دانلود و خرید کتاب بزن به هدف شان ویلن ترجمه حسین گازر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بزن به هدف اثر شان ویلن

کتاب بزن به هدف

نویسنده:شان ویلن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بزن به هدف

کتاب بزن به هدف نوشته شان ویلن است این کتاب را حسین گازر ترجمه کرده است. در این کتاب یاد می‌گیرید چگونه پول بیشتری کسب کنید، به اندام ایده‌آلتان برسید، روابطی عالی بسازید و زندگیتان را در دست بگیرید.

 درباره کتاب بزن به هدف

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه در زدگی عمل کنید. رویاهایتان را بسازید و هدفتان را مشخص کنید و به سمت موفقیت بروید. این کتاب یک راهنمای عملی برای رسیدن به آرزوهایتان است. این کتاب به شما کمک می‌کند در مسیر هر هدفی که انتخاب کرده‌اید موفق باشید. اگر توصیه‌های این کتاب را به‌کار ببندید، حتماً عملی خواهد شد. منظور این نیست که یک‌شبه میلیونر می‌شوید، اما این کتاب دستورالعملی‌ست برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی.

خواندن کتاب بزن به هدف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که دوست دارند در مسیر موفقیت قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بزن به هدف

خیلی راحت بود که با چهار ماشین و یک ساعت رولکس همهٔ اطرافیانت را سرِ کار بگذاری، اما زندگی من یک هرج‌ومرج واقعی بود.

من کسانی را که به‌خاطرشان کار می‌کردم تا نیازهایشان را برآورده کنم، کنار خود داشتم، اما تهِ همهٔ اینها، چیزی اشتباه بود.

در دفترم حاضر می‌شدم و از موضوعی به موضوع دیگر می‌پریدم، از این جلسه به آن جلسه، چندین کارمند داشتم که دائماً فَک می‌زدند.

برخی از این حرکت‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده بود، خیلی‌ها هم نه.

زنم می‌دانست که از آن «مردهای قبل از ساعت پنج عصر برای شام خانه بیا» نیستم چون خیر سرم یک شرکت داشتم. من یک کارآفرین بودم. قبلاً این‌طور فکر می‌کردیم که چندین سال، روزی بیست ساعت کار کنیم تا بقیهٔ زندگی را تأمین کنیم. الان سخت کار کنیم تا بعداً پول همهٔ تفریحات و لذت‌ها را داشته باشیم.

هدفم بازنشستگی در سی‌سالگی بود.

درآمد ماهانه صدوپنجاه هزار دلاری هدفم بود.

ما در مسیرمان درحالِ حرکت بودیم تا اینکه روزی اتفاقی افتاد.

هرج‌ومرج غالب شد.

همه‌چیز را از دست دادم.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

کتابی کوتاه و خلاصه که پرداخته شده به بکار گیری چهار اصل در زندگی برای بهبود روابط کاری و عاطفی و موفقیت در زندگی و بیشتر تجربیات شخصی خود نویسنده است و جذابیت چندانی نسبت دیگر کتاب های موفقیت و

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۵)
زندگی تلاش می‌خواهد. کسب‌وکار تلاش می‌خواهد. ازدواج تلاش می‌خواهد. هیکل خوب تلاش می‌خواهد و بیشتر روزهای عمرت نیازمند تلاشی سخت و طاقت‌فرساست. تلاش کن!
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
با این کتاب عملی‌اش کن. نه فردا، نه هفتهٔ بعد، نه اینکه منتظر بمانی تا کسی بگوید کِی انجامش بدهی یا وقتی اوضاع کمی راحت‌تر شود یا وقتی زمان بیشتری داشته باشی، چون هیچ‌وقت آن روز فرا نخواهد رسید. کاری که امروز انجام می‌دهی... چیزی که امروز می‌خوری... تمرین‌هایی که امروز انجام می‌دهی... سرمایه‌گذاری‌ای که امروز روی خودت می‌کنی... تمامی اینها آدمی را می‌سازند که فردا، هفتهٔ بعد، سال بعد و برای همهٔ عمرت خواهی بود. از این کتاب استفاده کن. نکنی هم مهم نیست. چون دنیا به آدم‌های معمولی هم نیاز دارد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
این چهار کتاب را مطالعه کن: تو همانی که می‌اندیشی نوشتهٔ جمیز آلن. کیمیاگر نوشتهٔ پائولو کوئیلیو. نیمهٔ تاریک وجود نوشتهٔ دبی فورد. بیندیشید و ثروتمند شوید نوشتهٔ ناپلئون هیل.
Mahsa Tn
اولین چیزی که باید هر روز به آن متعهد باشی این است: باید انجامش بدهی!
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
«استعداد خوب یک گنجینه است، چهار اصل اساسی یک نقشهٔ راه.»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
همان زمانی که نمی‌خواهی چیزی بگویی یا کار خوبی انجام دهی، دقیقاً همان موقع است که باید دست‌به‌کار شوی!
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
تصور کن ذهن و روحت یک پیتزای کاملاً گِرد است. تمام پیتزا و تمام تکه‌هایش عشق، آرامش، بهره‌وری و اشتیاق تو را نشان می‌دهد. پیتزا اساساً نمادِ هرچیزی‌ست که تو در زندگی‌ات می‌خواهی که خوب باشد. این یک ذهن متمرکز و شفاف است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
غذای سالم خوردن پرهزینه نیست، اما چاق و مریض شدن چرا!
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هیچ‌چیز به‌اندازهٔ پرداخت پول، موجب نمی‌شود که به انجام تمرین‌هایت تعهد پیدا کنی.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
تو نمی‌توانی جلوی ضربه‌هایی را بگیری که به سمتت روانه می‌شوند، اما کاری که می‌توانی انجام دهی یادگیریِ دوری از این ضربه‌هاست.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان