دانلود و خرید کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا ایریس یاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا اثر ایریس یاب

کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا

معرفی کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره‌ی خدا

دکتر ایریس یاب رهنمودهایی درخصوص برخورد با سوالات کودکانتان درباره خدا را در مجموعه‌ای با عنوان کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا، منتشر کرده است. دکتر مسعود حاجی‌زاده این کتاب را به فارسی بازگردانده است.


درباره کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا

پرسش درباره خدا یکی از دغدغه‌های انسان‌هاست؛ این پرسش از دوران کودکی مطرح می‌شود و چگونگی پاسخ‌گویی به آن، تاثیر بسزایی در رشد شخصیت فردی و اجتماعی ما دارد. ایریس یاب در کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا، تلاش کرده تا با نگاهی فرامذهبی به پرسش‌های کودکان درباره خدا پاسخ دهد. هدف از نگارش این کتاب معرفی روش‌های مفیدی برای شناخت خداست. بدون شک مطالعه این کتاب به والدین کمک می‌کند تا فرزندان خود را در مسیر رشد معنوی همیاری کنند. ایریس یاب اعتقاد دارد آموزش درباره خدا به معنی آموختن زندگی به نوعی دیگر است. شما از زیستی با معنا، امید، تعهد و تصمیم‌گیری مبتنی بر اندیشه می‌آموزید.

بخش نخست کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا، به سوالات کودکان درباره خدا اختصاص دارد. در بخش دوم راه‌های مختلف ارتباط کودکان با خدا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در بخش آخر نیز حوزه وسیع‌تری از آموختن درباره خدا مورد توجه قرار گرفته است.

خواندن کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا را به همه والدین پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که سوال درباره خدا برای اغلب کودکان مطرح می‌شود و نحوه پاسخگویی به این پرسش تاثیر بسزایی در رشد فردی و اجتماعی فرزند شما خواهد داشت.

جملاتی از کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا

هنگامی که فرزندتان می‌پرسد: خدا کیست؟ چه پاسخی به او می‌دهید؟ بله، پاسخ این سوال، کار آسانی نیست. قرن‌هاست که فلاسفه، علما، شعرا، هنرمندان و دانشمندان در جست‌وجو برای پاسخ این پرسش عمیق، تلاش می‌کنند. در جوامعی که اقوام و فرهنگ‌های متعددی دارند، فرزند شما ممکن است با کودکانی برخورد داشته باشد که دارای باورهای مختلفی هستند (مسلمان، مسیحی، یهودی، زرتشتی و یا حتی بی مذهب). اطلاع از باورها و نظرات مختلفی که در این‌گونه جوامع درباره خدا وجود دارد، موجب طرح سوالات بیشتری از سوی فرزندانتان می‌شود.

برخی مردم تصور می‌کردند خدا دارای شخصیت ویژه‌ای است. لذا او را ستاره یا کوهی خاص تلقی می‌کردند. برخی دیگر تصور می‌کردند خدا قدرت و نیرو است. چینی‌ها، این نیرو را تائو خطاب می‌کنند، هندوها آن را رتا می‌نامند و ایرانیان عهد باستان به آن آشا می‌گفتند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب کلیدهای آموختن به کودکان درباره خدا، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

روش‌های نوین ارزشیابی در دوره‎ی ابتدایی
محرم آقازاده
کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان
گلن استنهاوس
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها
پت اسپانگین
همان ستاره‌ای باش که هستی
سوزان هی‌بور اوکیف
کلیدهای کمک به کودک برای برخورد با مرگ عزیزان
دن شافر
آمادگی برای زایمان و مراقبت از نوزاد
ویلیام سی‌یرز
من حسادت نمی‌کنم
برزو سریزدی
تربیت کودکی حیرت انگیز به روش مونته سوری
تیم سلدین
کلیدهای پرورش کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه
باری مک‌نامارا
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن
کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان
میشل بربا
نه تنبیه، نه تشویق
الفی کهن
احساسات کودک من
فاطمه غنی‌پور
کلیدهای پرورش مهارت های اساسی زندگی در کودکان و نوجوانان
دروتی ریچ
۱۰۱ بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان
آلیسون بارتل
کلیدهای کشف و پرورش؛ هشت هوش در کودکان
کیتی کوک
مهارت های ارتباطی در آموزش
اکبر فرجی ارمکی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
به او بیاموزید که خداوند صلاح او را بهتر از خودش تشخیص می‌دهد. به او بیاموزید که چگونه چیزی را از خداوند بخواهد و همان‌طور که برای خودش دعا می‌کند، برای دیگران نیز دعا کند. اهمیت دادن به نیاز دیگران، پادزهر غرور و خودخواهی است. کودکی که به نیازهای دیگران اهمیت می‌دهد، خواسته‌های خود را تعدیل می‌کند، وسعت نظر می‌یابد و خواسته‌های جمعی خواهد داشت نه فردی.
lonelyhera
به فرزندتان بگویید: «من نمی‌دانم خداوند چقدر بزرگ است، ولی می‌دانم که هیچ چیزی در این عالم، بزرگ‌تر، قوی‌تر و بهتر از او نیست.
M.s Gholizade
داستان خود را متناسب با سن کودک و سطح سؤالات او تنظیم کنید. اگر فرزندتان خدا را خالق جهان بداند، دیدگاهی سالم و مستحکم در او رشد خواهد کرد که بر اساس آن برای زندگی خود، غایت و هدفی قائل شده و روابط خود را با دیگران بر همین اساس تنظیم می‌کند.
M.s Gholizade
هرگز نسبت به علاقه و کنجکاوی فرزندتان درباره خدا بی‌تفاوت نباشید. این بهترین راه برای سخن گفتن درباره مهم‌ترین مسائل زندگی اوست.
M.s Gholizade
- درختی به یادبود در حیاط خانه خود بکارید. وقتی عزیزی را از دست می‌دهید، گل یا درختی به یادبود او در حیاط خانه‌تان بکارید. این گل یا درخت می‌تواند نمادی از حیات و تداوم زندگی باشد. - شجره‌نامه‌ای خانوادگی درست کنید. تا آنجا که می‌توانید، نام و تاریخ تولد و مرگ اعضای خاندان خود را در این شجره‌نامه بگنجانید. در صورت امکان، کنار نام هر کسی، عکس، خاطره یا نکته قابل‌توجهی در زندگی او را ثبت کنید
lonelyhera

حجم

۱۴۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۴۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان