دانلود و خرید کتاب روان‌شناسی در فروش برایان تریسی ترجمه امیرحسین عبدالکریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان‌شناسی در فروش اثر برایان تریسی

کتاب روان‌شناسی در فروش

معرفی کتاب روان‌شناسی در فروش

کتاب روان‌شناسی در فروش نوشته برایان تریسی به شما می‌گوید که چگونه علم روان‌شناسی در فروشندگی نقش دارد.

 درباره کتاب روان‌شناسی در فروش

برایان تریسی به عنوان معلم تحول شخصی و آموزگار مباحث روانشناسی، مدیریتی و فروش، این کتاب را پس از سال‌ها تلاش، در هشت فصل و مباحثی همچون تاثیر عوامل درونی در فروش، قدرت تلقین، علل روانی خرید، تعیین اهداف، فروش خلاق و کلیدهای موفقیت در فروش تهیه نموده است که در باب استفاده از مباحث روانشناسی در حیطه مسائل بازرگانی و فروش نکته‌های بدیع و تازه‌ای دارد که عمل به آنها، تاثیرات شگفتی در مسیر حرکت زندگی بر جا می‌گذارد.

هدف کتاب این است که ایده‌ها، راهبردها و روش‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد تا از طریق آنها فروش خود را سریع‌تر و راحت‌تر افزایش دهید و یاد بگیرید که چگونه بهره‌وری خود را بالا برده، فروشی خارج از تصور دو، سه یا چهار برابر، در مدت چند هفته یا چند ماه داشته باشید.

این کتاب با نگرش موفقیت بین‌المللی برای کاربرد روانشناسی در فروش نوشته شده، به صورت نوار نیز تبدیل گردیده، به شانزده زبان اصلی ترجمه شده و در بیست و چهار کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و به واقع این بهترین برنامه برای فروش حرفه‌ای در جهان است.

 آموزش‌های این کتاب می‌تواند کار شما در دنیای رقابتی امروز را متحول کند و تاثیرات موثری را بر کسب و کارتان بگذارد.

 خواندن کتاب روان‌شناسی در فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه مدیران و مسیولان بازاریابی شرکت‌ها وموسسات همچنین عوامل فروش.

 درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند.

تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب روان‌شناسی در فروش

با هدف درآمد سالیانه شروع کنید که درآمد شما در دوازده ماه بعد چقدر خواهد بود. میزان دقیق درآمد سالیانه را بنویسید که این هدف تمام فعالیت‌های شما را در طول سال هدایت می‌کند.

شما به هدفی واقع گرایانه نیاز دارید و این هدف باید شما را به چالش بیندازد. بنابراین پر درآمدترین سال خود را در نظر بگیرید و ۲۵ تا ۵۰ درصد به آن اضافه کنید و عددی را که با آن راحت هستید، انتخاب کنید، به نوعی که هدف‌تان قابل دسترسی و باور باشد. بدانید که اهداف غیر واقعی در شما انگیزه‌ای ایجاد نمی‌کند و بیشتر باعث بی‌انگیزگی می‌گردد، زیرا قلبآ باور دارید که به آن نخواهید رسید و نهایتآ با اولین مشکل آن کار را رها می‌کنید.

فروشنده‌های حرفه‌ای، در هر مورد می‌دانند دقیقآ در هر سال یا بخشی از سال چقدر درآمد خواهند داشت و اگر از آنها بپرسید، می‌توانند درآمد سالیانه و حتی روزانه خود را که قصد دارند به آن برسند، به شما بگویند. فروشنده‌های با درآمد کم، هیچ گونه ایده یا فکری در مورد درآمد سالیانه خود ندارند. آنها معمولا تا پایان سال و ارائه ترازنامه مالی، صبر می‌کنند تا ببینند چه اتفاقی افتاده است. برای آنها هر روز، ماه و سال، یک روز جدید مالی است و هیچ ایده‌ای برای رسیدن به سطحی بالاتر ندارند.

 


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

حجم

۱۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان