دانلود و خرید کتاب خوردن فیل غلامرضا نخستین تقوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خوردن فیل

کتاب خوردن فیل نوشته غلامرضا تقوی که توسط انتشارات تعالی منتشر شده است ۱۰ اصل ضروری و کاربردی برای کسب درآمد در ایران را بیان می‌کند. کتاب خوردن فیل سعی دارد با زبانی ساده اصول موفقیت را مطرح کند.

درباره کتاب خوردن فیل

این کتاب در جهت بالا بردن درآمد نوشته شده است. افراد متعددی از الگوهای کتاب خوردن فیل بهره برده و به درآمد بالایی دست یافته‌اند. سادگی و کاربردی بودن اصول عرضه شده باعث می‌شود نتیجه نهایی این کتاب، که همان کسب درآمد و رسیدن به استقلال مالی است به راحتی محقق شود. در فصل‌های انتهایی، مطالبی ذکر شده است که برای راه‌اندازی کسب‌وکار خواننده  و کسب درآمد کافی است و در صورت احساس نیاز، برای مراحل بعدی و بالاتر، می‌توان از متون تخصصی‌تر نیز بهره گرفت. بنابراین مطالب کتاب خوردن فیل برای رسیدن به حدی مطلوب و رویایی از موفقیت، بسنده خواهد کرد.

خواندن کتاب خوردن فیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

- افرادی که از روزمرگی‌های زندگی کارمندی خسته شده و به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند.

- کسانی که شغل یا کسب‌وکاری ندارند و نمی‌دانند چگونه می‌توانند درآمدی برای خود داشته باشند.

- دارندگان کسب‌وکارهای سنتی که حرفه و شغل خود را در معرض انقراض می‌بینند.

بخش‌هایی از کتاب خوردن فیل 

حتی اگر کالا یا خدمتی جذاب و تأمین‌کننده نیاز واقعی مشتریان را تولید می‌کنید، سرمایه کافی در اختیار دارید و به‌طور بالقوه تعداد بسیار زیادی مشتری دارید، اگر نتوانید به شیوه‌ای مناسب و هزینه نسبتاً پایین به این مشتریان دسترسی پیدا کنید، موفق نخواهید بود. تبلیغات، ابزار اصلی این دسترسی است اما حضور در رسانه‌ها و تبلیغ، به سرمایه نقد نیاز دارد. هزینه تبلیغات خود را باید طوری تعیین کنید که همواره در رسانه‌های اصلی حضور داشته باشید. منظور از رسانه‌های اصلی، رسانه‌هایی است که مشتریان بالقوه شما، آن‌ها را می‌بینند.

نظرات کاربران

lordartan
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

این کتاب در دوران کنونی به من خیلی کمک کرد و راهکار های خوبی ارائه می ده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
این موضوع نشان می‌دهد که عموم افراد ذهن خود را برای شکست نخوردن برنامه‌ریزی می‌کنند تا موفق شدن. حتی در دنیا نیز، تحقیقات علمی راجع به شکست نخوردن افراد، بیشتر از تحقیقات راجع به موفق شدن افراد است.
lordartan
بدانید که پولدار شدن ربطی به تقدیر، سرنوشت، خانواده و گذشته و آینده افراد ندارد و به‌عنوان یک مهارت، اکتسابی است. در این راه شما نیاز به ایمان و باور پولدار شدن یا یک چارچوب ذهنی قوی، اشتیاق سوزان، پایداری و مداومت و در نهایت، اعتمادبه‌نفس فراوان دارید. دنیا پر از نعمت‌های الهی است که خداوند در اختیار بشر قرار داده و سهم هر کس از این خوان گسترده به تلاش و بلندپروازی وی بستگی دارد. ایجاد محدودیت ذهنی در رابطه با پولدار شدن، همه قوا و نیروهای جسمی و روحی شما را محدود می‌کند. در یک تجربه جالب، خودتان می‌توانید امتحان کنید. از چند نفر از افراد دور و برتان راجع به این که در زندگی خود به‌دنبال چه هستند، سوال کنید. عموماً راجع به مواردی که نمی‌خواهند و دوست ندارند، به شما خواهند گفت. این که: - نمی‌خواهم شکست بخورم. - نمی‌خواهم شغلم را از دست بدهم. - نمی‌خواهم در فلان مسابقه ببازم. و ده‌ها نمی‌خواهم دیگر.
lordartan
جیم ران: «وقتی این کتاب را می‌خوانید، تصور کنید در حال خرید هستید و تنها نظراتی را که به درد شما می‌خورد، ببرید و استفاده کنید و مطمئناً نباید هر چیزی را که هر کس می‌گوید بخرید، اما به خود این فرصت را بدهید که صفحات بعد را با فکر بازتری بخوانید. اگر برای شما معنی‌دار بود، آن را امتحان کنید. اگر این طور نبود به آن توجهی نکنید و از آن بگذرید. به خاطر داشته باشید در انجام هر کاری خود را یک شاگرد بدانید نه یک استاد.»
majid
در آینده نزدیک به ۷۰ درصد مشاغل امروز جهان از بین خواهند رفت، پس یادمان باشد برای انتخاب شغل و یا کسب‌وکار برای خود، حرفه‌ای را انتخاب نکنیم که در آینده نزدیک رونق خود را از دست بدهد تا مجبور شوید دوباره از صفر شروع کنید. پس خودتان را به ابزارها و مهارت‌های موردنیاز مجهز کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. برای کسب درآمد باید از فرصت‌هایی که در اطرافتان وجود دارد استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد، شما یا باید محصولی تولید کنید و یا خدماتی ارائه دهید تا مردم بر اساس نیازشان به این موارد، حاضر باشند برای به‌دست آوردن آن پول پرداخت کنند. برای این‌که بدانید فرصت‌ها در کجا یافت می‌شوند، فرمول ساده‌ای وجود دارد. بر اساس این فرمول، هر کجا یکی از چهار عامل زیر وجود داشته باشند، شما می‌توانید پول درآورید: ۱) نیاز ۲) مشکل ۳) رویا ۴) اجبار
lordartan
آیا ایده کسب‌وکار شما پولساز هست؟ پس از این‌که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کردید و جای پایتان محکم شد، کم‌کم باید خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار معتبر، آماده رقابت تنگاتنگ با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر کنید. به‌همین خاطر نیز باید شبیه آن‌ها فکر کنید و شبیه آن‌ها شوید. یکی از نکاتی که باید جداً موردتوجه قرار دهید این است که، هر ایده تجاری ظاهراً جذاب، لزوماً به کسب‌وکاری موفق و پایا تبدیل نخواهد شد. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام برای ایجاد یک کسب‌وکار بزرگ‌تر، پرسش‌های زیر را از خود بپرسید و دقت کنید پاسخی واقع‌بینانه به آن‌ها بدهید. گاه اشتیاق به کار مستقل اقتصادی، افراد را نسبت به ضروریات اولیه یک کسب‌وکار سودده غافل می‌کند.
lordartan
شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود و کسب درآمد بیشتر، نیازی به مدارک دانشگاهی یا MBA یا کیفی پر از مدارج علمی یا قابلیتی برای تحمل ریسک‌های مختلف ندارید، آنچه احتیاج دارید فقط یک ایده، مقداری اعتمادبه‌نفس و حرکت برای کسب درآمد بیشتر اس
آیدا
حتی اگر فرد تنبلی هم باشید، باز هم شانس راه‌اندازی کسب‌وکار و کسب درآمد بالا را خواهید داشت. افراد تنبل، انجام کارها را دوست ندارند و اگر مجبور به انجام کاری باشند، تلاش می‌کنند با ایجاد مسیرهای میان‌بر، انجام کارها را ساده‌تر و راحت‌تر کنند و با کمترین تلاش، بیشترین نتایج را به‌دست آورند. حال اگر شما دارای این توانمندی هستید، می‌توانید با آموزش آن به دیگران پولدار شوید. به همین راحتی!
lordartan
هیچ‌کس قرار نیست زندگی‌تان را بهتر کند، جز خودتان! تنها روشی که برای بهتر کردن شرایط اقتصادی‌تان دارید این است که خودتان دست به کار شوید و آن را بهتر کنید. زمانی می‌توانید به آینده‌ای روشن امیدوار باشید که خودتان از جا بلند شده و تلاش کنید. اولین گام هوشمندانه به سمت تحقق رویاها و اهداف، این پرسش است که چه چیزهایی باعث ایجاد بیشترین تفاوت در به‌دست آوردن نتیجه می‌شود؟
lordartan
می‌توان گفت برای پولدار شدن اصولی وجود دارند که از فرط سادگی، دیده نمی‌شوند. خیلی از افراد باور ندارند که برای حل برخی مشکلات ممکن است راه‌حل‌های ساده‌ای وجود داشته باشد. تصورشان این است که راه‌حل‌ها همیشه پیچیده هستند و اگر در جایی بتوانند مشکلی را به‌سادگی حل کنند، احساس می‌کنند که حتماً اشتباهی رخ داده اس
lordartan
برنامه بازاریابی شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در کسب‌وکارهای بزرگ، قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان‌سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند. برای این منظور در بازاریابی هر کالا باید برنامه مربوط به آن کالا را با دقت و مطالعه فراوان تهیه کرد تا تصمیم‌گیری‌های لازم بر اساس آن انجام شود. طرح بازاریابی یکی از بخش‌های مهم طرح کسب‌وکار (Business Plan) به‌شمار می‌آید. از این رو فرایند برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی از فرایند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کسب‌وکارها تلقی می‌شود. طرح بازاریابی اهداف بازاریابی را تعیین می‌کند و راهبردهای دستیابی به آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد. نباید فراموش کرد که این طرح تمام اهداف و راهبردهای کسب‌وکارها را دربرنمی‌گیرد
lordartan

حجم

۳۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۳۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۴۰۰
تومان