دانلود و خرید کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟ ترجمه عیسی مادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟ اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟

گردآورنده:موسسه HTeBooks
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟

کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟ از موسسهٔ HTeBooks با ترجمهٔ عیسی مادی است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟

با توجه به شرایط بد اقتصادی کنونی همراه با افزایش برخی مشکلات بهداشتی مرتبط با رژیم غذایی، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که خود دست به کار شوید و مواد غذایی سالم و مناسب خانواده را خودتان تأمین کنید. در این خصوص هر کاری که از شما بر بیاید از پرورش میوه و سبزیجات گرفته تا پرورش برخی طیور، بسیار بهتر از آن است که مجبور باشید جوجه‌های تراریخته از بازار گوشت محل خود خریداری کنید.

اگر تصور می‌کنید در مکان‌های بسیار کوچک امکان پرورش مرغ وجود ندارد، بهتر است در فکر خود تجدیدنظر کنید. اگر قبلاً این کار را تجربه نکرده‌اید، بهتر است بدانید پرورش مرغ بسیار راحت‌تر ازآنچه تصور می‌کنید است. اگر مطمئن نیستید از کجا و چگونه این کار را شروع کنید، این کتاب تمامی آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که از بین نژاد تخم‌گذار یا گوشتی کدام گونه را انتخاب کنید و محل نگهداری و پرورش آن‌ها را چگونه آماده کنید. این کتاب همچنین به شما کمک می‌کند تا خودتان امر تغذیه و مراقبت از جوجه‌ها را در برابر خطرات و بیماری‌ها تا زمانی که آن‌ها کاملاً رشد کرده و آمادهٔ تخم‌گذاری یا کشتار شوند، به عهده بگیرید.

خواندن کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مهم نیست شما در کدام مرحله پرورش جوجه‌هایتان باشید، اگر می‌خواهید حتی از صفر شروع کنید و به خرید نوع جوجه‌ها فکر می‌کنید یا نگران چگونگی مقابله با بیماری‌های طیور هستید، این کتاب شما را یاری می‌کند.

بخشی از کتاب چگونه مرغ هایی قوی و سالم پرورش دهیم؟

«سرانجام امور به شروع آن بستگی دارد. پس به بهترین نحو ممکن آغاز آنها را مدیریت کنید.

-آل رون هوبارد

در فرآیند پرورش مرغ اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه نوع مرغی را می‌خواهید پرورش دهید. برای انتخاب گونه‌های گوشتی و تخم‌گذار، چه نکات و ویژگی‌هایی را باید در نظر گرفت؟

مهم است که از همان ابتدا نژاد جوجه‌ای که قرار است پرورش دهید را مشخص کنید. همچنان که از نام آنها پیداست مرغ‌های تخم‌گذار به منظور تولید تخم‌مرغ و جوجه‌های گوشتی برای تأمین حداکثری گوشت پرورش داده می‌شود.

صرف‌نظر از اینکه شما کدام گونه را برای پرورش انتخاب می‌کنید، اتخاذ روش‌های صحیح مدیریتی برای نگهداری جوجه‌ها ضروری است. نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه شود این است که روش‌های مدیریتی متفاوتی برای هر کدام از این دو گونه وجود دارد. این موارد عموماً شامل تنظیم دمای محیط، شرایط بهداشتی محل نگهداری جوجه‌ها، خوراک طیور و همچنین دور نگه داشتن آفات و بیماری‌ها خواهد بود. اجازه دهید نگاهی گذرا به چگونگی تفاوت این دو روش در نحوه پرورش جوجه‌ها داشته باشیم.»


نظرات کاربران

کاربر ۵۵۳۵۰۰۶
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
آنتی‌بیوتیک‌ها را از طریق آب آشامیدنی تجویز کنید. مواظب باشید آنها را برای مدت بیش از ۷ روز استفاده نکنید.
کاربر ۱۱۷۲۴۹۵
بلافاصله پس از بیرون آمدن جوجه‌ها از تخم، آن‌ها را با استارتر تغذیه کنید و این کار را تا حدود ۶ تا ۸ هفته ادامه دهید. استارتر معمولاً سرشار از پروتئین است و برای رشد بسیار مؤثر است. اما همچنان که جوجه‌ها به مرحله بلوغ نزدیک می‌شوند، نیاز آنها به پروتئین کمتر می‌شود و در مقابل به میزان انرژی بیشتری نیاز پیدا می‌کنند.
کاربر ۱۱۷۲۴۹۵
استارتر معمولاً سرشار از پروتئین است و برای رشد بسیار مؤثر است. اما همچنان که جوجه‌ها به مرحله بلوغ نزدیک می‌شوند، نیاز آنها به پروتئین کمتر می‌شود و در مقابل به میزان انرژی بیشتری نیاز پیدا می‌کنند.
کاربر ۱۱۷۲۴۹۵
کلسیم موجود در خوراک مخصوص مرغ‌های تخم‌گذار ممکن است به کلیه جوجه‌های در حال رشد آسیب برساند.
کاربر ۱۱۷۲۴۹۵

حجم

۱۱۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۱۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان