دانلود کتاب ارابه خدایان pdf
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارابه‌ی خدایان اثر اریک فون‌دانیکن

کتاب ارابه‌ی خدایان

معرفی کتاب ارابه‌ی خدایان

کتاب ارابه خدایان نخستین کتاب اریک فون دانیکن نویسنده‌ی آلمانی‌زبان است که نخستین‌بار در سال ۱۹۶۸ منتشر شد. بنیان این کتاب بر پایه‌ی چنین فرضیه‌ای است که بسیاری از تکنولوژی‌های تمدن‌های باستانی و ادیان کهن، برگرفته از مسافران فضایی و موجودات بیگانه هستند که به نام «خدایان» پذیرفته شده‌اند.

ارابه خدایان با ترجمه اسماعیل قهرمانی پور توسط انتشارات چلچله منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است. نسخه الکترونیکی این رمان با فرمت pdf در طاقچه منتشر شده است.

درباره کتاب ارابه خدایان

ارابه خدایان کتابی کلاسیک و پیشگامانه است که تاکنون بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. ارابه خدایان این نظریه را ارائه می‌کند که زمین باستانی، با بیگانگان ارتباط برقرار کرده است.

ارابه‌ خدایان که به‌‌عنوان اثری مهم و به‌یادماندنی شناخته می‌شود، ثابت می‌کند که زمین بارها توسط بیگانگان پیشرفته از جهان‌های دیگر مورد بازدید قرار گرفته است. در این کتاب، فون دانیکن خرابه‌های باستانی، شهرهای گمشده، فضاپیماها و تعداد بی‌شماری از حقایق علمی جدی را بررسی می‌کند که به مداخله‌ی فرازمینی‌ها در تاریخ بشریت اشاره می‌کنند. با این حال، باورنکردنی‌تر از تمام این‌ها، این نظریه است که ادعا می‌کند ما از نوادگان این پیشگامان کهکشانی هستیم و اریک فون دانیکن برای اثبات این ادعا، از اکتشافات باستان‌شناسی استفاده می‌کند.

این کتاب شامل اکتشافات و شواهدی است که از میان آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- یک فضانورد بیگانه در یک هرم حفظ شده است.

۲- نمودارهای ناوبری پروازهای فضایی هزارساله.

۳- نجوم پیشرفته‌ی خرابه‌های اینکا و مصر.

۴- نقشه‌ای از زمین زیر کلاهک یخی قطب جنوب.

۵- یک فضاپیمای غول‌پیکر که در کوه‌های آند کشف شده است.

فرضیه‌ی اصلی کتاب ارابه خدایان این است که موجودات فرازمینی بر فناوری باستان تاثیر گذاشته‌اند. به عقیده‌ی فون دانیکن، به نظر می‌رسد برخی از سازه‌ها و مصنوعات باستانی دانش فناوری پیچیده‌تری را نسبت به آن‌چه در زمان ساخت آن‌ها شناخته شده یا تصور وجود آن‌ها می‌رود، منعکس می‌کنند. فون دانیکن معتقد است که این مصنوعات یا توسط بازدیدکنندگان فرازمینی یا توسط انسان‌هایی که دانش لازم را از فرازمینی‌ها آموخته‌اند، تولید شده‌اند. البته لازم به ذکر است که بسیاری از تئوری‌های این کتاب امروزه رد شده‌اند.

این کتاب نشان می‌دهد که آثار هنری باستانی در سراسر جهان را می‌توان به‌عنوان تصویر فضانوردان، وسایل نقلیه‌ی هوایی و فضایی، فرازمینی‌ها و فناوری پیچیده تفسیر کرد. فون دانیکن عناصری را توصیف می‌کند که معتقد است در هنر فرهنگ‌های نامرتبط مشابه هستند. در میان آثار هنری که او توصیف می‌کند می‌توان به مجسمه‌های سگ‌های ژاپنی باستانی (که معتقد است شبیه فضانوردان در لباس‌های فضایی هستند) و کنده‌کاری‌های ۳۰۰۰ ساله در معبد پادشاهی جدید مصر اشاره کرد.

این کتاب نشان می‌دهد که خاستگاه بسیاری از ادیان، از جمله تفاسیر عهد عتیق از کتاب مقدس، واکنش‌هایی به تماس با یک نژاد بیگانه است. به گفته فون دانیکن، انسان‌ها فناوری موجودات فضایی را ماوراء طبیعی و خود بیگانگان را «خدایان» می‌دانستند.

اریک فون دانیکن همچنین حدود یک سوم کتاب ارابه خدایان را صرف بحث در مورد این موضوع می‌کند که انسان‌ها از نظر تئوری می‌توانند وجود تمدن‌های بدوی را در جهان‌های بین‌ستاره‌ای تا سال ۲۱۰۰ اثبات کنند.

چرا باید کتاب ارابه خدایان با ترجمه اسماعیل قهرمانی‌پور را بخوانیم؟

ارابه خدایان درباره‌ی وجود بیگانگان و شواهد وجود آن‌ها بر کره‌ی زمین و کمک آن‌ها به بشر و همچنین پیشرفت تمدن‌ها صحبت می‌کند. با توجه به اینکه این کتاب تاکنون کتابی مستند عنوان شده، می‌تواند برای تمامی خوانندگان جذاب باشد و آن‌ها را به فکر فرو برد، بنابراین خواندن آن برای تفکر در باب بشریت و موجودات فرازمینی، خالی از لطف نیست.

خواندن و دانلود کتاب ارابه خدایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب ارابه خدایان را به تمام کسانی که به موضوعات فرازمینی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اریک فون دانیکن؛ نویسنده کتاب ارابه خدایان

اریک فون دانیکن یکی از پرخواننده‌ترین نویسنده‌های غیرداستانی در جهان است. او اولین (و شناخته‌شده‌ترین) کتاب خود را با نام ارابه‌ خدایان در سال ۱۹۶۸ منتشر کرد. پس از این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان محسوب می‌شود، ۳۲ کتاب دیگر از جمله چشمان ابوالهول، گذرگاه خدایان، تاریخ نادرست است، اودیسه خدایان و برابر با شواهد موجود از این نویسنده منتشر شده است. آثار او تاکنون به ۲۸ زبان ترجمه شده و بیش از ۶۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

ایده‌های فون دانیکن همچنین الهام‌بخش طیف وسیعی از سریال‌های تلویزیونی از جمله سریال پرطرفدار بیگانگان باستانی بوده است. او در سوئیس زندگی می‌کند اما یک چهره‌ی همیشه‌حاضر در سخنرانی‌های بین‌المللی نیز محسوب می‌شود.

نظرات افراد و مجلات مشهور درباره کتاب ارابه خدایان

شریل ریچاردسون معتقد است کتاب ارابه خدایان می‌تواند خواننده را به بینشی برساند که باعث شود به شکل متفاوت‌تری به زندگی نگاه کند.

مجله‌ی هارپرز معتقد است در گذشته ثابت شده که نظریات نویسندگان می‌تواند نزدیکی بسیاری به واقعیت داشته باشد، بنابراین خواندن این کتاب را توصیه می‌کند.

پابلیشرز ویکلی کتاب ارابه خدایان را کتابی بسیار هیجان‌انگیز عنوان می‌کند که نه فقط بر پایه‌ی حدس و گمان، بلکه بر اساس شواهد و مدارک منطقی نوشته شده است.

تاریخ ایران باستان یا تاریخ مفصل ایران (جلد ۳)
حسن پیرنیا (مشیرالدوله)
تاریخ ایران باستان یا تاریخ مفصل ایران (جلد ۲)
حسن پیرنیا (مشیرالدوله)
‌‫تاریخ کامل ایران (از ابتدا تا انقراض قاجاریه)
حسن پیرنیا (مشیرالدوله)
زندگانی نادر شاه پسر شمشیر
نورالله لارودی
تاریخ ایران باستان یا تاریخ مفصّل ایران (جلد ۱)
حسن پیرنیا (مشیرالدوله)
ایران باستان؛ از آغاز تا پایان هخامنشیان
مسعود گلزاری
چهار متن کهن
پدرام حکیم زاده
تاریخچه‌ی خودم
رامین رامبد
نادر‌ شاه فرمانروای دلیر
نسیم محمدپور
ایران باستان
یوزف ویسهوفر
کانون دین زرتشتی در ایران
مری بویس
ایران قبل از اسلام (چکیده جلد نخست تاریخ کامل ایران )
حسن پیرنیا (مشیرالدوله)
حسن صباح خداوند الموت
پل آمیر
طلای خدایان
اریک فون‌دانیکن
معجزه‌ی خدایان
اریک فون‌دانیکن
دن کیشوت
میگل سروانتس
اسرار تمدن‌‌های باستانی؛ اینکا‌، مایا‌ و‌ آزتک
بهنام محمدپناه
افلاطون
احمد علامه فلسفی
نگرانی خدایان
اریک فون‌دانیکن
ترفند خدایان
اریک فون‌دانیکن

نظرات کاربران

mehrdad molaee
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

ایمان داشتن ب حقیقت؟ یا جستجوی حقیقت؟! کدومش براتون با ارزشتر هست!؟ علمی ک از دست رفته ب مراتب بیشتر از علمی بوده ک ب دست اومده نویسنده کتاب نه تنها نویسنده بوده بلکه ریاضیدان شیمیدان فیزیکدان زمین شناس هم بوده و وقت

- بیشتر
کاربر ۱۹۸۵
۱۴۰۰/۰۲/۱۴

نویسنده از ذهنی خلاق برخوردار بود . اشکال در تردیدی هست که در واقعیت داشتن مطالب وجود دارد . شاید آینده بتواند برای برخی از این تردید ها پاسخی قانع کنننده داشته باشد.

کاربر ۲۱۵۲۶۵۲
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

توضیح محتوای کتاب رو بیشترکنیم

rasolnaemnejad
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

سلام.این کتاب و بهتر بگم نویسنده کتاب شروع کننده مباحث جدی علمی در مورد مباحث حیات فرازمینی ها و دیدار اونها از زمین هستند بنوعی کتاب توضیح دهنده مفاهیم اولیه در این حوزه است. باید قبول کنیم کتاب نسبت به

- بیشتر
حسن نیکدهقان
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

منکه اصلا نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم و حدودا یک سوم کتاب رو خوندم و بقیش رو نمیخونم.بیشتر از اینکه مطالب علمی داخلش باشه پر از فرضیه هست.و چیزی که ازش خوشم نیومد اینه که نویسنده خیلی پراکنده کتاب

- بیشتر
koroush
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

مثل کتابهای دیگه اریک فون دانیکن این کتاب هم عالی بود و ذهن انسان و به چالش می کشه و به حق که لقب پدر نظریه فضانوردان باستان شایستشه .ممنون از برنامه فوق العاده طاقچه

فرید
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

برای درک بهتر کتاب ارابه خدایان بهتره مستند بیگانگان باستانی رو تماشا بکنید در این مستند از افراد مختلفی از جمله نویسنده کتاب مستندی تهیه شده امیدوارم که لذت ببرید

reza14
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

آیا این کتاب از طریق پست به دستم میرسه یا پی دیاف هستش؟

کاربر 8015535
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خوب

khoda
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

کتاب خوبی هس فقط مطالبی ک باید باشه تامخاطب رو جذب کنه و بخره نیست فقط تعدادمحدودی هست واسه رایگان اون قسمتش واسه اینکه مخاطب جذب شه باید قسمت های جذاب بهتری باشه واسه مطالعه نمونه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان