دانلود و خرید کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی علی‌محمد اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی اثر علی‌محمد اسماعیلی

کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی

انتشارات:ساقی
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی

کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی نوشته علی محمد اسماعیلی است. این کتاب با رویکرد به دنیای مدرن مبارزه به سراغ مساله‌ی پراهمیت جنگ نرم رفته است. این کتاب را نشر ساقی منتشر کرده است که زیرمجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

درباره کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی

امروز جنگ نرم و عملیات روانی به گفتمان حاکم بر سپهر ارباب سیاست تبدیل شده است. گرایش به بهره‌گیری از قدرت افکار عمومی و سرمایه‌های اجتماعی در پی افزایش هزینه‌های نظامیگری و ناکارآمدی آن در برآوردن اهداف سیاسی، به دگردیسی مفهوم قدرت از نگرش سخت‌افزارانه به رهیافت‌های نرم حکایت دارد. بی‌توجهی به مقوله‌ی جنگ نرم هزینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به‌طور مضاعف افزایش داده است و ظرفیت‌های ملی را به هدر می‌دهد. با توجه به اهمیت این مقوله باید اذعان داشت سیاست‌گذاری در حوزه‌ی جنگ نرم و عملیات روانی با بخشی‌نگری و جزئی‌بینی راه به مقصود نمی‌برد، بلکه باید به آن به مثابه‌ی دانشی بنیادین نگریست که پیکره‌ی سیاست و فرهنگ بر آن بنا نهاده می‌شود. لیکن عبارات جنگ نرم و عملیات روانی همچون کلیدواژگان بسیاری از علوم در معضل تعریف جامع و مانع علمی گرفتار هستند. این کتاب سعی کرده است جنگ نرم را دقیق بررسی کند و اثرات آن را تحلیل کند.

خواندن کتاب جنگ نرم در همین نزدیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۳۸۵۵۷
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

من فقط چند صفحه کوتاه این کتاب را خواندم که نظر به همین صفحات نوشته شده کتاب عالی و جامع به نظرم رسید اما دانلود نتوانستم چون در افغانستان هستم و حساب بانکی معمولا همه نداریم اگر لطفی کنید در قسمت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۸۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان