دانلود و خرید کتاب مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود! سیدحسین رضوی خوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود! اثر سیدحسین رضوی خوسفی

کتاب مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود!

انتشارات:انتشارات تیک
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود!

مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود! نوشته سیدحسین رضوی خوسفی، کتابی در زمینه آموزش و پرورش است که ایده‌هایی از آموزش و پرورش فنلاند را مطرح می کند.

«کوچک زیباست» یک ارزش اجتماعی در زندگی، هنر، معماری و فرهنگ فنلاندی‌ها است. اغلب ابتکارات و نوآوری‌ها در فنلاند بر اساس این باورند و اینکه ایده‌های ساده، ایجادکننده تفاوت‌های بزرگ هستند. این حداقل‌گرایی در نظام آموزش فنلاند نیز مورد توجه بوده است. طول سال تحصیلی کوتاه، زمان کم کلاس‌های درس، تکالیف سبک منزل، حذف امتحانات، نبود نظام‌های ارزیابی عملکرد معلمان، حذف بازرسی مدارس، شروع آموزش از هفت سالگی نمونه‌هایی از این حداقل‌گرایی است و حاصل آن پیشرفت تحصیلی بالای دانش‌آموزان فنلاندی در آزمونهای بین‌المللی است که این موفقیت‌ها با وجود پارادوکس‌های فنلاندی در جای خود شگفت‌انگیز است.

درباره کتاب مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود!

با این نگاه که معلمان، عامل اصلی موفقیت آموزش و پرورش فنلاند و شهرت جهانی آن محسوب می‌شوند، در این کتاب مباحثی چون تربیت معلم، صلاحیت‌های معلمی و موقعیت معلمان در جامعه فنلاندی مورد کاوش قرار گرفته‌اند. در کنار بررسی این عامل مهم به ساختار نظام آموزشی، برخی رویکردهای مهم آموزشی، ایده‌ها و نوآوری‌های آموزشی پرداخته‌ شده است. مؤسسات و شرکت‌های آموزشی فنلاندی به عنوان شرکای آموزش وپرورش نیز نقش مهمی در ارتقای سطح آموزش‌های مدارس دارند و از طرف دیگر با حمایت دولت به عنوان بخش صادراتی آموزش و پروش این کشور در سطح جهانی عمل می‌کنند که از این جهت نیز قابل توجه است. معرفی این مؤسسات و شرکت‌ها بخش دیگری از کتاب است که می‌تواند برای مسئولان، برنامه‌ریزان آموزش،مدیران،معلمان، شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی، ناشران، استارتاپ‌ها، فناوران آموزشی و ...مفید باشد.

سخن آخر این که اگر از نزدیک نگاه کنید و ذهن خود را باز کنید، میتوانید در فنلاند مدارس فردا را ببینید.

خواندن کتاب مدرسه‌ی خوب هر روز باید از نو ساخته شود! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دست‌اندرکاران آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی آموزشی و علوم تربیتی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان