دانلود کتاب صوتی ادبیات تبلیغ با صدای هومان محمدحسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ادبیات تبلیغ اثر رابرت دبلیو بلای

دانلود و خرید کتاب صوتی ادبیات تبلیغ

معرفی کتاب صوتی ادبیات تبلیغ

ادبیات تبلیغ اثر رابرت دبلیو بلای، کتاب راهنمایی برای نویسندگان تبلیغات است. تبلیغ‌نویسی یا نوشتن یک متن تبلیغ کارِ هر کسی نیست. استعداد نویسندگی و شم بازاریابی می‌خواهد و از طرفی هم کمی روان‌شناسی. بنابراین شنیدن یک کتاب صوتی جامع و کامل با هدف آموختن تمام ویژگی‌های یک تبلیغ خوب و تاثیرگذار به موفقیت ما در این حوزه کمک می‌کند. 

کتاب صوتی ادبیات تبلیغ، اثر رابرت دابل یو. بلای، یک راهنمای گام به گام برای نگارش تبلیغات پرفروش و تاثیرگذار است. کتاب صوتی ادبیات تبلیغ، کتابی جامع و کامل برای دست‌اندرکاران و متخصصان تبلیغات است. رابرت دابل یو. بلای، در این کتاب، به مخاطبان و تبلیغ‌نویسان می‌آموزد که چطور شعار یا متن آگهی، متن بروشور، کاتالوگ، نامه‌های فروش مستقیم، ایمیل و... بنویسند. کتاب ادبیات تبلیغ از بهترین کتاب‌ها در زمینه تبلیغ‌نویسی و کپی‌رایتینگ است.

 شنیدن کتاب صوتی ادبیات تبلیغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

در پیش‌گفتار کتاب صوتی ادبیات تبلیغ آمده است: این کتابی است برای تمام کسانی که در دنیای تبلیغات به کار مشغول‌اند، آن‌هایی که آگهی‌ها را می‌نویسند، به تدوین فیلم‌های تبلیغاتی می‌پردازند و یا آن‌ها را تایید می‌کنند؛ نویسندگان شرکت‌های تبلیغاتی، مدیران، خبرنگاران و عکاسان آزاد، تهیه‌کنندگان خلاق، سرمایه‌گذاران،‌ مدیران فروش و بازاریابی، مدیران تولید و مدیران انواع مختلف محصولات تجارتی همگی از مخاطبان کتاب صوتی ادبیات تبلیغ هستند. این کتاب صوتی مملو از نظریات، روش‌ها و قوانین حاکم بر دنیای تبلیغات است. بسیاری از افراد پرآوازه در این زمینه به شما خواهند گفت که در این جریان، نیازی به قاعده و قانون نیست. تبلیغاتِ «پرجاذبه» قوانین را به زیر پا می‌نهد و آن‌ها را درهم می‌شکند.

 

نظرات کاربران

یک دیجیتال مارکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۸

انتظارم بیشتر از این بود کتابای بهتری هم تو بازار هست که قیمت پایین تری‌ دارند

sepideh sr
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

مفید است باید چنبار گوش کرد و نکات یادداشت شود

کاربر 3428943
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

این کتاب عالیه دست شمادرد نکنه👍

زمان

۱۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان