دانلود و خرید کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست جیم کری ترجمه رعنا غمگسار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست اثر جیم کری

کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست

انتشارات:نشر تاو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست

کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست اثر مشترک جیم کری و دانا واچون داستانی خالی و آخرالزمانی درباره‌ی تولد دوباره‌ی هالیوود است. کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست را با ترجمه‌ی رعنا غمگسار می‌خوانیم.

درباره‌ی کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست

جیم کری با همکاری دانا واچون، کتابی به نام خاطرات و اطلاعات نادرست را منتشر کرده است. این اثر ترکیبی از زندگی شخصی و حرفه‌ای جیم کری است که با داستانی خیالی و آخرالزمانی ترکیب شده است. او در کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست از شخصیت جیم کری نوشته است. کسی که درگیر یک بحران موجودیتی شده و در آپارتمانش در لس آنجلس گیر افتاده. او وقتش را با نتفلیکس، یوتیوب و تی‌ام‌زی پر کرده است. موفقیت‌هایش در زمینه‌ی بازیگری به نظرش، اشیایی دور دست می‌آیند و حالا او درباره‌ی پایان جهان فکر می‌کند. 

کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی و ادبیات داستانی از خواندن کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست لذت می‌برند. اگر بازی جیم کری را دوست دارید، حتما کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست را بخوانید. 

بخشی از کتاب خاطرات و اطلاعات نادرست

مجبور نیستم اینطوری باشم...

می‌توانم همین حالا بروم و خوشبخت زندگی کنم...

اما خوشبختی چه شکلی است؟ در آن لحظه، نمی‌توانست به‌خاطر بیاورد.

در تختخواب زیر بار چنان اندوه سنگین و وحشتناکی فرو رفت که هر کیلو از وزن بدنش را هزار برابر می‌کرد. تمام قوایش را برای دراز کردن انگشتانش جمع کرد و به نیکلاس کیج، مردی که شجاعت هنری‌اش همیشه به او جرئت داده بود، پیغام داد: «نیک وقتی می‌گفتی ارواح مرده‌ها همه‌جا دوروبرمون هستند، فقط داشتی یه حرف شاعرانه می‌زدی، یا واقعاً منظورت همین بود؟»

اما دوست صمیمی‌اش جواب نداد.

دوباره: «نیک؟»

باز هم، بدون جواب.

ثانیه‌ها مثل بارهای گرانیت روی او می‌افتادند.

فکر کرد نتفلیکس را رها کند، تن ماهی نیکوییزی را از یخچالش درآورده و بخورد و سپس بیرون برود، شاید در استخر ادای غرق شدن را در آورد. سرش را از روی بالش بلند کرد، آمادهٔ حرکت بود، اما مکث کرد؛ ناگهان مطمئن شد یک تماشای کامل و بی‌وقفه به مردگان پمپئی بدهکار است.

دکمهٔ پخش را فشار داد.

مجموعه‌ای از بقایای کشف شده از دل خاک، توسط باستان‌شناسانی از فرانکفورت به صورت دیجیتال بازسازی شده بود. جیم کری با خود فکر کرد وقتی او را از زیر خاک درآوردند این فناوری کجا خواهد بود؟ مردمان آینده چه تصویری از او خواهند داشت؟ آیا می‌توانند حدس بزنند در جمجمه‌اش چه می‌گذشته؟ پدر سختگیرش که بوده؟ مادر رنج‌کشیدهٔ نازنینش چه؟ آیا روزی این امکان وجود خواهد داشت که خرابه‌های ذهن را نیز مثل بقایای بدن بازسازی کنند؟

اسکلت‌های آن دو خواهر، که در فاحشه‌خانهٔ پمپئی یافت شده بود دندان‌های بدشکل و ناجوری داشتند که محققان نتیجه گرفتند ناشی از سفلیس مادرزادی بوده است.

تد برمن گفت: «آنها با این بیماری اجتماعی به‌دنیا آمدند و همواره در عین بی‌گناهی درد کشیدند.»

در فلاش‌بکی نمایشی، نمای نزدیکی از دخترها گرفته شد، درحالی‌که به کوه وزوو خیره شده بودند تاول‌های لاتکسی از پلک‌هایشان بیرون زده بود. در سال ۱۹۹۳، گورو ویسواناتان هالهٔ انرژی کری را «طلایی درخشان و باشکوه» یافته بود و به او یاد داده بود تحرکات هاله را در بدن فانی‌اش احساس و درک کند. هنگامی که دوقلوهای سفلیسی زیر باران آتشفشانی از ترس کز کرده بودند، حس می‌کرد هاله‌اش به سمت تلویزیون قوس برداشته. فکر کرد روحش از او گرفته می‌شود و بدتر از آن، در حال گریختن است.

نظرات کاربران

hell boy
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

قبلا خوندم خیلی خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۲۴۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان