دانلود کتاب صوتی خودباوری در خلاقیت با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی خودباوری در خلاقیت

کتاب خودباوری در خلاقیت نوشته تام و دیوید کلی است. نویسندگان در این کتاب درباره نقش خودباوری در پرورش خلاقیت سخن گفته‌اند.

حتماً برای شما هم بسیار پیش آمده است که با شنیدن پرسش‌ها و سخنان خلاقانهٔ کودکان به وجد آمده و از قدرت خلاقیت آنها متعجب شده باشید و احتمالاً تصدیق می‌کنید که بسیاری از کودکان در فاصله سنی سه تا پنج سال این‌گونه‌اند. آنها با شیرین‌کاری‌های‌شان هر جمعی را سرگرم و مشعوف می‌کنند. اما چرا خلاقیت را در بزرگسالان و در محیط‌های کاری کمتر می‌بینیم؟ پیدا کردن کارکنان خلاق از جمله کارهای پرزحمت سازمان‌ها است. آیا خلاقیت نعمتی خدادادی است که به برخی داده شده و برخی فاقد آنند یا اینکه همه از این نعمت و موهبت الهی برخوردارند اما در برخی پرورش می‌یابد و در برخی زایل می‌شود؟

برادران کلی به سناریوی دوم باور دارند و معتقدند ما در هر سن و موقعیت کاری می توانیم خلاقیت درونی خود را باور و ان را احیا کنیم. آنها در این کتاب ایده‌هایی را مطرح کرده‌اند که ما را به خودباوری در خلاقیت برساند. کتاب علاوه بر این که ماهیتی گام‌به‌گام و رویکردی عمل‌گرایانه بررای کسب خودباوری در خلاقیت برای زندگی فردی دارد، در موفقیت مدیران و سازمان‌ها هم می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

نویسندگان کتاب، تجربهٔ طولانی در کمک به شرکت‌هایی را دارند که از طریق طراحی و نوآوری، برای مشتریان‌شان خلق ارزش می‌کنند و در همین مسیر، روش نوآوری «تفکر طراحی» را نیز گسترش داده‌اند که ویژگی بارز آن، انسان‌محور بودن است.

شنیدن کتاب خودباوری در خلاقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی در زمینه موفقیت و خودیاری و رشد فردی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره دوید و تام کلی

برادران کِلی متولد اوهایو در ایالات متحده هستند و یک شرکت بین‌المللی با محوریت خلاقیت و نوآوری را اداره می‌کنند. آنها فعالیت حرفه‌ای چندین سالهٔ خود را، برای کمک به انسان‌ها در کسب خودباوری در خلاقیت و خودکارآمدی در زندگی، الهام‌بخش دیده‌اند و هوشمندانه تلاش می‌کنند از طریق مثال‌های غنی و ابزارهای کاربردی به افراد در زمینه تحول‌های فردی کمک کنند.

بخشی از کتاب خودباوری در خلاقیت

مار بوایی را تصور کنید که به گردن مردی پیچیده است. در اتاق کناری، زنی با ماسک هاکی و دستکش چرمی با احتیاط از آن سوی آینه به این صحنه چشم دوخته است. قلبش به‌شدت می‌تپد. او همیشه از مار می‌ترسیده است به همین دلیل فکر باغبانی و پیاده‌روی در طبیعت را هم از سر خود بیرون کرده است، مبادا حتی مار غیرسمی سر راهش سبز شود.

با وجود این او اینجاست، آماده است که به اتاق کناری برود و ماری را لمس کند که کابوسش است. چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ چگونه از ترس به شهامت می‌رسد؟

آلبرت باندورا روان‌شناس است و ترس این زن را درمان می‌کند. او تاکنون درمانگر هزاران نفر با مشکلاتی مشابه بوده است. باندورا که پژوهشگر و استاد دانشگاه استنفورد است، تأثیر عمیقی بر دنیای یادگیری اجتماعی داشته است و بزرگ‌ترین روان‌شناس حال حاضر شناخته می‌شود. در فهرست منتشرشدهٔ برجسته‌ترین روان‌شناسان قرن بیستم، فقط زیگموند فروید، بی. اف. اسکینر و ژان پیاژه بالاتر از او قرار گرفته‌اند.

باندورا اکنون هشتاد و هفت سالش است و بازنشسته شده است، اما هنوز در دفترش در دانشگاه استنفورد کار می‌کند.

نظرات کاربران

ehsun
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

یک پنجم کتاب اهنگه ، این اهنگ عذاب اوره. و برای خود من کتاب جذابی نبود ، فقط داره مثال میزنه بقیه رو ، من خودم تکنیکی خاصی برای خلاقیت توش پیدا نکردم ، دوستان لطفا اگه اشتباه میکنم به

- بیشتر
rosi
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

این کتاب فوق العاده است اما گویندگان کتاب چنان با خلاقیت این کتاب را گویش کردند که ارزش محتوای کتاب صد برابر شده است سپاس

S Ghorbani
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

موسیقی کتاب آزاردهنده س

hds mst
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

کتاب بسیار عالی بود. در زمینه خود باوری در خلافیت و کلا خودباوری و تا حدی روش شروع کسب و کار را میگفت. برای دنیای کارافرینی امروز مناسب هست. گویندگان هم عالی بود. نحوه گویندگی این قدر جذاب بود که

- بیشتر
حمیدرضا دوشابی
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

عالی بود

سهيل قهرمانی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

موضوع را اصلاح کنید ، نسخه متنی درست هست ولی صوتی خیر ! این کتاب هم در حوزه موفقیت هست هم کسب و کاری

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان