دانلود و خرید کتاب پیشرفت فردی مهتاب علیمرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشرفت فردی اثر مهتاب علیمرادی

کتاب پیشرفت فردی

معرفی کتاب پیشرفت فردی

کتاب پیشرفت فردی نوشتهٔ مهتاب علیمرادی است و انتشارات آوای موفقیت آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب بهترین خودت باش.

درباره کتاب پیشرفت فردی

تا چه وقت می‌خواهید به دیگران اجازه دهید تا با نظرات جاهلانه و ناخوشایند خود، جلوی موفقیت شما را بگیرند؟ تا چه وقت می‌خواهید آرزوهایتان را به‌باد دهید؟ تا چه وقت می‌خواهید به‌خاطر حسرت‌هایتان اشک بریزید؟ تا کی می‌خواهید قول‌هایی که به خودتان داده‌اید، زیر پا بگذارید؟ ارزش شما بیشتر از این‌هاست. شما انسانی شکست خورده و ضعیف نیستید. شما فراتر از ترس‌ها و محدودیت‌هایتان می‌باشید. شما به این دنیا نیامده‌اید که فقط قسمتی از زمین را اِشغال کنید. شما اینجایید تا تغییراتی به‌وجود بیاورید. نگذارید هیچ‌کس و هیچ‌چیزی شما را تحت کنترل خود بگیرد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که اعتبار و ارزش خود را دوباره به‌دست بیاورید و به قول‌هایی که زیر پا گذاشته‌اید، عمل کنید.

برای اینکه شرایط را تغییر دهید، ابتدا باید خودتان تغییر کنید. در اینجا اگر می‌پرسید چطور؟ بهتر است کتاب پیشرفت فردی را بخوانید.

خواندن کتاب پیشرفت فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیشرفت فردی

«این شما هستید که باید تصمیم بگیرید تغییر کنید. به خودتان قول دهید کاری جدید انجام دهید. فرقی نمی‌کند به‌دنبال شغلی بهتر باشید یا اینکه بخواهید روابطتان را با دیگران بهبود بخشید. در هر صورت، می‌خواهید به‌سمت یک زندگی بهتر پیش بروید.

در اینجا کمی با خود رو راست باشید. چرا خیلی زود زیر تمام قول و تعهدهایتان می‌زنید و دیگر به‌دنبال اهدافتان نمی‌روید؟ ریشه این بد عهدی‌ها چیست؟

شاید به این دلیل باشد که برنامه‌ریزی خوبی نداریم یا بلد نیستیم اقدامات لازم را جهت دستیابی به خواسته‌هایمان انجام دهیم.

اولین قدم این است که خودتان را در بهترین وضعیت تجسم کنید و سعی کنید تمام نیروهای خود را در جهت دستیابی به آن تصویر ذهنی به‌کار گیرید.

برای دستیابی به اهدافتان باید نقاط ضعفتان را بشناسید و عادت‌های مخرب خود را حذف کنید. هرچه زودتر، باورهای محدودکنندهٔ خود را شناسایی کنید و در صدد رفع آن‌ها برآیید.

اگر بیشتر دقت کنید، متوجه می‌شوید که شما طی سال‌ها روی همهٔ خواسته‌ها و آرزوهایتان خط بطلان کشیده‌اید و آن‌ها را نادیده گرفته‌اید. کودک درونتان مُرده است و دیگر خبری از دلخوشی‌های جذاب نیست.

آیا شما نیز مانند هزاران نفر دیگر فکر می‌کنید زندگی خوب و ایده‌آل روزی با پاهای خودش، به خدمتتان می‌آید؟ اگر این‌طور فکر می‌کنید سخت در اشتباهید. منتظر آینده نباشید. همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و زندگی خوب را خودتان بسازید.

این زندگی مال شماست؛ چه بخواهید و چه نخواهید. چه زشت باشید، چه زیبا، چه پولدار، چه فقیر زندگی‌تان همین است. پس، بیش از این خودتان را توجیه نکنید. زندگی‌تان را با تمام بدی‌ها و خوبی‌هایش بپذیرید.

به‌جای تسلیم شدن و زانوی غم بغل کردن، همین الان تصمیم بگیرید برای داشتن یک زندگی خوب، باید چه اقداماتی انجام دهید یا چه رفتارهایی داشته باشید. آیا باز هم دوست دارید از بیراهه‌های قبل عبور کنید یا نه تصمیم دارید تغییر مسیر دهید.

پنج انگشت یکی نیست. پس لطفاً مرتب خودتان را با این و آن مقایسه نکنید. بهتر است زودتر به خودتان بیائید و استعدادها و توانایی‌های شخص خودتان را پیدا کنید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان