زنده می‌شود که تنها گلِ به یادگار مانده از پدرت را هم از تو گرفتند.
Maryam Bagheri
اهداء با تنی ناتوان پشت در نیم سوخته‌ات نشسته‌ام، و چهره بر آستان ملکوتیت می‌سایم. قبولم کنی یا نکنی، رفتنی نیستم! روزی که فرشتگان تو را با جلال به عرصه محشر می‌آورند، قدم بر دیده‌ام بگذار تا رشته‌ای از چادرت بگیرم، و مرا در آن گیر و دار با تو ببینند. هر چه هستم بپذیر. من هم امیدوارم
Maryam Bagheri
دشمنان پیامبر صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله با مادرم زهرا علیهاالسلام چه کردند که از زندگی به ستوه آمد و دعای مستجابش این بود: «اللهمّ عجّل وفاتی سریعاً»
f_altaha
امام زین‌العابدین‌علیه‌السلام فرمود: روزی که پدرم شهید شد مرا در حالی به سینه‌اش چسبانید که خون از بدنش می‌جوشید و می‌فرمود: پسرم دعائی که مادرم فاطمه ‌علیهاالسلام به من آموخته حفظ کن که پیامبر صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله به مادرم و جبرئیل به پیامبر صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله آموخته که در وقت حاجت و کار مهم و ناراحتی و گرفتاری و امر بزرگ سخت و سنگین این دعا را بخوانند: بحق یس و القرآن الحکیم، و بحق طه و القرآن العظیم، یا من یقدر علی حوائج السائلین، یا من یعلم ما فی الضمیر، یا منفس عن المکروبین، یامفرج عن المغمومین، یا راحم الشیخ الکبیر، یا رازق الطفل الصغیر، یا من لایحتاج الی التفسیر، صل علی محمد و آل محمد و افعل بی کذا و کذا. و بجای کذا و کذا حاجت خود را بخواه
f_altaha
«فَلَیتَ ابنُ ابی‌طالبٍ ماتَ قَبْلَ یوْمِهِ، فلا یرَی الْکفَرَةَ الفَجَرَةَ قَد ازْدَحَموا عَلی ظُلْمِ الطّاهِرَةِ البَرَّة... ». ای کاش پسر ابی‌طالب قبل از آن روز مرده بود و نمی‌دید که کافران فاجر برای ستم بر فاطمه طاهره نیکوکار ازدحام کرده‌اند...
f_altaha

حجم

۱۰۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۰۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان