دانلود و خرید کتاب اراده بردن برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اراده بردن اثر برایان تریسی

کتاب اراده بردن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اراده بردن

اراده بُردن، رمز و راز موفقیت در کار و زندگی کتابی در زمینه موفقیت نوشته برایان تریسی با همکاری گروهی از کارشناسان خبره جهان است.

درباره کتاب اراده بُردن، رمز و راز موفقیت در کار و زندگی

برایان تریسی در این کتاب از موضوعاتی مانند شجاعت در رهبری کردن، پشتکار از طریق روابط، غلبه کردن بر ترس، سخت‌گیری و نظم ذهنی، ایمان داشتن به رویاها، تقویت کردن میل به پیروزی در خود و بسیاری از نکات اساسی موفقیت در کار و زندگی فردی و اجتماعی سخن گفته است.

خواندن کتاب اراده بردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به خواندن کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

جملاتی از کتاب اراده بردن

تصور کنید که یک جن شخصی دارید که آنچه را شما می‌خواهید در اختیارتان می‌گذارد. حالا به خودتان اجازه بدهید که به عظمت و بزرگی برسید. بیش از ۸۰ درصد اشخاص و تجارتها پنداره‌ای برای خود در نظر نگرفته‌اند.

آخرین باری که به فکرتان رسید که ۱۲ ماه دیگر، ۳ سال دیگر و یا ۵ سال دیگر برای زندگیتان چه می‌خواهید کی بود؟ من به این نتیجه رسیده‌ام که اغلب مردم روز به روز زندگی می‌کنند. برای خودشان آینده تعریف شده‌ای ندارند که علت اصلی‌اش این است که نمی‌دانند در درون خود نیرویی دارند که به آنچه می‌خواهند تحقق بخشند.

می‌گویند «کسی که پنداره‌ای برای آینده خود ندارد همیشه به گذشته‌ها نظر دارد» و این کاملا حرف درستی است. موفقیت با آگاهی شروع می‌شود، باید مسئولیت همه نتایج زندگی خود را بدست بگیرید و بعد آینده خود را به طور کامل تعریف کنید. در غیر این صورت کاری را که همیشه کرده‌ایم تکرار می‌کنیم و بنابراین نتیجه‌ای را که همیشه بدست آورده‌ایم تکرار خواهیم کرد.

شمار کثیری از مردم با سرزنش کردن خود، با سرزنش کردن شرایط، سرزنش کردن دیگران و یا دنیا به طور کلی و آنها را مسبب عدم موفقیتهای خود معرفی کردن قدرت شخصی‌شان را از دست می‌دهند. می‌توانیم قدرت شخصی خود را پس بگیریم. کافیست بدانیم ما هستیم که این نتایج را برای خود خلق کرده‌ایم. با رسیدن به این آگاهی که ما زمینه‌ساز خوشبختی، عشق، موفقیت، سلامتی و ثروت خود هستیم به سادگی بیشتری می‌توانیم برای خود پنداره‌ای در نظر بگیریم. 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

بیات
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

از این کتاب تاثیر ات مثبتی گرفتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان