دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴ جیمز اسکینر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴ اثر جیمز  اسکینر

کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴

معرفی کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴

جیمز اسکینر، رویس کروگر و مارک ویکتور هانسن، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی هستند.

کتاب ۱۰۱ ایده برتر، یک مجموعه ده جلدی است که در هر جلد این کتاب، به ۱۰ موضوع در حوزه روانشناسی کاربردی و مهارت‌های زندگی کاربردی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

در بخشی از فصل «آرایش ذهن» از کتاب چهارم این مجموعه می‌خوانیم:

«...هر موفقیتی با یک تصمیم آغاز می‌شود. بزرگترین اتلاف وقت در زندگی برای بسیاری از مردم از آن‌جا حاصل می‌شود که آن‌ها باید تصمیماتی بگیرند، اما نمی‌توانند آرایش منظمی به ذهن خود بدهند و به جمع هر موفقیتی با یک تصمیم آغاز می‌شود. بزرگترین اتلاف وقت در زندگی برای بسیاری از مردم از آن هر موفقیتی با یک تصمیم آغاز می‌شود. بزرگترین اتلاف وقت در زندگی برای بسیاری از مردم از آن‌جا حاصل می‌شود که آن‌ها باید تصمیماتی بگیرند، اما نمی‌توانند آرایش منظمی به ذهن خود بدهند و به جمع‌بندی نهایی برسند. در نتیجه یا تصمیمی نمی‌گیرند و یا از روی احساسات، تصمیم اشتباهی می‌گیرند.

قدرتی در آرایش ذهن وجود دارد و جمع‌بندی حاصل از آن موجب تصمیم‌گیری مناسب می‌شود. هر یک از ما در واقع یک تصمیم‌ساز هستیم و در طول روز تقریباً بین پنجاه تا صدهزار تصمیم می‌گیریم. مدیران اجرایی را در نظر بگیرید. آن‌ها در طول یکسال باید صدها، هزاران و حتی شاید ده‌ها هزار تصمیم اتخاذ نمایند. اگر آن‌ها به هر یک از این تصمیمات، وزن مشابهی بدهند، آنگاه هیچ تصمیمی مهم نخواهد بود. ممکن است آن‌ها مدت زمان یکسانی را برای تصمیمات یک‌میلیون دلاری، صد دلاری و ده دلاری اختصاص دهند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
سرمایه‌گذاری، نخستین و پایه‌ای‌ترین ابزار برای رشد ثروت است.
mehran
سرمایه‌گذاری، نخستین و پایه‌ای‌ترین ابزار برای رشد ثروت است.
mehran
نتیجه‌گیری سه راهبرد به اثبات رسیدۀ موفق جهت سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد: 1) زمین‌هایی را در مسیر خط توسعه خریداری نمایید. 2) مشکلاتی را که توان حل آنها را دارید، خریداری کنید. 3) املاک و مستغلات را زیر قیمت و با چانه‌زنی خریداری کنید.
mehran
چه چیزی در اقتصاد، ارزش خلق می‌کند؟ کمیابی. این ایدۀ مهمی است که شما باید درک کنید. منابع به نسبت کمیابی‌شان دارای ارزش هستند. ما چندان علاقه نداریم که پول زیادی را صرفِ بدست آوردن چیزهای فراوان بکنیم. اما نکتۀ بسیار جذاب دربارۀ املاک و مستغلات ـ که نخستین حوزه‌ای است که شما باید در زمینۀ سرمایه‌گذاری در آن مهارت پیدا کنید ـ آن است که هر ساله حجم بسیار زیادی از املاک و مستغلات ایجاد نمی‌گردد.
mehran
راهبرد سوم: املاک و مستغلات را با چانه‌زنی و به قیمت خریداری کنید شما می‌پرسید که "چرا باید املاک و مستغلات را زیر قیمت خریداری کنم؟ " حقیقت آن است که پول نقد، پادشاه است.
mehran
یکی از دوستان من، ساختمانی ده واحدی را خریداری نمود که هرگز به‌صورت کامل اجاره داده نمی‌شد. او با پنجاه‌درصد مبلغ توانست آن را خریداری نماید. یعنی حدود یکصدهزار دلار زیر قیمت. او در محله حرکت کرد و از همسایگان پرسید که آیا تمایل دارند در این ساختمان زندگی کنند یا نه: "اگر مایل هستید که در این ساختمان زندگی کنید، پس چرا به انجام منتقل نمی‌شوید؟ " اغلب پاسخ‌ها این‌گونه بود: "ما یک حیوان خانگی مانند گربه‌ داریم که با وجود آن نمی‌توانیم در چنین ساختمانی سکونت اختیار نماییم. " این ساختمان دارای یک استخر بود که قابل استفاده نبود و مشکلات فراوانی داشت. او این استخر را با ماسه پر کرد و بزرگترین مرکز نگهداری و بازی حیوانات خانگی را در آن تأسیس کرد و در تبلیغات عنوان کرد که تنها افرادی که دارای گربه باشند می‌توانند در آپارتمان‌های خالی اقامت کنند.
mehran
اما به‌هرحال اگر شما بتوانید از این دارایی خود محافظت نمایید، ناگهان فردی به شما مراجعه خواهد کرد که می‌خواهد یک مرکز خرید بسیار بزرگ بر روی آن احداث نماید و شما به‌یکباره از طریق آن به سود فراوانی می‌رسید. حال می‌توان گفت: "من از این پس برای همیشه، پنج‌درصد کلِ اجاره بها را می‌خواهم! "
mehran
سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، زمین‌های خالی را خریداری نمی‌کنند؛ زیرا معتقدند که شما کرایه یا اجاره‌ای دریافت نمی‌کنید. لذا یک هزینۀ نگهداری خاص وجود دارد. شما باید مالیات آن را بپردازید و شاید مجبور باشید برای ممانعت از تصاحب دیگران، از آن محافظت نمایید. اما به‌هرحال این هزینه‌های نگهداری بسیار اندک هستند.
mehran
ارزش املاک و مستغلات بازتاب جمعیتی است که خواهان به‌کارگیری آن می‌باشد! من در ایالت اورگان بزرگ شده‌ام. هنگامی که در این ایالت زندگی می‌کردم، کمتر از دو‌میلیون نفر در منطقه‌ای به مساحت جزیرۀ اصلی ژاپن زندگی می‌کردند. از شما می‌خواهم که مدت زمانی به این موضوع فکر کنید. شما می‌توانستید فاصلۀ بین منزل من و جنگل‌های ملی را ظرف سی‌دقیقه طی کنید. این جنگل‌ها مساحتی قریب به چهارهزاروسیصدوهجده کیلومتر مربع داشتند و خالی از سکنه بودند. زمین بسیار فراوان بود و به همین دلیل بسیار ارزان‌قیمت به نظر می‌آمد؛ زیرا زمین نسبت به جمعیت منطقه اصلاً کمیاب نبود. هم‌اکنون کسی جمعیت دقیق این شهر را نمی‌داند.
mehran
به کشاورزان دقت کنید. با آنها دربارۀ ارزش دارایی‌هایشان صحبت کنید. به محض آنکه تلاش خود را آغاز کنید، فرآیند بدست آوردن دیدگاه و بینش مناسب در شما آغاز شده است و شما شاهد خواهید بود که فرصت‌ها بسوی شما سرازیر می‌شوند. فرصت همواره به دنبال آمادگی می‌آید و هنگامیکه یک فرصت فراهم می‌شود، شما قادر خواهید بود تا دربارۀ آن اقدام کنید.
mehran

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان