دانلود و خرید کتاب امام زمان (ع) جواد نعیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امام زمان (ع) اثر جواد  نعیمی

کتاب امام زمان (ع)

معرفی کتاب امام زمان (ع)

امام زمان (ع) اثر جواد نعیمی، جلد چهاردهم از مجموعه چهارده جلدی قصه‌های زندگانی چهارده معصوم (ع) است که به زندگی حضرت امام زمان (ع)، امام دوازدهم شیعیان می پردازد.

مجموعه چهارده جلدی قصه‌های زندگانی چهارده معصوم (ع) به زندگی چهارده معصوم می پردازد و ادوار مختلف زندگانی آن بزرگواران را از بدو تولد تا پایان عمر با نثر داستانی بیان می‌کند.

این مجموعه شامل مینی‌مال‌ها و داستانک‌هایی با موضوعاتی نظیر ارتباط معصوم با مردم، حاکمان، دوستان و دشمنان است.

خواندن مجموعه قصه‌های زندگانی چهارده معصوم (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه به همۀ کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در قالب داستان‌های شیرین و خواندنی دربارۀ راه و روش زندگی ائمۀ معصومین بدانند و مشی ایشان را سرلوحۀ زندگی خود قرار دهند.

بخشی از کتاب امام زمان (ع)

حدود چهل نفر بودیم. برای آن‌که بدانیم امام و رهبر بعدیِ ما کیست، نزد امام حسن عسکری (ع) رفته بودیم. عثمان‌بن‌سعید عمری که بعدها یکی از نمایندگان حضرت مهدی (عج) شد نیز در میان ما بود. او برخاست و گفت:

- می‌خواهم از مسئله‌ای که در آن از من داناترید، پرسشی بکنم.

امام فرمودند:

- فعلاً سر جای خویش بنشین!

عثمان‌بن‌سعید که گویا اندکی ناراحت شده بود، می‌خواست از آن‌جا برود که حضرت فرمودند:

- کسی از مجلس بیرون نرود!

این بود که همه نشستیم. چیزی نگذشت که امام حسن عسکری، درود خدا بر آن پیشوا، عثمان را صدا زد. او به‌پا خاست و پیش رفت. امام (ع) به او فرمود:

- می‌خواهید به شما بگویم که برای چه به این‌جا آمده‌اید؟

همه یک‌صدا پاسخ دادیم:

- آری، بفرمایید آقا.

امام یازدهم افزود:

- به این‌جا آمده‌اید تا از حجت و امامِ پس از من بپرسید.

باز همه با هم گفتیم:

- درست است، برای همین آمده‌ایم.

در همین زمان، پسرکی زیبا و نورانی، مثل پاره‌ای از ماه که شباهت بسیار زیادی هم به امام حسن عسکری (ع) داشت، وارد اتاق شد. امام یازدهم که درود همگان بر ایشان باد، درحالی‌که به او اشاره می‌کرد، افزود:

- این، امامِ شما و جانشین من در میان شماست. از وی فرمان ببرید و پس از من اختلاف نکنید که در آن صورت، به هلاکت می‌رسید و دینتان تباه می‌شود!

من، جعفربن‌محمدبن‌مالک، با گروهی از شیعیان به حضور امام یازدهم که نثار ایشان باد درود همهٔ مردم، رفته بودیم. آن بزرگوار همین‌که ما را دید، فرمود:

- حتماً آمده‌اید که دربارهٔ امام و حجتِ پس از من بپرسید.

گفتم:

- آری سرورم، برای همین به خدمت شما آمده‌ایم.

خانومِ سین🌱!
۱۴۰۱/۰۵/۲۸

این کتاب همه چیش عالی بود ، خیلی عالی (:

Farzaneh Jamally
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

فوق العاده زیبا زندگی نامه آقا امام زمان (عج) به زبانی سلیس و روان راهنمایی های آقا امام زمان (عج) برای کسانی که طالب راهنمایی های ایشان هستن . وقتی شروع کردم به خواندن انگار تشنه تر شدم برای دانستن و

- بیشتر
گلدون
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

در عین مختصر بودن ،بسیار مفید و ارزشمند و خواندنی بود.

مونا
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

سلام این کتاب پر از عشق رو به دوست داران حضرت صاحب الزمان عج پیشنهاد میکنم واقعا لذت بردم

مُحَ‌ـمَّدجَوٰآد🕊
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

سلام علیکم کتاب خیلی خوبی بود🤍 برای یک شناخت اولیه و کلی نسبت به حضرت حجّت(عج) بسیار عالی بود✨ برای شناخت دقیق‌تر حضرت، توصیه میکنم سلسله کتب مهدویت آقای ابراهیم شفیعی سروستانی رو مطالعه کنید🌷 اللهم عجل لولیک الفرج🕊

فرسا
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

حقیقتا انتظارم رو بر آورده نکرد و حتی یه قسمت هاییش(تولد و نوزادی) اینقدر عجیب و افسانه ای بود که در نظرم کل کتاب و محتواش رو زیر سوال برد ... اگر کتاب خوبی برای شناخت بیشتر دارید لطفا دریغ نفرمایید.

سپس رو به من کرد و پرسید: - آیا امام‌زمان خودت را می‌شناسی؟! گفتم: - آری، آقا. ایشان را می‌شناسم. گفت: - پس به امام‌زمان خویش هم درود بفرست! گفتم: - السلام علیک یا حجت الله، یا صاحب‌الزمان. دیدم لبخندی زیبا و نمکین بر لبانش نقش بست و پاسخ داد: - علیک السلام و رحمت الله و برکاته!
خانومِ سین🌱!
پسر مهزیار آهی از نهاد خویش برآورد و گفت: - آقا! شیعیان، از ستمهای عباسیان بسیار در رنجند و روزگار را به‌سختی می‌گذرانند! - نگراش نباش ای علی‌بن‌مهزیار! بی‌گمان روزی فراخواهد رسید که شما بر دشمنان تسلط می‌یابید و آنان به‌دست شما، خوار و ذلیل می‌شوند!
خانومِ سین🌱!
سخن امام قائم ما، حضرت صاحب‌الزمان (عج) همچون آبی، آتش دل دردناکم را خاموش کرد!
خانومِ سین🌱!
هرگاه پیروان ما که خداوند آنان را بر اطاعت خویشتن موفق بدارد، برای وفای به عهد همسو و هماهنگ می‌بودند و به پیمانی که با ما بسته‌اند وفا می‌کردند، برکت و مبارکیِ دیدار، به تأخیر نمی‌افتاد و زودتر توفیق و خوشبختیِ زیارت ما را با راستی و دانایی، درک و احساس می‌کردند! آنچه ما را از دیدار آنان بازداشته، رفتارهای ناپسندی است که از آنان می‌بینیم؛ درحالی‌که هرگز چنین انتظاری از آنها نداریم!
خانومِ سین🌱!
یک‌باره به خود آمدم که راستی این سید عرب و این مرد بافضیلت کیست؟ نکند که او همان مقصود و محبوب و معشوق من باشد! با این اندیشه، بی‌درنگ برگشتم؛ اما هرچه جستم، دیگر آن آقا را ندیدم! اصلاً انگار کسی در مسجد نبوده است! آن‌جا بود که دریافتم آن والامرد، حضرت بقیت‌الله‌الاعظم (عج) بوده‌اند و من متأسفانه غافل بوده‌ام! سپس بی‌اختیار اشکهایم فروریخت و دیوانه‌وار به کاوش در پیرامون مسجد پرداختم تا این‌که سپیدهٔ پگاه دمید و من همچون عاشقی که پس از وصال به هجران مبتلا شده است، سرگشته و حیران مانده بودم!»
خانومِ سین🌱!
اگر کسی در طول عمر خویش، روزها روزه بدارد، شبها را به عبادت سپری کند، چهل عمره به‌جای آورد و در میان صفا و مروه بمیرد؛ اما از موالیان و دوستداران امیر مؤمنان، علی (ع) نباشد، هیچ بهره‌ای نخواهد برد! درست است؟! پاسخ داد: - سوگند به خدا که چنین است!
جمشید
از کار خدای توانا و والا شگفت‌زده نشو! پروردگار در کودکی، ما امامان را به حکمت گویا می‌سازد و در بزرگی، ما را حجت خود روی زمین قرار می‌دهد.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
مسلمانِ راستین هرگز از درگاه خدای خویش ناامید برنمی‌شود. هر گرهی به‌ارادهٔ خدای یگانه گشوده می‌شود. اوست که در سختیها، به درماندگان مدد می‌رساند و اوست که همهٔ دردهای بی‌درمان را مداوا می‌کند. پروردگار یکتا بر انجام هر کاری تواناست. همچنین کردگار مهربان ما، رهبران گرانقدری را برایمان فرستاده است که آنان نیز، هرگاه چیزی از او بخواهند و دعا کنند، خداوند خواسته‌هایشان را برآورده می‌سازد.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
حکمت غیبت امام قائم تا پس از ظهورش، کشف و آشکار نمی‌شود! همچنان‌که حکمت کارهای حضرت خضر نبی در زمینهٔ سوراخ‌کردن کشتی، کشتن آن پسربچه و بازسازی آن دیوار، در پایانِ دیدار حضرت موسی با وی و به‌هنگام جداشدن آن دو از یکدیگر، روشن شد.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸

حجم

۴۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵,۲۹۹
تومان