دانلود و خرید کتاب کلیدهای آرام‌کردن کودک ناآرام ویلیام سی‌یرز ترجمه ربابه مرتضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای آرام‌کردن کودک ناآرام اثر ویلیام سی‌یرز

کتاب کلیدهای آرام‌کردن کودک ناآرام

معرفی کتاب کلیدهای آرام‌کردن کودک ناآرام

کلیدهای آرام کردن کودک ناآرام نوشته دکتر ویلیام سیرز از مجموعه کتاب‌های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است که راهکارهایی برای رفتار با کودکان ناآرام پیشنهاد می‌کند.

در این کتاب راه‌حل‌هایی کلیدی برای والدینی وجود دارد که کودکان بهانه‌جو و ناآرام دارند. کودک بهانه‌جو برای پدر و مادر می‌تواند بهترین یا بدترین فرزند باشد. هدف از نگارش کتاب این است که به شما آموزش دهد در کنار فرزند بهانه‌جوی خود احساس آرامش کنید و بهترین وضع ممکن را داشته باشید.

خواندن کتاب کلیدهای آرام کردن کودک ناآرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر کودک ناآرام و بهانه‌جو دارید این کتاب را بخوانید البته خواندن این کتاب برای همه والدین سودمند است چون آرام‌ترین کودکان هم در لحظاتی دچار ناآرامی‌ها و بهانه جویی‌های سردرگم‌کننده می‌شوند که نیاز به مراقبت و رفتارهای مدبرانه دارد.

جملاتی از کتاب کلیدهای آرام کردن کودک ناآرام

شیر دادن یکی از روش‌های بسیار مؤثر در خوابانیدن کودکان است ـ تحقیقات نشان داده است شیر مادر حاوی نوعی ماده خواب‌آور طبیعی است و چون شیردهی معمولا در ساعاتی مشخص انجام می‌شود، بنابراین ساعت خواب نوزاد نیز تنظیم می‌گردد. تغذیه با شیر مادر به نوزاد و مادر کمک می‌کند تا بهتر بخوابند. نوزادان بسیاری را دیده‌ام که با رضایت به مکیدن سینه مادر پرداخته‌اند، با آرامش به خواب رفته و با احساس شادی از خواب برخاسته‌اند. به‌نظر می‌رسد نوزاد بلافاصله پس از تغذیه با سینه خسته می‌شود و چنان که گویی داروی خواب‌آور به او تزریق شده باشد به خوابی عمیق فرو می‌رود. شیر دادن، به مادر نیز در خوابیدن کمک می‌کند. مادرانی به من اظهار نمودند: هروقت دچار بی‌خوابی می‌شوند فرزندشان را در آغوش می‌گیرند و در حال استراحت به او شیر می‌دهند و باهم به خواب می‌روند. این مسئله ثابت می‌کند که پرولاکتین تولیدشده در بدن مادر، حاوی مواد آرام‌بخش است.

نظرات کاربران

فهیمه
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

کتاب خوبی بود تمامی نکات مربوط به بچه های تازه متولد شده و خواب نوزاد و نگهداری نوزادمربوط میشه

09178319827
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

سلام ببخشید من این کتاب رو خریدم اما برام دانلود نمیشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
۵۵,۸۰۰
۱۰%
تومان