دانلود و خرید کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده اندیشکده برهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده اثر اندیشکده برهان

کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده

معرفی کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده

کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده، اثر اندیشکده برهان، مروری بر کارنامه‌ی سیاه ایالات متحده آمریکا در سلطه‌گری در ایران و جهان دارد. 

درباره‌ی کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده

کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده، اثر اندیشکده برهان، مروری بر کارنامه‌ی سیاه ایالات متحده آمریکا در سلطه‌گری در ایران و جهان دارد. در این اثر با استفاده از بیانات و سخنرانی‌های مقام رهبری در مناسبت‌های مختلف مثلا دیدار با دانش‌آموزان در ۱۳ آبان، کارنامه‌ی سیاسی ایالات متحده آمریکا بررسی می‌شود. در حقیقت کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده تلاش کرده است که با ذکر دلایل و شواهد تاریخی، عمق آینده‌نگری معماران اصلی انقلاب اسلامی در استکبارستیزی را ثابت کند.

کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مطالعات سیاسی علاقه‌مند هستید، کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده را بخوانید.

بخشی از کتاب پشت چهره‌‌ی بزک‌کرده

مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان که به مناسبت ۱۳ آبان صورت گرفت، با تأکید بر تدوام اقدامات خصمانه آمریکا بر ضد ایران فرمودند: «علیه ملت ایران توطئه می‌کنند؛ خب، بکنند. سی و دو سال است که دارند علیه ملت ایران توطئه می‌کنند. البته در هر توطئه‌ای، برای ملت ایران زحمت‌افزائی کردند، اما ملت ایران پیروز شده است و پس از هر توطئه‌ای که خنثی شده، ملت ایران یک پله بالاتر رفته. ما را تحریم می‌کنند. ممکن است تحریم فشاری به وجود بیاورد، اما ملت ایران را یک درجه جلو می‌برد؛ توانائی او را بیشتر می‌کند». روشن‌گری معظم‌اله در مورد محوریت مردم در فشارها و تحریم‌های امریکا در شرایطی است که هنوز عده‌ای از روش‌فکرنمایان داخلی، برخی از رفتارهای ظاهری و عوام فریبانهٔ امریکا در اظهار دوستی با ملت ایران باور دارند. مطالب این فصل که نمایی از اقدام‌های خصومت آمیز آمریکا برضد جمهوری اسلامی ایران است، این بخش از بیانات رهبر انقلاب را بیشتر تبیین می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان