دانلود و خرید کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) جاش کافمن ترجمه سعید ابراهیم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) اثر جاش کافمن

کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب)

یادگیری ۲۰ ساعته! کتابی در حوزه موفقیت و مهارت‌های زندگی نوشته جاش کافمن است

کارهای زیادی را می‌خواهید انجام دهم ولی وقت کمی دارید، این داستان زندگی مدرن است. یک‌لحظه با خودتان فکر کنید که به چه چیزی علاقه دارید و چه‌کاری را دوست دارید بیاموزید و برای رسیدن به این هدفتان چه کرده‌اید؟ در لیست کارهای شما چیست؟ چه چیزی شمارا از شروع کردن منصرف می‌کند؟ دو چیز بسیار مشابه به هم: زمان و مهارت.

این‌یک حقیقت تلخ است: باارزش‌ترین تجربیات زندگی به مهارت‌های خاصی نیاز دارند. به دست آوردن مهارت نیازمند زمان و تلاش است، درحالی‌که ما نه زمان‌داریم و نه می‌توانیم تلاشمان را به‌طور مناسب و بهینه به کار ببریم.

اگر امکان یادگیری اصول مهارت جدید در ۲۰ ساعت یا کمتر وجود داشت آن‌وقت چه می‌کردید؟

تحقیقات نشان می‌دهد که ۱۰ هزار ساعت زمان لازم است تا مهارت جدیدی کسب شود، از طرفی هم ساعات ابتدایی کسب هر مهارتی همیشه ناامیدکننده‌ترین اوقات آن مهارت هستند. به همین دلیل یادگیری یک‌زبان جدید، نواختن یک ساز، یادگیری یک ورزش و یا کسب مهارت‌های شغل دلخواهمان بسیار دشوار است. 

جاش کافمن در این کتاب روش بهتری را ارائه می‌دهد. رویکرد سیستماتیک او برای دستیابی به مهارت‌های سریع به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید مهارت‌های پیچیده را به قسمت‌های ساده‌تر تقسیم کنید، در هرکدام از این قسمت‌ها چطور مهارت پیدا کنید و در آخر به سطح موردنظر خود برسید.

جاش خودش به کمک این روش توانست پایه‌های مهارت‌های یوگا، برنامه‌نویسی تحت وب، تایپ ده انگشتی، قدیمی‌ترین و پیچیده‌ترین بازی فکری تاریخ به نام گو، نواختن ساز موسیقی و موج‌سواری را یاد بگیرد.

ست گودین در مورد این کتاب می‌گوید: «کتاب‌های زیادی ادعا می‌کنند که زندگی شمارا تغییر می‌دهند، اما این‌یکی واقعاً تغییر خواهد داد».

خواندن کتاب یادگیری در ۲۰ ساعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگربه دنبال کسب مهارتی هستید و به دنبال راهی سریع و پربازده می‌گردید، کتاب جاش کافمن می‌تواتند به شما کمک کند.

بخشی از کتاب یادگیری در ۲۰ ساعت

در سال ۲۰۰۸، مالکوم گلدون با آوردن قانون ۱۰ هزار ساعت در کتاب پرفروشش، به نام داستان موفقیت، باعث شناخته شدن این قانون شد. بر اساس تحقیقات دکتر کی. آندرس اریکسون از دانشگاه ایالتی فلوریدا، اصلی به نام قانون ۱۰ هزار ساعت پدید آمد که بیان می‌کند که کسب تخصص برتر در هر زمینه نیازمند حداقل ۱۰۰۰۰ ساعت تمرین است. معادل با هشت ساعت تمرین آگاهانه روزانه در طول سه و نیم سال، بدون توقف و تعطیلات. یک تعهد بسیار سخت و ملال‌آور!

حتی مصمم‌ترین و بااراده‌ترین افراد و مشاهیر به‌عنوان‌مثال موسیقی‌دانان برجسته و ورزشکاران حرفه‌ای به دلیل محدودیت‌هایی که دارند نمی‌توانند بیش از سه و نیم ساعت در طول روز را به تمرین حرفه‌ای خود اختصاص دهند.

اگر این معیار را به‌عنوان استاندارد در نظر بگیریم که بیشتر مردم به ده سال یا بیشتر برای کسب مهارت در سطح جهانی نیاز دارند. با توجه به اینکه اکثر افراد تنها هفته‌ای چند ساعت وقت اضافه پیدا می‌کنند، این امر صرفاً عملی نیست. قانون ۱۰ هزار ساعت فرض را بر این می‌گذارد که شما قصد دارید در ردیف برترین ورزشکاران، موسیقیدانان و دیگر ستاره‌ها قرار بگیرید.

بنابراین یادگیری مهارت جدید به‌خودی‌خود سخت است، چه برسد به اختصاص ۱۰ هزار ساعت زمان برای تمرین. بیشتر ما می‌خواهیم هفته‌ای چند ساعت بامهارت جدیدمان خوش بگذرانیم و لذت ببریم. اگر کسب مهارت جدید این‌قدر طول می‌کشد آیا واقعاً ارزشش را دارد؟

به کاری که من کردم نگاه کنید و ناامید نشوید

قبل از اینکه کاملاً ناامید شوید به این نکته توجه کنید : نکته‌ای در قانون ۱۰۰۰۰ ساعت وجود دارد که کمتر به آن توجه می‌شود و آن این است که این قانون عملکرد را در سطح تخصصی مطالعه می‌کند. مثلاً اگر هدف شما این است که در بازی گلف از تایگر وودز بهتر شوید، همین حالا شروع به انجام ۱۰۰۰۰ ساعت کار هدفمند متمرکز و سخت کنید.

اما اگر هدف شما برنده شدن در تورنمنت حرفه‌ای گلف PGA نیست و فقط می‌خواهید سرگرم شوید و در حین بازی گلف مثل احمق‌ها به نظر نرسید و جلوی چشمان دوستانتان کم نیاوریم، در این صورت اصلاً نیازی نیست که ده هزار ساعت کارکنید. ۲۰ ساعت تلاش همراه با تمرکز تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید.

نظرات کاربران

Mr.Sep
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

برای ناشر و اون کسی که اسمش رو مترجم گذاشته متاسفم چندتا نکته داشت این کتاب برای یادگیری برنامه داشته باشیم نیازی نیست کل یه مهارت رو یاد بگیریم به اندازه نیازمون یاد بگیریم در حد یه مقاله چند قسمتی در ویرگول

- بیشتر
کاربر ۱۵۳۲۲۹۳
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

اصلا خوب نبود خیلی مختصر و بدیهیات و غیر قابل استفاده برنامه نویسی کامپیوتر رو در ۲۰ ساعت ؟؟؟؟ رفتم خوندم دیدم بابا منظورش اینه که یک کد رو کپی کنی و تو کامپیوتر اجرا کنی اینو تو ۲۰ ساعت یاد بگیری والا کپی

- بیشتر
مالک زایری
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

حیف ریال که خرج این کتاب بشه .لای جرز دیوار هم نمی خوره

Amin
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

به جای خرید این به اصطلاح کتاب (!)، ویدئوی TED Talks خود نویسنده رو نگاه کنید و رایگان از حرف‌هاش استفاده کنید.

Anahid
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

اشکالات تایپی زیادی داشت و خیلی مختصر بود یک متن خوب با یک ترجمه‌ی بد

hiva
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

یه مشت چرت وپرت بی اساس بود درحد یک سرچ ساده هم مطلب نداشت ،پر غلط تایپی بود مترجم درحد یک ویرایش غلط های املایی هم به خودش زحمت نداده بود ‌

علی
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

این کتاب برایم بسیار آموزنده و مفید واقع شد. پیشنهاد میکنم این کتاب را حتما بخوانید.

cute boy
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

کتاب کامل کننده صحبت های اقای کافمن تو پلتفرم تد هستش که تو کتاب راه ها و بعضی مباحث کاربردی برای روند یاد میده من خودم بعد امتحان کردن روش ها تونستم واقعا تو ۲۰ ساعت مهارت جدیدی یاد بگیرم

مهدی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

میتونین کل چیزایی که این کتاب بهتون یاد میده رو تو قسمت بریده ها بخونین. چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که آیا ست گودین واقعا همچین نظری در مورد کتاب داده؟ 😐

مُحَمَد رُستمَی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

بد نبود برای یه مطالعه ی کوتاه مدت مناسب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
«مدل سه مرحله‌ای» کسب مهارت نام دارد  و برای هر دو مهارت جسمی و ذهنی کاربرد دارد. این سه مرحله عبارت‌اند از:  ۱ - مرحله شناختی  (اولیه) - آنچه می‌خواهید انجام دهید، تحقیق کردن، فکر کردن در مورد روند و تقسیم کردن مهارت به قسمت‌های قابل مدیریت.   ۲  -  مرحله مشارکتی  ( واسطه‌ای) - تمرین کردن کار، توجه به بازخوردهای محیطی و بازآفرینی رویکرد خود بر اساس این بازخوردها.  ۳  - مرحله خودکار (نهایی) - انجام مهارت به‌صورت مؤثر و کارآمد بدون فکر کردن در مورد آن و یا توجه غیرضروری به روند آن.
Mr.Sep
ده اصل اصلی کسب مهارت سریع لیست شده است: ۱. پروژه‌ای دوست‌داشتنی را انتخاب کنید ۲. هر بار انرژی خود را صرف یک مهارت کنید ۳. سطح عملکردتان را تعیین کنید ۴. مهارتتان را به زیر مهارت‌های تشکیل‌دهنده‌اش بشکنید ۵. ابزارهای موردنیاز را کسب کرده و از حواشی پرهیز کنید ۶. موانع تمرین را از بین ببرید ۷. برای تمرین وقت بگذارید ۸. حلقه‌های بازخورد سریع ایجاد کنید ۹. در دوره‌های زمانی کوتاه تمرین کنید ۱۰. روی کمیت و سرعت اصرار کنید
Mr.Sep
فرایند یادگیری سنتی خود را کنار بگذارید   هیچ شباهتی بین یادگیری مدرسه‌ای با توسعه مهارت‌های جدید با استفاده از فرایند یادگیری سریع وجود ندارد.
Mr.Sep
«بهترین اتفاق برای انسان این است که مسئله‌ای پیدا کند و عاشق حل آن شود و عمرش را برای آن صرف کند، مگر اینکه مسئله‌ای دوست‌داشتنی‌تر پیدا شود».
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
همان‌طور که بیشتر تمرین می‌کنید عضلات شما به‌صورت خودکار کارها را انجام می‌دهند و فرایند ذهنی شما خودش را بیشتر هماهنگی می‌کند.  در این هنگام است که می‌توانید بیشتر به جزئیات آنچه انجام می‌دهید توجه کنید و مهارت خود را با بازخوردی که از محیط می‌گیرید بهبود بخشید.
Mr.Sep
کسب سریع مهارت چیست؟   کسب سریع مهارت یک فرایند یا روش برای شکستن مهارت موردنظر شما به کوچک‌ترین قسمت‌های تشکیل‌دهنده ممکن، مشخص کردن هرکدام از این قسمت‌ها و تمرین هر یک از این قسمت به‌صورت مجزاست، به همین سادگی. کسب سریع مهارت چهار مرحله اساسی دارد: ۱ - ساختارشکنی: مهارت موردنظر خودتان را به چند زیر مهارت خردتر بشکنید.  ۲  - یادگیری: در هرکدام از زیر مهارت‌ها شروع به آموختن کنید تا بتوانید آن را هوشمندانه انجام دهید و هرزمانی که اشتباه کردید خودتان را اصلاح کنید. ۳  - از بین بردن موانع: از شر تمام موانعی که در تمرین و یادگیری شما دخالت می‌کند خلاص شوید.  ۴-  تمرین: پیوسته تکرار کنید، بهتر و بهتر شوید و حداقل ۲۰ ساعت برای تمرین و آزمایش هوشمندانه زمان صرف کنید.
Mr.Sep
کسب سریع مهارت چیست؟   کسب سریع مهارت یک فرایند یا روش برای شکستن مهارت موردنظر شما به کوچک‌ترین قسمت‌های تشکیل‌دهنده ممکن، مشخص کردن هرکدام از این قسمت‌ها و تمرین هر یک از این قسمت به‌صورت مجزاست
اسکندر
بعد از به دنیا آمدن فرزند از کار در شرکت پراکتر اند گمبل استعفا دادم ، از آن زمان به کمک اینترنت کسب درآمد می‌کنند.
Mr.Sep
 اگر هدف شما برنده شدن در تورنمنت حرفه‌ای گلف PGA نیست و فقط می‌خواهید سرگرم شوید و در حین بازی گلف مثل احمق‌ها به نظر نرسید و جلوی چشمان دوستانتان کم نیاوریم، در این صورت اصلاً نیازی نیست که ده هزار ساعت کارکنید. ۲۰ ساعت تلاش همراه با تمرکز تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید.
Anahid
کسب سریع مهارت چهار مرحله اساسی دارد: ۱ - ساختارشکنی: مهارت موردنظر خودتان را به چند زیر مهارت خردتر بشکنید.  ۲  - یادگیری: در هرکدام از زیر مهارت‌ها شروع به آموختن کنید تا بتوانید آن را هوشمندانه انجام دهید و هرزمانی که اشتباه کردید خودتان را اصلاح کنید. ۳  - از بین بردن موانع: از شر تمام موانعی که در تمرین و یادگیری شما دخالت می‌کند خلاص شوید.  ۴-  تمرین: پیوسته تکرار کنید، بهتر و بهتر شوید و حداقل ۲۰ ساعت برای تمرین و آزمایش هوشمندانه زمان صرف کنید.
اسکندر

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۹,۱۰۰
۳۰%
تومان