دانلود و خرید کتاب رهبرآفرینی دیو رمزی ترجمه مهسا علی‌میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبرآفرینی اثر دیو رمزی

کتاب رهبرآفرینی

معرفی کتاب رهبرآفرینی

  کتاب رهبرآفرینی نوشته دیو رمزی با ترجمه مهسا علی‌میرزایی منتشر شده است. این کتاب ۲۰ سال خرد کسب و کار کاربردی از فعالیت‎ها و محیط‎های مختلف را بررسی می‌کند و در قالب یک کتاب مفید برای خواننده روایت می‌کند.

درباره کتاب رهبرآفرینی

خود را فردی رهبر می‌دانید یا شخصی کارآفرین؟ کسی که هنرش هدایت یک کسب‌وکار است یا کسی که توانایی ایجاد و اداره شغل را دارد؟ امروزه برای موفقیت یک کسب‌وکار، چیزی بیشتر از رهبری و کارآفرینی موردنیاز است؛ چیزی متشکل از نیرو، شجاعت و اراده یک کارآفرین و در عین حال هدایت و هماهنگی یک رهبر. برای پیشرفت یک کسب‌وکار به هر دوی این‌ها نیاز است، نیاز به یک «رهبرآفرین»!

رهبرآفرینی اثری متمایز از مدیر، نویسنده و رهبرآفرین برجسته و توانا دیو رمزی است یک راهنمای عملی گام‌به‌گام را برای ایجاد و گسترش یک کسب‌وکار رؤیایی در اختیار شما قرار می‌دهد؛

از زندگی‌کردن با رؤیاها، چشم‌اندازها و اهداف برای شروع کار تا تفویض مسئولیت به دیگران برای پیشرفت و گسترش کسب‌وکار و ساختن یک کسب‌وکار باشکوه و رؤیایی.

خواندن کتاب رهبرآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که دوست دارند کسب و کارشان را گسترش دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب رهبرآفرینی

لابد می‌پرسید چطور تسلیم‌شدن من منجر به موفقیت‌مان شد؟ من آن‌قدر درهم شکسته بودم که عمیقاً به درگاه خدا پناه برده بودم. من به‌عنوان یک فرد معتقد به خدا سعی می‌کنم در تمام جنبه‌های زندگی‌ام تا حد امکان دستورات الهی را اجرا کنم. لطفاً از دست من خشمگین نشوید! قرار نیست در این کتاب به الهیات در حیطه کسب و کار بپردازیم. به شما قول می‌دهم قرار نیست در صفحات پیش رو به اعتقادات مذهبی‌ام بپردازیم. با این حال، لازم است برایتان بازگو کنم هنگامی که آغاز به‌کار کردم و کسب و کار جدیدم را دوباره راه انداختم، تصمیم داشتم دستورات الهی را در مدیریت کسب و کارم به‌کار بگیرم. به باور من این قواعد که با مطالب این کتاب درهم تنیده است، دلیل پیروزی ما بوده‌اند.

حتی اگر شما فرد با ایمانی نیستید، باید به سخت تلاش‌کردن ایمان داشته باشید تا بتوانید موفق شوید. باید باور داشته باشید که رفتارتان با افراد باید همان‌گونه باشد که دوست دارید با شما رفتار شود وگرنه موفق نمی‌شوید. در جریان توضیحاتی که من پیرامون قوانین موفقیت‌مان خواهم داد متوجه خواهید شد که این قوانین، خوشایند هر عقل سلیمی است. در مورد کار ما موارد بسیار کمی رمزآلود یا عجیب و غریب هستند. همه‌چیز بدیهی است جز این مورد که ما به این حد از موفقیت دست پیدا کرده‌ایم. شما چه فرد با ایمانی باشید و چه نباشید، با مطالب این کتاب موافق خواهید بود و هنگام خواندن مطالب این کتاب، سری به نشانه تأیید تکان خواهید داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
این پنج دشمن ارزش جنگیدن تا پای جان را دارند. - جدی و پیگیرنبودن در مورد ارتباطات - جدی و پیگیرنبودن در مورد هدف‌گذاری و تعریف مقصد مشترک - غیبت - تناقض‌های حل‌نشده - عدم شایستگی مجاز دانسته‌شده
کاربر ۳۳۸۵۰۳۸

حجم

۵۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

حجم

۵۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان