دانلود و خرید کتاب قرآن و متولیان فرهنگی محسن قرائتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قرآن و متولیان فرهنگی اثر محسن قرائتی

کتاب قرآن و متولیان فرهنگی

نویسنده:محسن قرائتی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قرآن و متولیان فرهنگی

کتاب قرآن و متولیان فرهنگی اثر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به بیان اصول فرهنگی براساس آیات قرآن کریم می‌پردازد. این کتاب توسط انتشارات ستاد اقامه نماز منتشر شده است.


درباره کتاب قرآن و متولیان فرهنگی

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در کتاب قرآن و متولیان فرهنگی اصولی را برای مسئولین فرهنگی بیان می‌کند که برگرفته از سرچشمه زلال فرهنگ کشور یعنی قرآن است. این اثر با کسب مجوز از موسسه فرهنگی درس‌هایی از قرآن منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

خواندن کتاب قرآن و متولیان فرهنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر جزو متولیان فرهنگی کشور هستید و آموختن اصول فرهنگی مطابق با آموزه‌های اسلام جزو دغدغه‌های شما به‌شمار می‌رود خواندن کتاب قرآن و متولیان فرهنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محسن قرائتی

محسن قرائتی در سال ۱۳۲۴ در کاشان درخانواده‌ای مذهبی متولد شد به‌گونه‌ای که پدربزرگ وی برگزارکننده جلسات قرآن بود و از این رو این خانواده به قرائتی معروف شدند. زمانی که چهاره ساله بود به حوزه علمیه کاشان وارد شد و در جلسات تفسیر قرآن شیخ علی نجفی شرکت کرد. پس از اتمام دروس سطح و آغاز درس خارج حوزه علمیه قم، در تألیف تفسیر نمونه که زیر نظر ناصر مکارم شیرازی منتشر می‌شد، مشارکت جست تا آنکه این تفسیر در ۲۷ جلد به اتمام رسید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، محسن قرائتی برنامه تلویزیونی با عنوان درس‌هایی از قرآن را شروع کرد که تا سال ۱۳۸۴ نیز ادامه یافت. ازجمله آثار منتشر شده از وی عبارت هستند از: آشنایی با نماز، ۱۱۴ نکته درباره نماز، توحید، عدل، نبوت، امامت، معاد، گناه‌شناسی، حج، جهان و انسان از دیگاه قرآن و....

جملاتی از کتاب قرآن و متولیان فرهنگی

از آیه «فَاستَقِم کَما اُمِرت» (هود/۱۱۲) می‌فهمیم: باید در کار فرهنگی پایدار و مقاوم باشیم و آن را به‌خاطر اهداف دیگر رها نکنیم. اگر می‌بینیم بعضی از بزرگان وصیت می‌کنند که در مدرسه و یا کتابخانه خود دفن شوند، برای آن است که بگویند عمرم را پای این مدرسه و کتابخانه دادم. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب قرآن و متولیان فرهنگی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۴۱۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۸۰۰
تومان