دانلود و خرید کتاب سفال احمدرضا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سفال

داستان سفال نوشته احمدرضا احمدی، برای گروه سنی د و در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. محمدعلی بنی‌اسدی نقاشی‌های جذاب این کتاب را کشیده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

 درباره کتاب سفال

سفال یک داستان سمبلیک با زبانی روان و صمیمی درباره سادگی زندگی در سال‌های دور تاریخ بشر و هیاهوی مدرنیته در زندگی کنونی و بیگانگی این دو جهان باهم است. پسرکی که هر روز با دوستانش بر روی یک تپه باستانی کنار دریا بازی می‌کند و تکه سفال‌های پراکنده روی تپه را جمع می‌کند، روزی این تکه‌ها را به هم می‌چسباند و نقش و نگارهای انسانی و جانوری روی سفال‌ها جان می‌گیرند و از قالب خود خارج می‌شوند اما در دنیای مدرن، به غیر از حیوانات و پرندگان که به دنیای وحشی خود برمی‌گردند، انسان ابتدایی سرخورده و ناامید می‌شود.

خواندن کتاب سفال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.



نظرات کاربران

sarasoolar
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

زیبا و غم انگیز

Djavad Hosseini
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

اگر این کتاب برای کودکان هست نقاشیها بسیار بد و نامفهوم هستند. دیگر این که معمولا در کتاب کودکان از مردن سخنی به میان نمیاید و در این کتاب زن و مردی خودکشی میکنن و زن و مرد دیگر غرق میشوند. حالا

- بیشتر
Monaaa♡
۱۴۰۲/۰۵/۱۶

کتاب زیبایی بود درباره بیگانگی آدم‌ها ... نقاشی هاشو هم خیلی دوست داشتم ♡

همچنان خواهم خواند...
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

یک رستاخیز باستانی، داستانی از انسان و حیوان و طبیعت. حیوان‌های صدها سال و هزاران سال پیش همان حیوان های امروزند؛ اما انسان صدها سال و هزار سال پیش، همان انسان امروز نیست؛ اگر از تصاویر منکثر و بعد به هم

- بیشتر
شوان
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

داستان غم انگیزی و تیره ای هست و بسیار تردید دارم که حتی برای نوجوانی در گروه سنی د مفهوم و قابل استفاده باشه. اصلا برای نوجوان توصیه نمی کنم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان