دانلود کتاب صوتی بانوی پیشگو با صدای ایمان ساکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بانوی پیشگو اثر مارگارت اتوود

دانلود و خرید کتاب صوتی بانوی پیشگو

مترجم:سهیل سمی
گوینده:ایمان ساکی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بانوی پیشگو

کتاب صوتی بانوی پیشگو نوشته مارگارت اتوود است که با ترجمه سهیل سمی و صدای ایمان ساکی منتشر شده است. اتوود عموما در داستان‌هایش به سراغ زنان می‌رود و رنج و زندگی آن‌ها را روایت می‌کند او در این کتاب هم همین کار را کرده است.

درباره کتاب صوتی بانوی پیشگو

جون فاستر زن جوانی است که رنج گذشته رهایش نمی‌کند. مادرسالاری‌ای که در زندگی‌اش تجربه کرده است و مدت‌ها تحت سلطه‌اش بوده او را لحظه‌ای برای خودش نمی‌گذارد. جون تصمیم می‌گیرد رمان نویس شود. او می‌خواهد رمان کتاب‌های تاریخی عامه‌پسند شود تا بتواند راه دیگری برای زندگی‌اش انتخاب کند اما سایه شوم رهایش نمی‌کند. او تصمیم عجیبی می‌گیرد شروع دوباره‌ای که با مرگ آغاز می‌شود. نویسنده در این رمان از روایتی چند لایه برای پیش بردن داستانش استفاده می‌کند و موضوعات روانشناسانه، جنایی و عاشقانه را با هم درمی‌آمیزد.

شنیدن کتاب بانوی پیشگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس مارگارت اتوود
مارگارت اتوود

مارگارت اتوود یکی از تحسین‌شده‌ترین نویسندگان عصر حاضر، از آن دست هنرمندانی است که می توان نام «همه‌فن‌حریف» را بر آن‌ها نهاد. نویسنده، منتقد ادبی و شاعر پرکاری که نه‌تنها به‌واسطه‌ی درخشش در عرصه‌ی ادبیات، بلکه به دلیل ویژگی‌های شخصیتی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌‌اش مقبولیت و محبوبیت بالایی نزد هواداران خود کسب کرده است. با این‌که آثار ادبی اتوود اغلب با مضامین فمنیستی و اسطوره‌ای‌اش شناخته شده و در حوزه‌ی ادبیات علمی-تخیلی قرار می‌گیرد، اما سبک نوشتاری او از فرمول‌های عادی این ژانر گذر کرده و به شیوه‌ای نمادین، مرزهای رئالیسم سنتی را گسترش می‌دهد؛ از این رو مرور زندگینامه او و مسیری که جهت خلق آثار ارزشمندی چون رمان «سرگذشت ندیمه» پیموده است، برای علاقه‌مندان به ادبیات از جذابیت، و برای متخصصان این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد