دانلود و خرید کتاب رهبری سر الکس فرگوسن الکس فرگوسن ترجمه زینب رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری سر الکس فرگوسن اثر الکس فرگوسن

کتاب رهبری سر الکس فرگوسن

معرفی کتاب رهبری سر الکس فرگوسن

کتاب رهبری سر الکس فرگوسن اثر سر الکس فرگوسن و مایکل موریتز، اثری خواندنی درباره‌ی زندگی، کار، فعالیت‌ها و بینش سر الکس فرگوسن به زندگی است. این اثر را با ترجمه‌ی زینب رحمانی می‌خوانید.

درباره‌ی کتاب رهبری سر الکس فرگوسن

الکساندر چپمن فرگوسن ۳۱ دسامبر ۱۹۴۱ در اسکاتلند به دنیا آمد. او بازیکن و سرمربی فوتبال است که لقب پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال را از آن خود کرده است. این لقب البته با کسب ۴٩  جام قهرمانی چندان دور از ذهن نیست. در تمام دنیا او را به نام سر الکس فرگوسن می‌شناسند. در کتاب رهبری سر الکس فرگوسن ما درباره‌ی زندگی او می‌خوانیم. زندگی که با کارش آمیخته و کاری که برای او به معنای خلاقیت است. کتاب رهبری سر الکس فرگوسن نه تنها درباره‌ی فوتبال، که درباره‌ زندگی، مدیریت و نوع رهبری کردن یک تیم از دیدگاه سر الکس فرگوسن و شامل تجربیات ارزشمند او در این زمینه است. 

کتاب رهبری سر الکس فرگوسن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید درباره‌ی زندگی و فعالیت‌های سر الکس فرگوسن بدانید، کتاب رهبری سر الکس فرگوسن یک انتخاب عالی برای شما است.

نظرات کاربران

z. h
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

من اهل فوتبال نیستم اما مطمئن بودم خوندم این کتاب سوای از فوتبال بهم نکات ارزنده ای رو یاد میده و واقعا هم همین طور بود. به نظرم گفته های این کتاب برای تمامی آدمهایی که در هر جایی سمت

- بیشتر
محمد
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

بی نظیره به شدت توصیه میکنم👌

امین
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

این کتاب رو هرکسی در نگاه اول میبینه و باهاش برخورد داره فکر میکنه کاملا فوتبالیه و راجب فوتباله ما درحالی که اینطوری نیست بلکه درقالب فوتبال نکاتی رو به ما گوش زد میکنه که بسیار عالیه

کاربر 7176035
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

از نظر من درس زندگی بود در غالب فوتبال

کاربر 7265660
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

بسیار عالی وبه همه توصیه میکنم

کاربر 4109687
۱۴۰۲/۱۰/۰۹

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان