دانلود و خرید کتاب حباب یا انقلاب؟ نیل مهتا ترجمه قاسم کیانی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حباب یا انقلاب؟ اثر نیل مهتا

کتاب حباب یا انقلاب؟

معرفی کتاب حباب یا انقلاب؟

حباب یا انقلاب؟ کتابی است از نیل مهتا و همکارانش که از مدیران محصول گوگل و مایکروسافت هستند. این اثر درباره دنیای فناوری‌ها و ارزهای دیجیتال و سوالاتی است که برای مردم ایجاد کرده‌اند.

 درباره کتاب حباب یا انقلاب

برخی از کارشناسان می‌گویند که رمزارزها و بلاک‌چین صرفاً نوعی کلاه‌برداری‌اند؛ برخی دیگر می‌گویند که آن‌ها «بزرگ‌ترین اختراع از زمان اینترنت» هستند. به‌سختی می‌توان گفت حق با کدام طرف است. کتاب حباب یا انقلاب که مؤلفان آن مدیران محصول در گوگل، مایکروسافت، و فیس‌بوک هستند، شایعات را کنار می‌زند و تحلیلی متوازن، جامع، و مفهوم از بلاک‌چین و رمزارزها ارائه می‌کند.

این کتاب مبانی فناوری بلاک‌چین و رمزارزها را به‌صورت مختصر و مفید شرح می‌دهد، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را در نمونه‌های کاربردی از دنیای واقعی برمی‌شمارد، تحلیل عمیقی از پیچیدگی‌های فنی، اقتصادی، سیاسی، و حقوقی آن‌ها ارائه می‌کند، و دیدگاه‌هایی را درباره‌ی آینده‌ی آن‌ها بر اساس مصاحبه‌های اختصاصی با ده‌ها تن از مدیران صنعت و فناوری بیان می‌کند.

آیا رمزارزها و بلاک‌چین‌ها حباب هستند یا انقلاب؟ این کتاب به شما کمک می‌کند که خودتان درباره‌ی پاسخ این سؤال تصمیم بگیرید.

 خواندن کتاب حباب یا انقلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به دنیای فناوری‌ و اقتصاد دیجیتال به ویژه کسانی را که ردباره بلاکچین و رمزارزها سوالاتی بی‌پاسخ دارند، به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.


نظرات کاربران

Ali Abbasi
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

کتاب مفیدی بود، قطعا به کسایی که می خوان وارد دنیای کریپتو بشن توصیه می کنم این کتاب مزایا و معایب فنی و اجتماعی کریپتو و بلاک‌چین رو بررسی می کنه و به تضاد جالبی درباره فلسفه کریپتو و استفاده‌ی در

- بیشتر
کتاب خوان
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

چرا کلمات انگلیسی لود نشده؟ ادمین محترم لطفاً بررسی کنید کتاب غیر قابل استفاده شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان