دانلود و خرید کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن استیو هاروی ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

معرفی کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن نوشته استیو هاروی مجری مشهور که با ترجمه فاطمه باغستانی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است به موضوع موفقیت از فکر تا عمل پرداخته است.

درباره کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

شما در این کتاب می‌خوانید که فقط زنده ماندن ایده خوبی نیست. زندگی چیزی بیشتر از ماندن در یک شغل خسته کننده و یکنواخت، خریدن یک ساعت طلا و خوردن و وزن اضافه کردن است. زندگی شما چیزی بیشتر از انتظار برای پیدا شدن یک فرصت مناسب است. زندگی شما چیزی بیشتر از اتلاف وقت و دیدن کامیابی دیگران و درجا زدن است. کلمات این کتاب در شما انگیزه ایجاد خواهد کرد تا با استفاده بهینه از آن‌چه در وجودتان دارید یعنی با به‌کارگیری همان موهبت درونی خود، بیشترین لذت را ببرید.

درباره استیو هاروی نویسنده کتاب  یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

استیو هاروی متولد ۱۹۵۷ نویسنده، مجری و تهیه کننده مشهور آمریکایی است. او در برنامه‌هایش سعی می‌کند روابط انسان‌ها را به چالش بکشد. کتاب: مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد سعی کرد بگوید مردان تغییر نمی کند و برای تعامل با آن‌ها باید خوب شناختشان و متناسب با شناخت با آن‌ها رفتار کرد. او در کتاب حاضر یعنی مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن درمورد راه‌های موفقیت صحبت می‌کند.

بخش‌هایی از کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

بسیاری از کتاب‌های خودیاری و انگیزشی به شما می‌گویند که باید برای دست‌یابی به موفقیت، چیزهایی به دست آورید که امروز صاحب آن نیستید اما من این‌جا هستم که بگویم شما نیاز به هیچ کلاسی ندارید، نیاز به یادگیری زبان دیگری ندارید، نیازی به صرف هزینه و انرژی و ارتباط با افراد دیگر ندارید. برای آن‌که در زندگی موفق باشید اول و قبل از هر چیز باید موهبت درونی خود را بشناسید و می‌دانید فایده‌اش چیست؟ شما این موهبت را دارید. می‌دانم که برخی از شما از وجود آن بی‌خبرید و برخی از شما ایده‌ای تاریک و مبهم نسبت به آن دارید. جزو هر کدام از این دوگروه که باشید، من هستم تا به شما یاد دهم که چطور به آن احترام بگذارید، آن را به مرکبی مناسب متصل سازید و به موفقیتی فراتر از تصورتان دست بیابید. نگران نباشید. پاسخ تمام سؤالات‌تان در همین کتاب است..

خواندن کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که نمی‌توانند با کتاب‌های موفقیت ارتباط برقرار کنند مناسب است زیرا تصویری عملی و دست‌یافتنی از مسیر موفقیت در اختیار خواننده قرار می‌دهد.


معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

me
۱۳۹۸/۱۰/۱۲

طاقچه کتاب مثل زن عمل کن مثل مرد فکر کن استیو رو بزار تا حالا چندبار گفتم 😭بزار دیگه تورو خدا خیلی خوبه😓😢😢😢

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
«تنها چیزی که بین شما و هدف‌تان می‌ایستد، داستان مزخرفی است که مادام در توجیه اقدام نکردن‌های‌تان در گوش خود می‌خوانید
کتاب ناب
توجیهات، دروغ‌هایی هستند که به عنوان حقیقت به خورد خودمان می‌دهیم تا از تلاش برای اثبات این‌که ارزشمند هستیم و موهبت ارزشمندی داریم، دست برداریم.
کتاب ناب
موفقیت به این معنا نیست که شما در یک بخش از زندگی عالی باشید و از بخش‌های دیگر معاف شوید. اگر تا به حال این گونه بوده است، پس باید از اول شروع کنید.
علاقه مند کتاب
این زندگی از آن شماست و شما باید آن را برای امروز زیست کنید. اجازه ندهید که حتی یک دقیقه دیگر با نارضایتی و ناکامی تلف شود. همین اکنون و دوباره تأکید می‌کنم اکنون و نه یک لحظه بعد، زمانی است که باید رؤیاها، اهداف و دورنمایی را که در قلب‌تان نهفته است، بیرون بکشید و آن را عملی سازید.
علاقه مند کتاب
باید درک کنید که موهبت‌های خدادادی همان فرصت‌ها هستند و این باور جدید را در خود ایجاد کنید که شما موفق هستید.
علاقه مند کتاب
باید نسبت به گفت‌وگوهایی که در مورد مواهب و استعدادهای‌مان با خود داریم، آگاه باشیم. وقتی کسی اطراف‌مان نیست، به خودمان چه می‌گوییم؟ وقتی هر روز در آینه به خودمان نگاه می‌کنیم، چه چیزی بر زبان می‌رانیم؟
arman
بلفورت نویسنده کتاب و فیلم گرگ وال‌استریت می‌گفت: «تنها چیزی که بین شما و هدف‌تان می‌ایستد، داستان مزخرفی است که مادام در توجیه اقدام نکردن‌های‌تان در گوش خود می‌خوانید.»
فرشته
تغییرات در زندگی همه رخ می‌دهد. می‌توانید نسبت به آن‌ها واکنش منفی نشان دهید و یا این‌که با این تغییرات همراهی کنید. تصمیم‌گرفتم با تمام تغییرات زندگی‌ام هماهنگ شوم
arman
اگر تمرکزتان بر روی جایگاهی که اکنون دارید باشد، بنابراین اکنون شما، به آن‌چه همیشه هستید تبدیل می‌شوید. تا زمانی‌که تمرکزتان را تغییر ندهید و قدرت تخیل‌تان را بالا نبرید، موقعیت کنونی‌تان، شما را تعریف خواهد کرد.
arman
گاهی وقت‌ها توجه خود را بیش از اندازه متوجه دیگران می‌کنیم درحالی‌که پاسخ تمام سؤالات ما درون خودمان است
arman

حجم

۲۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان