دانلود و خرید کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته جری وایلد ترجمه سعیده شهسواری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته اثر جری وایلد

کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته

معرفی کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته

کتاب نکته های داغ برای بچه‌های خسته نوشته جری وایلد است که الهام پورمحمد آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب یک کتاب کاربردی برای کودکان است. راه‌هایی که با آن یاد بگیرند چطور خستگی را از خود دور کنند و در شرایط امروز بتوانند روزهای بهتری را بگذرانند . این کتاب سعی دارد با روشی آسان و کاربردی رفتار کودکان را به سمت نشاط هدایت کند و عادت‌های بد کودکان را تغییر دهد. این کتاب کمک می‌کند کودکان اعتماد به نفس خود را باز گردانند و هرگز به سمت افسردگس نروند.

خواندن کتاب نکته های داغ برای بچه های خسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و کودکانشان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته

قبلاً هم گفته‌ام که بیش‌ترِ آدم‌ها، دوره‌ای و موقتی، احساس ناامیدی و ناراحتی می‌کنند. زندگی ناامیدی‌های زیادی دارد و طبیعی است که یک وقت‌هایی غمگین باشید. اگر شکست جدی خورده‌اید، طبیعی است که احساس ناامیدی کنید. اگر اصلاً ناراحت نشوید، غیرطبیعی است. به نظر شما تفاوت میان غمِ طبیعی و افسردگی چیست؟

امروزه مردم اصطلاحات و را به جای هم به کار می‌برند، در صورتی که درست نیست. غم احساس طبیعی است که همهٔ آدم‌ها آن را حس می‌کنند، ولی افسردگی بیماری است.

غم واکنشی است به از دست دادن، ناامید شدن یا تغییرات بزرگ و معمولاً از چند ساعت تا چند روز ادامه پیدا می‌کند. البته گاهی ممکن است دوره‌های طولانی‌تری هم داشته باشد، اما افسردگی طولانی‌تر و شدیدتر است. اگر بخواهیم فرق این دو را روی مقیاس از یک تا ده نشان دهیم، غم عدد سه یا چهار است و افسردگی عدد نُه یا ده.

افسردگی شدید یا افسردگی بالینی

به جدی‌ترین نوع افسردگیْ افسردگی شدید یا افسردگی بالینی می‌گویند. این نوع افسردگی جدی است و زندگی‌تان را به هم می‌ریزد. بسیاری از بچه‌هایی که افسردگی شدید دارند، آن‌قدر حال‌شان بد است که حتی ممکن است دست به خودکشی بزنند. متخصصان می‌گویند طولانی‌ترین دورهٔ افسردگی شدید هفت تا نُه ماه طول می‌کشد. گفتن تفاوت میان غم طبیعی و افسردگی کار راحتی نیست و آزمونی جادویی که دکترها بتوانند از آن استفاده کنند، وجود ندارد. همچنین علامت خاصی وجود ندارد که بتوان صد درصد مطمئن بود کسی افسرده است. اگر وضعیت طبیعی رفتار و احساس فرد تغییر کرده باشد، می‌فهمیم مشکلی وجود دارد.

نظرات کاربران

(:Ne´gar:)
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

روندش خیلی تند بود . جملات بی وقفه پشت سر هم نوشته شده بودند و کتاب کوتاه بود. به نظرم جای بیشتری برای پرداختن به شرح و توضیح درباره هرکدوم از قسمت ها داشت . اما همین نکاتی هم ک

- بیشتر
Parisbn
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

سلام. ممنون که این پیامو میخونین. این کتاب عالیه.🙂 پیشنهاد میکنم هر چه زود تر بخونیدش.😉 با تشکر🙋‍♂️

Melika_SA
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

بچه های خسته🥴🥴 بخونید و لذت ببرید. برای من که مفید بود :) کوتاهه اما برای اونکه باید، تاثیرش رو میذاره😁😉🌻

Ginny
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

کتاب خوبی بود. حجمش خیلی کمه و خوندنش وقت کمی ازتون میگیره. اما با این حال راهکارهای عملی و خوبی داره که میتونید انجامشون بدید. 😄🌺

mahshid T
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

عالی، عالی، عالی، سپاس بسیار از نویسنده، مترجم توانا، ناشر و طاقچه. 💮💮💮 چقدر این کتاب ساده و روان و صمیمی، پایه ای و اصولی به باورهایی که ریشه ی افسردگی و اعتماد به نفس پایین هست میپردازه و به

- بیشتر
Arefe
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

این کتاب درباره مسائل افسردگی شدید و افسرده خویی و غم طبیعی و اعتماد به نفس پایین و مسائلی از این قبیل صحبت میکنه. متن خیلی روانی داره و میشه حس دوستی با نویسنده برقرار کرد. اگر احساس میکنین بقیه

- بیشتر
عاطفه۷۷
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

جری وایلد نویسنده ی تمام لحظه های کودکی و نوجوانی است ... کتابی با راهکارهای موثر برای غلبه بر افسردگی و نداشتن اعتماد به نفس کافی که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است اما خواندن آن عمیقا و ابدا برای

- بیشتر
زحل
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

کتاب آموزنده ای بود محتوای کتاب درباره افسردگی هست و چند راهکار برای درمان یا بهتر کردن افسردگی داده . اگر قصد خرید کتاب را دارید پیشنهاد می کنم نسخه چاپی کتاب را تهیه کنید . 😊🌱

عرفان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

حس می کردم کتاب جالبی باشه . یا خوندنش بخواد ایده هایی رو بده که طرز فکرم رو عوض بکنه اما احساس کردم بیشتر تکراری بود و جالب نبود

کاربر ۶۷۲۶۹۲۸
۱۴۰۲/۰۵/۱۸

کاش زودتر با این کتاب آشنا میشدم بسیار عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۰)
خودکشی مثل این است که شلوار جین محبوب‌تان را فقط چون کثیف شده، دور بیندازید. درست است که کثیف شده، قرار نیست همیشه کثیف بماند.
Elham jannesari
آدم‌هایی که فکر می‌کنند غصه خوردن در سکوت کار شجاعانه‌ای است، اشتباه می‌کنند. آن‌ها می‌ترسند از کسی کمک بخواهند. این کار شجاعانه است؟ کسی که از بقیه کمک می‌خواهد، شجاع است.
(:Ne´gar:)
زندگی ناامیدی‌های زیادی دارد و طبیعی است که یک وقت‌هایی غمگین باشید. اگر شکست جدی خورده‌اید، طبیعی است که احساس ناامیدی کنید. اگر اصلاً ناراحت نشوید، غیرطبیعی است.
بلاتریکس لسترنج
خودکشی راه‌حل درستی نیست. خودکشی راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقت است.
Melika_SA
خودکشی راه‌حل درستی نیست. خودکشی راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقت است
(:Ne´gar:)
خودکشی راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقت است.
setayesh
اگر آدم‌ها فکر کنند فقط با کسب موفقیتْ ارزشمند می‌شوند، حس می‌کنند همیشه تحت فشارند، چون ممکن است در کارهایی که برایشان مهم است، شکست بخورند. هر امتحان جدید، تکلیف جدید، بازی جدید و هر روز جدید، مثل یک تهدید است، چون فکر می‌کنند مجبورند موفق شوند.
Elham jannesari
بسیاری از دردهای عاطفی به دلیل این باور است که فقط وقتی حق دارید خودتان را قبول داشته باشید که چیز باارزشی به دست آورده باشید.
آدم فضایی مهربون
وقتی درد جسمی داریم، هر کاری را که بهمان آسیب می‌زند، متوقف می‌کنیم. اگر ظرف داغی برداشته‌ایم که دست‌مان را می‌سوزاند، آن را زمین می‌گذاریم. درد مثل هشدار است: «ببین! مشکلی وجود دارد. این بوی دست توست که دارد می‌سوزد. آن ظرف داغ را زمین بگذار.» درد عاطفی هم درست همین‌طور عمل می‌کند. اگر افسرده‌اید یا اعتمادبه‌نفس‌تان پایین است، دردی حس می‌کنید که ممکن است یک پیام باشد تا کاری را که انجام می‌دهید و شیوهٔ فکر کردن‌تان را عوض کنید.
Elham jannesari
مدام در خانه ماندن خسته‌کننده است.
Ginny

حجم

۴۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان