دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱۰ جیمز اسکینر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱۰ اثر جیمز  اسکینر

کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱۰

معرفی کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱۰

جیمز اسکینر، رویس کروگر و مارک ویکتور هانسن، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی هستند.

کتاب ۱۰۱ ایده برتر، یک مجموعه ده جلدی است که در هر جلد این کتاب، به ۱۰ موضوع در حوزه روانشناسی کاربردی و مهارت‌های زندگی کاربردی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

در بخشی از فصل «سخنران موفق» از کتاب دهم این مجموعه می‌خوانیم:

«...چگونه در برابر جمعیتِ حاضر در اتاق قرار می‌گیرید و قبل از هر چیز، خودتان با آن‌ها و سپس میان حاضرین با یکدیگر، ارتباط برقرار می‌کنید؟ چگونه بر آن‌ها مسلط می‌شوید و توجه‌شان را جلب می‌کنید و بعد از آن نیز کمکشان می‌کنید تا با هم ارتباط برقرار کنند؟ می‌خواهم چند نکته‌ی کلیدی در این رابطه برایتان ذکر کنم.

یکی از راه‌های تبدیل‌شدن به یک سخنران تاثیرگذار، توجه به حرکات بدنی‌ است. طرز عمل و حرکات بدن موجب جلب توجه‌ حاضرین می‌شود. می‌توانید از هر یک از آن‌ها بخواهید که دستش را روی شانه‌ی بغل دستی‌اش بگذارد و بگوید: "خوش آمدی! "

در سمینارهایی که به منظور عرضه‌ی کتاب‌هایم به بازار برگزار می‌کردم از هر کدام از افرادِ حاضر درخواست می‌کردم که با ۱۲ نفرِ دیگر دست بدهد و بگوید: "تبریک می‌گویم. شما نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌ها هستید. "

این مسئله توجه‌ آن‌ها را جلب می‌کند و سرآغازی است برای شکل‌گیری روابط صمیمانه.

شوخ‌طبعی نیز شیوه‌ی بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود. مدعوین به دنبال شوخ‌طبعی‌اند و به همین خاطر است که به حرف‌هایتان گوش می‌دهند. بنابراین با این شیوه می‌توانید پیام خود را آرام آرام منتقل کنید.

در حیطه‌ی سخنرانی؛ حیطه‌ای که تاکنون میلیون‌ها دلار از آن درآمد داشته‌ام، «کاوِت رابرت» گفته است: "همیشه پیام خود را با بهره‌گیری از مزاح و شوخ‌طبعی منتقل کنید. " قاعده‌ی بسیار مفیدی‌ است.

هرگز با اتاق صحبت نکنید! با مردم صحبت کنید.

همواره به‌گونه‌ای حرف بزنید که گویی مخاطب‌تان یک نفر است. به افرادی که آشکارا علاقه‌شان را به شما نشان می‌دهند، توجه کنید زیرا آن‌ها که در حال چرت‌زدن‌اند، فقط انرژی‌تان را تحلیل می‌برند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان