دانلود و خرید کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور علی صفائی حائری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور اثر علی صفائی حائری

کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور

امتیاز:
۴.۳از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور

کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور، اثر علی صفائی حائری، به بررسی سوره‌ کافرون در قالبی نو و در مجموعه‌ی تطهیر در جاری قرآن می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور

قرآن کتابی آسمانی است که از جانب خداوند برای روشن کردن راه و مسیر ما آمده است. قرآن آمده است تا با خواندن و درک و عمیق شدن در آیات و سوره‌های آن، راهی برای زندگی پیدا کنیم. راهی که ما را به سوی حقیقت اصلی و واحد ببرد. راهی که ما را به بهشت جاودانه‌ی الهی نزدیک کند. اما افسوس که خواندن قرآن را سرسری گرفته‌ایم. افسوس که به کشف چند حقیقت علمی و شبه علمی از میان سوره‌های قرآن بسنده کرده‌ایم. کتاب تنها پناه، تفسیر سوره‌های ناس و فلق است. تفسیری که به تطهیر ما در این دریای عظیم و بی‌کران معنا می‌پردازد. علی صفائی حائری در کتاب تنها پناه، علاوه بر تفسیر سوره‌ها از دیگر ابزارهای تفسیر هم کمک گرفته است. ابزاری همچون شناخت کافی از ادبیات عرب، صنایع ادبی و شرایط نزول آیه، و همچنین به واسطه تسلط بر دیگر آیات قرآن. در نهایت پرده‌ها کنار می‌روند و سوره فهم می‌شود.

کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تنها پناه برای کسانی که دوست دارند در قرآن و آیات الهی تعمق کنند، کتابی خواندنی است. اگر دوست دارید تفسیر سور‌ه کافرون را بخوانید، کتاب چشم‌های بسته، چشمه‌های کور برای شما است.

درباره‌ی علی صفائی حائری

علی صفائی حائری معروف به عین صاد در سال ۱۳۳۰ متولد شد. او مجتهد، فقیه، عارف و اندیشمند شیعه بود که بیش از پنجاه جلد کتاب در زمینه‌های متفاوتی مانند تربیتی، نقد و روش نقد، ادبیات هنر، روش تدریس و آموزش، قرآن کریم و روش برداشت از آن، تفسیر و دیدارهای تازه با قرآن، دعا و حدیث، ولایت و امامت، معارف اسلامی و آموزه‌های اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی اسلام تالیف کرده است. علی صفائی حائری در سال ۱۳۷۸ به علت تصادف رانندگی، چشم از جهان فروبست. 

نظرات کاربران

اکبر
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

سلام لطفا کتاب استاد در طاقچه بی نهایت بذارید و کتاب های دیگه استاد رو هم در طاقچه اضافه کنید باتشکر

a.shirazi
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

لطفا سایر کتابهای استاد رو هم بزارید .ممنونم

کاربر ۱۵۵۱۴۱۸
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

ای کاش کتابهای بیشتری از استاد بگذارید

سید
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

آقا چرا کتابای استاد صفائی حائری تو طاقچه نیست

mk
۱۴۰۱/۰۴/۲۲

ایشان، از معدود کسانی هستند که بنده به عنوان یک انسان از صمیم قلب قبولشان دارم و از جمله به جمله سخنان ایشان درس میگیرم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۸۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان