دانلود و خرید کتاب موفقیت شما به باورهایتان ارتباط دارد وین دایر ترجمه سیده‌آزاده موسوی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت شما به باورهایتان ارتباط دارد اثر وین دایر

کتاب موفقیت شما به باورهایتان ارتباط دارد

معرفی کتاب موفقیت شما به باورهایتان ارتباط دارد

موفقیت شما به باورهایتان ارتباط دارد کتابی در زمینه موفقیت و رشد فردی اثر وین دایر، روانکاو، نویسنده و سخن‌ران انگیزشی مشهور آمریکایی است.

 وین دایر در این کتاب توجه شما را به یک امر مهم در موفقیت جلب می‌کند. باورها و تاثیرشان در به دست‌آوردن موفقیت‌های بزرگ.

 او می‌گوید بزرگترین موفقیت‌ها زمانی آرزوهایی دور و دراز بودند اما در دل دانه همیشه درختی نهفته است. در عمق وجود شما استعداد بی‌نظیری برای شدن وجود دارد تنها باید آن را باور کنید و بین عادت‌های روزمره خود و آرزوهایتان یک هماهنگی ایجاد کنید. او در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه ناهماهنگی‌های زندگی‌تان را کشف کنید و شروع به رفع آنها کنید. این ناهماهنگی‌ها ممکن است هر چیزی باشند؛ فکرها، کارها و عادات. 

 شما با خواندن این کتاب، از وین دایر فرامی‌گیرید چگونه این ناهنماهنگی‌ها را در زندگی خود شناسایی و رفع و رجوع کنید تا به باور موفقیت برسید. پس از آن تا رسیدن به خواسته‌ها راه چندان دور و درازی ندارید.

 خواندن کتاب موفقیت شما به باورهایتان ارتباط دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر می‌خواهید باور خود را به موفقیت رشد دهید و تربیت کنید، این کتاب را بخوانید.

 درباره وین دایر

 وین دایر، روانکاو، نویسنده و سخن‌ران انگیزشی اهل امریکا بود که در سال ۱۹۴۰ متولد شد. او نویسنده کتاب‌ معروف قلمرو اشتباهات است که در سال ۱۹۷۶ حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخن‌ران امریکا شناخته شد و در سال ۲۰۱۱ عنوان سومین انسان معنوی تاثیر گذار را از آن خود کرد. او در سال ۲۰۱۵ و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

 از آثار معروف دیگر دایر می‌توان به ندای درونی شما، بهانه‌ها را رها کنیم، برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد و قدرت اراده اشاره کرد.



معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

آیناز ر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خوب بود دوست داشتم قسمت وسطای کتاب عالی بود راجب رهایی از افسردگی مطلب داشت و اینکه چجوری با زندگی جور شیم و پاسخ سوالایی که تو ذهنم برای زندگیم و افسردگی و اضطراب داشتم داشت

کاربر ۱۵۶۴۷۴۹
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

خیلی غیر واقعی و یه برداشت از قانون جذب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان