دانلود و خرید کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس آیگین امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس اثر آیگین امیدی

کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس

نویسنده:آیگین امیدی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۱.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس

کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس نوشته آیگین امیدی یکی از کتاب‌های تخصصی حوزه بورس نشر عطران است.

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

در حال حاضر بخشی از کتاب‌های نشر عطران با هدف رفع نیازهای آموزشی قشر متخصص تامین می‌شوند و بخشی دیگر موضوعات ادبی و هنری دارند.

کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس اطلاعاتی علمی و کاربردی درباره بازار بورس را در اختیار متخصصان می‌گذارد.

خواندن کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که می‌خواهند در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنند بهتر است این کتاب را بخوانند.

بخشی از کتاب جلوگیری از ضرر به هنگام کاهش قیمت سهام در بورس

زمانی که بازار در شرایط نوسانی قرار دارد و سهام‌ داران با ترس و ابهام مواجه هستند، از چه راه‌های دیگری می‌توان از نوسانات شاخص کل بورس کسب سود کرد و قرار داد های آتی سبد سهام چه تاثیری بر روند بازار سرمایه و جریان نقدینگی در این بازار دارد؟

معاملات قراردادهای آتی سبد سهام بر روی ۳۰ شرکت بزرگ در بورس اوراق بهادار تهران و قراردادهای آتی سبد سهام بر روی هفت صنعت پربیننده از جمله فرآورده‌ های نفتی، کانه ‌های فلزی، بانک‌ها، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، خودرو و قطعات آغاز شد.

به گفته بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه، قرا داد آتی سبد سهام علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای یک قرارداد آتی استاندارد از جمله خاصیت اهرمی، امکان کسب سود از نوسانات مثبت و منفی قیمت دارایی پایه، شفافیت قیمت و استاندارد بودن قرار دادها، تضمین معاملات توسط اتاق پایاپای و تنوع‌ بخشی به سبد سرمایه‌گذاری، امکان بهره‌مندی از مزایای خرید و فروش شاخص‌های بورسی را نیز برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

به عبارتی سرمایه‌گذاران بدون نیاز به تحلیل تک تک سهام بورسی، می‌توانند با تحلیل شرایط کلان صنعت یا داده‌های مربوط به صنایع مختلف، نسبت به خرید و فروش در بازار آتی سبد سهام اقدام کنند، به طوری که بازدهی سرمایه‌گذاران معادل بازدهی شاخص صنعت مربوطه شود. به همین جهت سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید یا فروش قرارداد آتی سبد سهام متناظر با پرتفوی خود، نسبت به پوشش ریسک اقدام کنند.

این روزها ابهام سرمایه‌گذاران درخصوص قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی، قیمت جهانی نفت خام، سرنوشت جنگ تجاری بین چین و آمریکا و رکود در اقتصاد جهانی باعث شده که سرمایه‌گذاران نسبت به آینده قیمت سهام شرکت‌های ارز محور و صادراتی بی‌اعتماد باشند و تنها به نوسان‌گیری سهام صنایع کوچک و متوسط اقدام کنند.

سوالی که مطرح می‌شود این است که زمانی که بازار در شرایط نوسانی قرار دارد و سهام‌داران با ترس و ابهام مواجه هستند، از چه راه‌های دیگری می‌توان از نوسانات شاخص کل بورس کسب سود کرد و قراردادهای آتی شاخص چه تاثیری بر روند کلی بازار سرمایه و جریان نقدینگی در این بازار دارد؟

نظرات کاربران

arman eghbali
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

باورم نمیشه تو یک کتاب بخونم، که تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال ارتباطی به سودآوری ما نداره!! متاسفم برای این مجموعه اگه عکسهای کتاب را حذف کنیم بیشتر از 30 صفحه مطلب نداره، عکسهای غیر مرتبطی که نصف صفحه را پر

- بیشتر
saman
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

من این کتابو غیر مفید دیدم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان