دانلود و خرید کتاب قدرت نرم هیلاری گالو ترجمه رضا رامز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت نرم اثر هیلاری گالو

کتاب قدرت نرم

معرفی کتاب قدرت نرم

کتاب قدرت نرم نوشته هیلاری گالو کتابی در حوزه موفقیت است که بر اساس یک قانون قدیمی از لائوتزو فیلسوف نوشته شده است.

لائوتزو می‌گوید: روان بودن، نرم بودن و انعطاف‌پذیر بودن از خواص آب است، اما تخته سنگ که سخت و غیر قابل انعطاف است تسلیم نیروی فرسایشی آب می‌شود. هر آنچه روان، نرم و انعطاف‌پذیر است بر آنچه سفت، سخت و انعطاف‌ناپذیر است غلبه می‌کند، این قانون است. این هم یکی دیگر از تضادهای این دنیا است: آنچه نرم است، لاجرم قدرتمند است.

درباره کتاب قدرت نرم

هیلاری گالو در کتاب قدرت نرم بر هنر و قدرت انعطاف‌پذیری تاکید دارد. او در این کتاب برای ما آشکار می‌کند که قدرت لزوما در تحکم نیست و قدرت نرم است که عامل پیروزی می‌شود. گالو در کتاب قدرت نرم راه موثری برای به دست آوردن آنچه می‌خواهید پیشنهاد می‌کند.

او به ما یاد می‌دهد با نادیده گرفتن قضاوت‌ها و پیشداوری‌هایمان و متمرکز کردن نیروهایمان روی آنچه عملا نیاز به انجامش داریم، واقعیت را واضح‌تر ببینیم. آنچه در ابتدا یک تاکتیک مذاکره بود، در این کتاب به فلسفه‌ی زندگی تبدیل شده است. هدف شما چه انجام یک معامله‌ی تجاری باشد،

چه به رختخواب فرستادن فرزندانتان، کتاب قدرت نرم روشی برازنده، کل‌نگرانه و مهمتر از همه روشی مؤثر است برای این که هم به خواسته‌تان برسید و هم دلپذیر و مهربان باشید.

برای آنکه به خواسته‌تان برسید و در عین حال مهربان باشید.

خواندن کتاب قدرت نرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن قدرت نرم برای همه مناسب است چون طبیعتا همه ما دوست داریم تا به خواسته‌هایمان برسیم و در عین حال محبوب دیگران باشیم. این کتاب کمک می‌کند تا بدون جنگ و بحث‌های فرسایشی و اعمال زور به آنچه مقصودمان است برسیم. چه در کار و چه در زندگی شخصی.

درباره هیلاری گالو

هیلاری، کـه بـه عنـوان یـک وکیـل سـال‌ها در مذاکـره بـرای انجـام معاملاتـی بـه ارزش میلیون‌هـا پونـد دسـت اندرکار بـوده، متوجـه شـد کـه رفتارهـای زورگویانـه و سـخت‌گیرانه به نـدرت او و موکلانـش را بـه نتایـج دلخـواه می‌رسـانند. ظرف سـال‌ها او راه جدیـدی بـرای مذاکـره ابداع کـرد: قـدرت نرم و

بـه زودی متوجـه شـد کـه کار و زندگـی خانوادگـی‌اش غنی‌تر شـده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان