دانلود و خرید کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی مهتاب علیمرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی اثر مهتاب علیمرادی

کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی

معرفی کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی

کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی نوشته مهتاب علیمرادی است این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه فرمان زندگی را به دست خودتان بگیرید و بتوانید تمام ابعاد زندگیتان را مدیریت کنید.

درباره کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی

وقتی شما از خودتان، خصوصیات و استعدادهایتان آگاه نباشید، به‌زودی دچار تعارض‌های فراوان شده که این خود زمینهٔ شکست‌های اصلی زندگی‌تان می‌شود. برای شناخت بهتر خودتان، علاوه بر شناسایی ویژگی‌های جسمانی باید به بررسی لایه‌های وجودی خود بپردازید تا بتوانید به سمت سلامتی و زندگی بهتر حرکت کنید. عدم‌خودآگاهی در شما موجب تصمیم‌گیری‌های نادرست و درنتیجه عدم دستیابی به اهدافتان خواهد شد. بنابراین، خودآگاهی در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی مانند ازدواج، تحصیل، شغل و... نقش بسیار حیاتی را ایفا می‌کند و در مدیریت هیجان و روش‌های مقابله با ترس نیز تأثیر چشمگیری دارد.

در این کتاب علاوه بر خودآگاهی، با سایر مهارت‌های زندگی نیز آشنا می‌شوید. به‌طورکلی، مهارت‌های زندگی یعنی ایجاد روابط بین فردی مناسب، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، تصمیم‌گیری صحیح، حل تعارض‌ها و کشمکش‌ها.

خواندن کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که میخواهند زندگی شادتر و موفق‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خودآگاهی و مهارت‎های زندگی

. شناخت گفتگوهای درونی خود

اکثر مواقع، وقتی شما کاری را خوب انجام نمی‌دهید، از دست خود خشمگین می‌شوید و خود را ملامت می‌کنید. این سرزنش‌ها در شرایط‌های مختلف زندگی خود را نشان می‌دهد و باعث تشکیل گفتگوهای درونی می‌شود. این گفتگوی درونی می‌تواند منفی باشد و شما را در تردید و ترس‌هایتان نگه دارد. اما در مواقعی هم این گفتگوها می‌تواند مثبت باشد و به شما جرأت دهد تا دست به کارهای خوب و تازه بزنید.

. شناخت افکار، احساسات و رفتار خود

شما در زندگی روزانه، پی‌درپی با محرک‌هایی مواجه می‌شوید که افکار شما را تشکیل می‌دهد. با شکل‌گیری افکارتان، احساساتتان برانگیخته می‌شوید. سپس دست به اعمال و رفتاری خاص می‌زنید. با شناخت افکار خود و اصلاح آن‌ها می‌توانید مدیریت زندگی‌تان را به‌دست بگیرید.

. شناخت خصوصیات رفتاری

هر فردی یکسری ویژگی‌های رفتاری مخصوص به خود دارد و به انجام بعضی از آن رفتارها عادت کرده است و آن‌ها را مرتب تکرار می‌کند.

مجموعه‌ای از رفتارهای شما در کنار هم، ویژگی رفتاری شما را نشان می‌دهد. برای مثال: مرتب، نامرتب، صبور، مسئولیت‌پذیر و وقت‌شناس و بادقت و...

نظرات کاربران

Mohammadi13665
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

کتاب در مورد مهارت خودآگاهی توضیحات خوبی داده نقطه قوت کتاب پرداختن به ابعاد مختلف مسئله خودآگاهی از زوایای مختلف هست ، من خواندن کتاب را به بقیه توصیه می کنم مخصوصا کسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند

کاربر ۲۰۱۱۱۸۴
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

عالی

Raha Azizi
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

خوب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
آرزو دارم شبیه چه کسی باشم؟ چرا؟
mahdi_313
خودتان را همان‌طور که هستید، ببینید و باور کنید. آوردن عذروبهانه ربطی به سن و سال ندارد و تنها شما را از حقیقت دور می‌کند. اگر نقطه ضعفی دارید، آن را برطرف کنید. انتظار نداشته‌باشید که خودش به یکباره با یک عصای جادویی رفع شود. به‌دنبال علاقه‌تان بروید و از انجام کارهایی که با استعداد شما همخوانی ندارند، دوری کنید. "نمی‌توانم" را از زندگی خود محو کنید.
atoosa

حجم

۲۰۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۲۰۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان