دانلود و خرید کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو بهناز صیامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو اثر بهناز صیامی

کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو

نویسنده:بهناز صیامی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو

کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو نوشته بهناز صیامی است. این کتاب به مساله دروغ در زندگی زناشویی می‌پردازد. اعتماد جوهره زندگی زناشویی است و اگر دروغگویی باعث شود اعتماد زوج‌ ها نسبت به یکدیگر سلب شود، زندگی به کام آن ها تلخ خواهد شد و سردی عاطفی جای صمیمیت را خواهد گرفت. در این کتاب راه برخورد با این مساله را یاد می‌گیرید.

درباره کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو

همه ما طی روز با افراد دروغگو روبه رو می شویم. دوستان و یا همکارانی که از شجاعت های خود داستان‌ها می‌گویند و یا درباره ماجراهایی که در زندگی گذشته برایشان پیش آمده روایت‌های پر از مبالغه را برای ما تعریف می‌کنند. در این میان افرادی نیز هستند که بدون دلیل خاصی از صبح تا شب درباره تمام مسائل به دروغ پناه می‌آورند تا حدی که شنونده شخصیت شخص دروغگو را همچون یک بیمار می‌پندارد. اخیراً دانشمندان علوم پزشکی و روان شناسان در تحقیقات خود سعی کرده اند پاسخی برای این سوال بیابند که چرا مردم در صحبت های روزمره از دروغ استفاده می‌کنند و آیا این مساله می‌تواند دلیلی بر وجود نوعی بیماری روانی در شخص گوینده باشد؟  گاهی اشخاص به دلیل عدم ناتوانی کافی در انجام وظایف محوله و یا عدم علاقه در کار یا تحصیل به دروغ روی می‌آورند. محققان می‌گویند: مردم گاهی برای کسب موقعیت‌های مهم کاری یا اجتماعی و یا در برخورد با مسؤولیت‌های مهم خانوادگی برای این که بتوانند فرصت و مجالی برای خود بیابند

حس دردناکی است وقتی از همسری دروغ بشنوید که با صداقت و درستی با او رفتار کرده اید و تمام زندگی‌تان را وقفش کرده‌اید. این کاملاً طبیعی است. در مقابل دروغ‌های همسرتان عکس العمل تند نشان دهید و عصبانی شوید، اما بی شک می‌دانید با ناراحتی راه به جایی نخواهید برد، بهتر است به طور کاملاً اصولی با این مشکل برخورد کنید.

خواندن کتاب عاقلانه‌ترین رفتار در برابر همسر دروغگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که با دروغ در زندگی زناشویی روبه‌رو هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

حجم

۴۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان