دانلود و خرید کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند دیوید باخ ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند اثر دیوید باخ

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

نویسنده:دیوید باخ
انتشارات:صبح صادق
امتیاز:
۳.۹از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند اثر دیوید باخ، یکی از بزرگ‌ترین مشاوران مالی دنیا درباره‌ی اهمیت و روش‌های پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و ... برای بانوان است. 

برای اینکه به مربی مالی خود تبدیل شوید، کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند را با ترجمه‌ی فرخ بافنده بخوانید. 

درباره‌ی کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند، اثر مشاور مالی به‌نام، دیوید باخ است. او در این کتاب به زنان از هر سن و قشری نشان می‌دهد چطور سرنوشت مالی خود را در دست بگیرند تا هم خوب زندگی کنند و هم با خیال راحت بازنشسته شوند. در حقیقت دیوید باخ تلاش می‌کند به زنان بیاموزند که چه درآمد اندکی داشته باشند چه ارث بزرگی نصیبشان شده باشد، فرقی ندارد. آن‌ها باید یاد بگیرند که چطور پول‌هایشان را پس‌انداز کنند، چطور عاقلانه دخل و خرجشان را همسو کنند و چطور می‌توانند سرمایه‌گذاری‌هایی انجام بدهند که برایشان ثروت بیشتری به ارمغان بیاورد. دیوید باخ در کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند، توصیه‌های ارزشمندی در مورد سرمایه‌گذاری، نکات مفیدی در مورد نحوه‌ی آموزش مسائل مالی به فرزندان و روش‌های جدیدی برای خلق ثروت بیشتر را ارائه می‌دهد.

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند اثری جذاب برای تمام بانوانی است که دوست دارند استقلال مالی را تجربه کنند. اگر راه و روش درست پس‌انداز کردن، خرج کردن و سرمایه‌گذاری را نمی‌دانید، کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

قضیه صرفاً این نیست که تو به عنوان یک زن مزایای کمتری در انتظارت خواهد بود؛ بلکه مسئله این است که به عنوان یک زن، باید مدت‌زمان بیشتری هم از آن حقوق و مزایا استفاده کنی. به بیان دقیق‌تر، احتمالاً بیشتر از اکثر همتایان مرد خود عمر می‌کنی (طبق آمار مرکز سلامت، حدوداً هفت سال بیشتر)؛ امری که معنایش این است که حتی به منابع بازنشستگی بیشتری نسبت به آن‌ها نیاز داری. و نه فقط هم برای خودت؛ به خاطر طول عمر بیشتر، احتمال دارد بار مالی مراقبت از والدین سالخورده‌ات هم بر دوش تو بیفتد.

بی‌توجهی به آنچه گفتم حاصلی غیر از رنج و اندوه ندارد!

این مسئله، در یک کلام، دلیل این است که چرا برنامه‌ریزی درازمدت برای زنان مهم‌تر است. تو،‌ در مقایسه با مردان، باید بیشتر آینده‌نگر باشی،‌ زودتر شروع به پس‌انداز کنی، و با انضباط و تعهد بیشتری به برنامه‌ات بچسبی. خوشبختانه، انجام دادن همهٔ این کارها نه‌تنها امکان‌پذیر، که کمابیش آسان هم هست. فوت کوزه‌گری‌اش به اصطلاح این است که بدانی این کار باید انجام گیرد ـ امری که ما را به یک واقعیت اساسی دیگرِ زندگی مالی سوق می‌دهد، این‌که بی‌خبری خوش‌خبری نیست. درست بر عکس ...

آنچه که نمی‌دانی، می‌تواند به تو آسیب برساند!

زن دانایی زمانی گفته بود: «دانسته‌هایت نیست که می‌تواند به تو آسیب برساند، بلکه ندانسته‌هایت است که چنین می‌کند.» من مایلم این ایده را کمی بسط دهم و بگویم آنچه که معمولاً بیشترین درد و رنج را برایت رقم می‌زند، چیزی است که نمی‌دانی که نمی‌دانی.

چند لحظه در موردش فکر کن. در زندگی‌های روزمره‌مان، حقیقتاً تنها چند دسته دانش وجود دارد:

چیزی که می‌دانی می‌دانی (برای مثال، این‌که هر ماه چقدر پول کسب می‌کنی).

چیزی که می‌دانی نمی‌دانی (برای مثال، این‌که سال بعد بازار سهام چطور خواهد بود).

چیزی که می‌دانی باید بدانی (برای مثال،‌ این‌که چند سال طول می‌کشد تا بتوانی با خیال راحت بازنشسته شوی).

چیزی که نمی‌دانی نمی‌دانی (برای مثال، این‌که دولت هر از گاهی ضمیمه‌هایی را به نظام مالیاتی اضافه می‌کند که بسیاری از آن‌ها می‌توانند مستقیماً بر این مسئله تأثیر بگذارند که چقدر قادر خواهی بود برای مراقبت کودکت، شهریهٔ دانشگاه، هزینه‌های درمان، و بازنشستگی‌ات خرج کنی).

توجه داشته باش که این دستهٔ آخری است که بیشترین مشکلات را در زندگی‌هایمان به وجود می‌آورد. خوب به آن فکر کن. وقتی خودت را در وضع واقعاً نابسامانی می‌یابی، آیا به نظرت نمی‌رسد آن وضعیت نتیجهٔ چیزی است که نمی‌دانستی که نمی‌دانی؟

نظرات کاربران

mahshad
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

لطفا برای این کتاب تخفیف در نظر بگیرید یا در بی نهایت قرار بدین

الی
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

از میان تمام کتابهای مربوط به استقلال مالی زنان، این کتاب از همه ساده تر و کاربردی تر هست به نظرم. ممنون از طاقچه.

ta hamishe aftab
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

کتابی با نثر خودمونی و راحت و دوست داشتنی که هم نگاه اقتصادی تون رو تغییر میده و هم حرف برای گفتن داره، این کتاب برای من بیشتر یه کتاب خوبه که کلی مطلب ازش یاد گرفتن که بیشتر شون

- بیشتر
shima mahdavi
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

خلاصش رو خوندم و باید برای تمامشو خوندن دست به کار بشم برای همه خانمای اطرافم هم‌فرستادم . به نظر برای هممون لازم و ضروری هست خوندنش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۷)
من فکر می‌کنم یکی از عالی‌ترین هدیه‌هایی که یک پدر یا مادر، یا یک بزرگسال می‌تواند به بچه‌ای بدهد این احساس است که «بی‌نظیر است»
zahra
«تموم سال‌هایی که داشتم بزرگ می‌شدم هیچ کس هیچی دربارهٔ پول به من یاد نداد؛ نه پدرم، نه مادرم، نه مدرسه‌ام ـ واسهٔ همین فهمیدم وقتشه که خودم یاد بگیرم.»
shima mahdavi
مقداری که درمی‌آوری مهم نیست؛ مهم مقداری است که نگه می‌داری!
shima mahdavi
وقتش است که آن درصد را از خودت کم کنی اگر به هر دلیلی (تعدیل نیرو، جنگ، مرگ، طلاق،‌ یا هر چیز دیگری) ناگهان ببینی مجبوری قسمتی از درآمدت را از دست بدهی،‌ به‌نوعی با این قضیه کنار می‌آیی، مگر نه؟ پس چرا صبر کنی چیزی اتفاق بیفتد و بعد به آن واکنش نشان دهی؟ چرا سرنوشت خودت را در دست نگیری و آینده‌ات را همین الان خلق نکنی؟
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
«وقتی خودت را در گودالی می‌بینی، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهی این است که دست از کندن بیشتر برداری.»
zahra
سپردن زندگی به دست هدایت‌گر خودکار، تمایلی است که منجر به فاجعه می‌شود. با این وجود، همیشه این کار را می‌کنیم، و معمولاً هم اصلاً متوجهش نیستیم.
کتایون
این باور که «برای ثروتمند شدن و رسیدن به امنیت مالی باید پول بیشتری درآوری» افسانه‌ای بیش نیست! رسیدن به استقلال مالی و تحقق رؤیاها و داشتن زندگی خوب و مرفه ربطی به این‌که چقدر کم یا زیاد درمی‌آوری ندارد؛ بلکه بستگی به این دارد که چقدر کم یا زیاد خرج می‌کنی. عادت خرج کردن، پس‌انداز کردن، و سرمایه‌گذاری تو است که آیندهٔ مالی‌ات را رقم می‌زند.
کاربر ۱۴۲۹۲۲۳
واقعیت دنیای کار این است که تقریباً هرگز بیشتر از آنچه تقاضا کنی به دست نمی‌آوری. کم بخواهی، کم به دست می‌آوری. بنابراین «کمتر خوب باش». تهاجمی‌تر باش و اراده کن آن چک حقوقی را بگیری که سزاوارش هستی. همین امروز شروع کن. خودت را ارزان نفروش ـ از قبول هر چیزی کمتر از آنچه ارزشش را داری اجتناب کن!
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
چرا پیشنهاد می‌دهم ۱۲ درصد از درآمد ناخالصت را کنار بگذاری؟ خوب، متخصصان مالی همیشه پیشنهاد می‌دهند هر کسی برای داشتن دوران بازنشستگی خوب، باید حداقل ۱۰ درصد از چیزی را که درمی‌آورد پس‌انداز کند. البته وقتی دارند می‌گویند «هر کسی»، در اصل دارند در مورد آقایان صحبت می‌کنند ـ ولی حداقلش این است که آنچه برای مردها کفایت می‌کند، لزوماً برای زن‌ها مکفی نیست. از هر چیز گذشته، زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند و در نتیجه، نیاز دارند پول بیشتری برای دوران بازنشستگی‌شان کنار بگذارند
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
مرتب کردن اسناد و مدارک، یکی از کلیدهای رسیدن به امنیت مالی است
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان