دانلود و خرید کتاب همه چیز عالی است لوئیز ال. هی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز عالی است اثر لوئیز ال. هی

کتاب همه چیز عالی است

معرفی کتاب همه چیز عالی است

کتاب همه چیز عالی است، نوشته لوئیز. ال. هی و دکتر مونالیزا شولز با نگاهی جدید و زاویه‌ای هیجان‌انگیز به زندگی نظر کرده است. لوئیز هی و همکارش در این کتاب از تاثیر قدرت ذهن بر بهبود بیماری‌ها سخن گفته‌اند.

درباره کتاب همه‌چیز عالی است

در این کتاب بر تاثیر تفکر مثبت در بهبودی بیماری‌ها تاکید شده است. نویسندگان این کتاب عقیده دارند که هر احساس ذهنی و روانی بر بدن ما تاثیر می‌گذارد و عامل اصلی بروز بیماری‌های مختلف فشارهای ذهنی و روانی گوناگون‌اند و عامل بهبودی هم تفکر و ذهن مثبت.

نویسندگان در صفحات این کتاب به شما قدم به قدم نشان می‌دهند چگونه می‌توانید از بیماری به سلامتی برسید.

این کتاب سلامتی پزشکی را با سلامتی کل‌نگر، سلامتی غذایی و سلامتی احساسی ترکیب می‌کند. هرکس در هر موقعیت و هرجا که باشد می‌تواند از این کتاب استفاده کند.

خواندن کتاب همه چیز عالی است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

این کتاب درباره تاثیر تفکر مثبت بر درمان بیماری‌ها است پس خواندن آن را به همه کاربران طاقچه پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب همه‌چیز عالی است.

کسانی که درباره وزن و تصویر بدن مشکل دارند دست بده دارند، پرکار و بسیار سخاوتمند هستند. در ظاهر امر این‌ها جملگی صفات پسندیده‌ای هستند؛ اما کسانی‌که با مسائل سلامتی سومین مرکز احساسی روبه‌رو هستند و کسانی‌که سلامتی‌شان با توجه به وزن آن‌ها به مخاطره افتاده است اغلب تحت تأثیر ترس و عزت‌نفس کم هستند. آن‌ها همه انرژی خود را صرف دیگران می‌کنند و در این میان چیز شایان توجهی به آن‌ها نمی‌رسد.

بار دیگر همه چیز با تعادل رابطه دارد. من نمی‌گویم که کارهای خوب نکنید و خودمحور شوید؛ اما مسئله این است که چرا این همه کمک می‌کنید درحالی‌که خودتان به آن احتیاج دارید؟

نظریه تأکیدی لوئیز هی نشان می‌دهد که چگونه وزن همیشه بازتابی از تصویر ذهنی ماست. برای مثال، چاق بودن یا داشتن اشتهای زیاد ناشی از کمی عزت‌نفس است که فرار از احساسات خود را به همراه دارد. به گفته لوئیز چاقی به‌طورکلی پوسته حمایتگری است که به وسیله کسانی‌که به‌شدت حساس هستند و احساس می‌کنند به حمایت احتیاج دارند، ایجاد می‌شود. برای اینکه در موقعیت بهتری قرار بگیرید بگویید: «من همین جا که هستم بسیار خوبم. من با احساساتم در صلح و آرامش هستم. من ایمنی خود را ایجاد می‌کنم. من خودم را دوست دارم.»

وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید
هیمن سانام
قدردانی؛ شیوه‌ای برای زندگی
لوئیز ال. هی
زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی)
لوئیز ال. هی
زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز
لوئیز ال. هی
شاه‌کلید برای زندگی بهتر «لطفا به زندگی لبخند بزنید!»
دیپاک چاپرا
روزت را با مثبت‌اندیشی نو کن
لوئیز ال. هی
سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنید
وین دایر
فراتر از سفرکرده‌ی بی‌جاده (سفری بی‌انتها به سوی رشد معنوی)
ام. اسکات پک
آفرینش سلامتی (به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید)
لوئیز ال. هی
از ته دل آرزو کن
پیر فرانک
کتاب معجزات تغییرات مثبت
مهدی قراچه‌داغی
قانون رزونانس
پیر فرانک
سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید
کیت دی هرل
مراقبه در طبیعت
علی شمیسا
افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد)
لوئیز ال. هی
خوشبخت‌بودن یادگرفتنی است نه به‌دست آوردنی!
پیر فرانک
قانون شادی
هنری کلاود
احساس کلید تحقق آرزوست
نویل گادارد
آزمایش های آلی مقیاس ماکرو و مقیاس میکرو (جلد اول)
کنت ال. ویلیامسون

نظرات کاربران

فرزانه
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

کتاب خوبی هست البته کتاب شفای زندگی از لوییز هی هم عالیست با توجه به اینکه جدول های بیماری ها هم داره

faride seyd
۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خوندن کتاب برایم بسیار تاثیر گذار بود ممنون مطالب خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
هرگاه مسئله‌ای پیش آمد این عبارات را تکرار کنید: همه چیز عالی است. همه چیز به سود من کار می‌کند. از این موقعیت فقط موهبت نصیب من می‌شود. من سالم و سلامت هستم. این‌ها در زندگی شما معجزه می‌کنند. لوئیز هی
احمد مقدس علوی
به خاطر داشته باشید برای اینکه احساس سلامت و ایمنی بکنید باید بدانید چگونه از خودتان حمایت و حراست کنید و درضمن بر حمایت و حراست از این اشخاص هم بیفزایید. همیشه بدانید که شما تنها منبع موجود برای این اشخاص نیستید. آن‌ها می‌توانند از دیگران هم کمک بگیرند. ازاین‌رو به خاطر داشته باشید که خانواده خود را عاشقانه دوست داشته باشید؛ اما خودتان را هم دوست بدارید. مراقب و متوجه دوستانتان باشید؛ اما گاه به زندگی خودتان هم توجه کنید. تغییرات مثبت در آن‌ها ایجاد کنید. به خود همان‌طور فکر کنید که به یک دوست خوب خود فکر می‌کنید. این رابطه را فراموش نکنید.
احمد مقدس علوی
برای درمان التهاب مفاصل در خانواده‌های مسئله‌دار تأکید مثبت می‌تواند این باشد: «من عشق هستم. من حالا تصمیم می‌گیرم خودم را دوست بدارم و تأیید کنم. من دیگران را با عشق می‌بینم.» وقتی اندیشه خود را به ذهنیت سالم‌تری تغییر می‌دهید توجه‌تان را به بیرون بدهید و به تعادل میان نیازهای خود و نیازهای خانواده و سایر گروه‌های اجتماعی توجه کنید. آیا به این اشخاص اجازه می‌دهید از شما بهره‌برداری کنند؟ آیا شما از حقتان دفاع نمی‌کنید؟ آیا شما به دوستان و خانواده‌تان بیشتر از خودتان می‌رسید؟
احمد مقدس علوی
بررسی‌های دیگر نشان می‌دهند کسانی که سه رابطه یا کمتر از آن داشتند، بیشتر سرما می‌خورند. کسانی‌که شش رابطه یا بیشتر داشتند از همه کمتر سرما می‌خورند و نشانه‌هایشان ضعیف است. این چیزی نیست که انتظارش را داشته باشید، مگر غیر از این است؟ ظاهراً باید انتظار داشته باشید داشتن رابطه بیشتر با اشخاص شما را بیشتر در معرض میکروب‌ها قرار دهد و بنابراین بیشتر سرما بخورید؛ اما نظریه درباره میکروب مسلماً جواب و علت قطعی سرماخوردگی و عفونت نیست. علت اینکه اشخاص با دوست کمتر ممکن است بیشتر در معرض بیماری قرار بگیرند ممکن است این باشد که وقتی تنها هستید استرس بیشتری را تجربه می‌کنید. این استرس سبب می‌شود غدد آدرنال، نورپین فرین آزاد کنند و روی سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارند. درحقیقت ثابت شده است کسانی که دوستان محدود دارند در مقایسه با سیگاری‌ها و چاق‌ها بیشتر در معرض بیماری قرار می‌گیرند.
احمد مقدس علوی
نداشتن امنیت خاطر می‌تواند بعد از یک شوک بزرگ، مرگ یکی از عزیزان خانواده و یک حرکت ناگهانی و دردناک ایجاد شود. علم ثابت کرده است که در خلال این لحظات ممکن است به بیولوژی خود هم لطمه بزنیم و وقتی درگیری میان افراد خانواده وجود دارد ریسک ریختن موی سر افزایش می‌یابد. با این حساب همان‌طورکه متوجه هستید داشتن روابط محکم بیرونی برای سلامتی ما ضرورت دارد. علم این نظریه را باور دارد که شبکه‌های وسیع اجتماعی و حمایت‌های اجتماعی دستگاه ایمنی قدرتمندتری ایجاد می‌کند. درواقع بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهند روابط بهتر و بیشتر بر کیفیت سلول‌های سفید خون می‌افزایند و درنتیجه بهتر می‌توانیم در برابر عفونت مقاومت کنیم. بسیاری از بیماری‌ها ازجمله افسردگی، سل و التهاب مفاصل با افزایش گلبول‌های سفید در شرایط بهتری قرار می‌گیرند. تبادل‌های اجتماعی از میزان مصرف دارو می‌کاهد و بهبودی آن‌ها را تسریع می‌کند.
احمد مقدس علوی
نبود امنیت لزوماً فقط از روابط موجود در پیرامون شما نشئت نمی‌گیرد و می‌تواند ناشی از رابطه ضعیف با خودتان باشد.
احمد مقدس علوی
کسانی‌که در اولین مرکز احساسی خود گرفتار بیماری هستند جایی برای امیدواری وجود دارد. با استفاده از علم پزشکی و تأکیدات مثبت برای روبه‌رو شدن با نشانه‌های شمی که بدنتان به شما می‌دهد می‌توانید بدنی سالم و قدرتمند بسازید. هیچ دارویی نمی‌تواند بدون بیرون ریختن افکار منفی شما را درمان کند. یک عبارت تأکیدی مثبت که می‌تواند مسئله و گرفتاری را حل کند این است: «من عاشقانه گذشته را رها می‌کنم. آن‌ها آزادند من هم آزادم. من اختیار خودم را دارم. من خودم را دوست دارم و خودم را تأیید و تصدیق می‌کنم. زندگی به‌خوبی سپری می‌شود. همه چیز در دل من عالی است.» درحالی‌که مضمون کلی تأکیدات مثبت که سلامتی را در اولین مرکز احساسی خطاب قرار می‌دهد درباره خلق ایمنی در میان خانواده و سایر گروه‌های اجتماعی است، تأکیدات شما با توجه به اینکه بیماری شما دقیقاً در کجاست متفاوت است.
احمد مقدس علوی
انگاره‌های فکری افسرده‌ساز هم نقشی مهم ایفا می‌کنند. افسردگی تولید کلسیم را کم می‌کند یا کشیدن سیگار پوکی استخوان ایجاد می‌کند، ازاین‌رو بار بعد که در رسانه‌ها و نشریات تبلیغ قرص مکمل کلسیم را دیدید که مدعی می‌شوند مانع کاهش حجم استخوان‌ها می‌شود، به تغییرات سبک و طرز زندگی و تأکیدات مثبت برای حمایت از سلامتی خود فکر کنید.
احمد مقدس علوی
اولین مرکز احساسی تأکیدات مثبت و علم با این حساب اهمیت تأکیدات مثبت در چیست؟ اگر شما به‌طور اصولی باور ندارید که لیاقت و ارزش دریافت حمایت را دارید، ایمنی و پزشکی به‌تنهایی نمی‌توانند ناراحتی شما را درمان کنند. باید قبل از هرچیز باورهایی که سبب بیماری شده‌اند در خود تغییر دهید. اگر بیماری خونی دارید، اگر با مشکل دستگاه ایمنی بدن روبه‌رو هستید، اگر استخوان‌ها، مفاصل یا پوست شما ناراحت است احتمالاً اندیشه‌ای منفی را در ذهن خود پرورانده‌اید. - من نمی‌توانم مستقل از خودم حمایت کنم. - من کسی را ندارم که از من حمایت کند. - احساس افسردگی، نومیدی، یأس و درماندگی می‌کنم. - من تنها هستم و کسی من را دوست ندارد.
احمد مقدس علوی
به خاطر داشته باشید برای اینکه احساس سلامت و ایمنی بکنید باید بدانید چگونه از خودتان حمایت و حراست کنید و درضمن بر حمایت و حراست از این اشخاص هم بیفزایید. همیشه بدانید که شما تنها منبع موجود برای این اشخاص نیستید. آن‌ها می‌توانند از دیگران هم کمک بگیرند. ازاین‌رو به خاطر داشته باشید که خانواده خود را عاشقانه دوست داشته باشید؛ اما خودتان را هم دوست بدارید. مراقب و متوجه دوستانتان باشید؛ اما گاه به زندگی خودتان هم توجه کنید. تغییرات مثبت در آن‌ها ایجاد کنید. به خود همان‌طور فکر کنید که به یک دوست خوب خود فکر می‌کنید. این رابطه را فراموش نکنید.
احمد مقدس علوی

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان