دانلود و خرید کتاب آرامش مالی دِیو رمزی ترجمه محمدحسن یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش مالی اثر دِیو رمزی

کتاب آرامش مالی

نویسنده:دِیو رمزی
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آرامش مالی

کتاب آرامش مالی نوشته دکتر دیو رمزی اثری درباره هوش مالی و استفاده از آن برای رسیدن به آرامش مالی است.

دربالره کتاب آرامش مالی

زندگی امروزه بیشتر از گذشته نیازمند آرامش است؛ آرامش از هر جنسی. آرامش از جنس مالی اما، زیربنای همه آرامش‌ها است. آرامش مالی گنجی است گران‌بها که اتفاقی به‌دست نمی‌آید. اکنون، زمان آن رسیده که همه ما بخشی از زمان و انرژی خود را صرف یادگیری و عمل به اصول هوش مالی کنیم.

در کتاب آرامش مالی به‌صورت مرحله به مرحله با هوش مالی آشنا می‌شوید. این کتاب، در واقع توضیحی مفصل و کامل از کتاب ث«روتمندترین مرد بابل» است که تمام مطالب آن کتاب را در قالبی خارج از داستان، مطابق با شرایط و اقتضائات دنیای امروز توضیح داده و با ارائه کاربرگ‌هایی در انتهای کتاب، برای تمرین و تکرار مطالب گفته‌شده، آن‌را به یک کتاب کاملاً کاربردی تبدیل کرده است.

 خواندن کتاب آرامش مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب آرامش مالی

وقتی برای پرکردن باک اتومبیل جگوارم توقف کردم، باد سرد و مرطوب ژانویه باعث شد سردم شود و به‌نظر می‌رسید روحیه‌ام را کاملاً از دست داده‌ام. امیدوار بودم مسئول مربوطه کارت طلایی‌ام را از طریق تلفن چک نکند، چراکه در آن‌صورت، احتمالاً درخواستم پذیرفته نمی‌شد. چه کار باید می‌کردم؟

با خودم زمزمه می‌کردم، «خیلی مضحک است. تنها در آمریکا شما می‌توانید سوار یک جگوار شوید اما حتی پول خرید بنزین آن را نداشته باشید.» در حیرت بودم از اینکه آن مرد مغرور جوان چندسال قبل اکنون کجاست؟ آنجا در هوای سرد ایستاده بودم، هنوز در دهه بیست سالگی‌ام، می‌دانستم که در حال از دست دادن تقریباً، همه دارایی‌ام هستم.

البته همیشه این‌گونه نبود. بعد از دانشگاه، یکی دو تا دست‌انداز کوچک در حرفه‌ام داشتم، اما یک فرصت مناسب در قراردادهای سلب حق مالکیت بازار املاک و مستغلات پیدا کردم. برای دست‌یابی به موفقیت امتیازاتی در زندگی داشتم: آموزش رسمی در امور مالی، سابقه خانوادگی در بازار املاک و مستغلات و میل آتشین برای دست‌یابی به موفقیت. همان‌طور که کسب و کار املاک و مستغلاتم رشد می‌کرد، روی هر چیزی که دست می‌گذاشتم، به طلا تبدیل می‌شد. سپس، دنبال املاک اجاره‌ای و نیز دارایی‌هایی که امکان چانه‌زدن داشت یا زیرقیمت بود، رفتم. در این کار خیلی ماهر بودم و به‌سرعت از آن درآمد کسب کردم. در سن ۲۶ سالگی املاک و مستغلاتی با ارزش بیش از ۴ میلیون دلار داشتم. بنابراین، گروهی تشکیل دادم تا این شرکت روبه‌رشد را مدیریت کند و همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت یا شاید من این‌گونه تصور می‌کردم! من و همسرم تعطیلات را به مسافرت‌های خارجی می‌رفتیم، سوار اتومبیل‌های لوکس می‌شدیم و فقط لباس‌های گران‌قیمت با دوخت و طراحی سفارشی می‌پوشیدیم. شاید شما بتوانید آن شرایط را برای یک مرد جوان ۲۶ ساله تصور کنید. فکر می‌کردم همه چیز را برای یک زندگی عالی فراهم کرده‌ام.


نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

کتاب نسبتا جذابییه ، اگه به این سبک موضوعات علاقه دارید . در ضمن احساس می کنم متن هم به خوبی ترجمه شده . اما مباحث کتاب عمدتا برای مخاطب داخل ایران کاربردی نیست مثل مباحث صندوقهای بازنشستگی و مالیات

- بیشتر
ر.د.ب
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

کتاب خوبی هست ولی برای ما ایرانی ها فقط ۵۰درصد کاربرد داره و خیلی از چیزهایی که توی این کتاب توضیح داده، توی ایران کاربرد نداره و خیلی رویایی هست. بعضی وقتها هم به ماوراءالطبیعه متوسل میشه نویسنده و پول

- بیشتر
surror
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

واقعا این کتاب نیاز همگیه، ممنون میشیم از طاقچه اونو توی طاقچه بی‌نهایت بزاره🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Ram12n
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

دانش مالی شما را تقویت میکند با اینکه حدود ۴۰ درصد کتاب در اقتصاد ایران کارایی ندارد، ولی اطلاعات مناسبی را ارائه می دهد. سرفصل های بودجه بندی و خرید سودمند و مهارت های مذاکره جزو علاقه مندی های بنده بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۹۸۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان