دانلود و خرید کتاب دعاهایی برای صلح جهانی جین گودال ترجمه نفیسه اعرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دعاهایی برای صلح جهانی

دعاهایی برای صلح جهانی عنوان اثری از جین گودال است. این کتاب با ترجمه نفیسه اعرابی و تصویرگری فیروزه گل‌محمدی منتشر شده است.

جین گودال به‌عنوان سفیر صلح سازمان ملل تلاش‌های بسیاری در راستای برقراری صلح در سراسر جهان انجام داده است.


درباره دعاهایی برای صلح جهانی

گودال در کتاب دعاهایی برای صلح جهانی از زمینه‌های ایجاد صلح جهانی می‌گوید. در این کتاب جملاتی کوتاه در قالب دعا مطرح می‌شوند و مخاطب را به صلح و آرامش ترغیب می‌کند. به‌عنوان مثال در بخشی از این کتاب از مواردی همچون شکار حیوانات یا بهره‌گیری از آن‌ها سخن گفته می‌شود؛ در ادامه نیز برای پایان این سواستفاده‌ها دعا می‌شود.

خواندن کتاب دعاهایی برای صلح جهانی را بهه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب دعاهایی برای صلح جهانی برای گروه سنی ج مناسب به‌نظر می‌رسد. مطالعه این کتاب کودکان و نوجوانان را نسبت به محیط اطراف خود و آسیب‌های وارده به آن آگاه می‌کند. آن‌ها با خواندن این کتاب یاد می‌گیرند برای حفظ صلح جهانی تلاش کنند. بنابراین باید اذعان کرد مطالعه این کتاب برای همه فرزندان این کره خاکی ضروری است.

درباره جین گودال

جین گودال در سال ۱۹۳۴ در انگلستان به دنیا آمد. او به‌عنوان یک زیست‌شناس برجسته، انسان‌شناس و فعال صلح جهانی شناخته می‌شود. جین همواره تلاش می‌کند زمین را به محل بهتری برای زندگی همه گونه‌ها از انسان‌ها تا حیوانات و گیاهان تبدیل کند. گودال در سال 1977 موسسه‌ای را با هدف حمایت از تحقیقات در منطقه‌ حفاظت شده‌ گامبی در تانزانیا تاسیس کرد. در ادامه و در سال 1991 به کمک عده‌ای از دانش‌آموزان تانزانیایی، برنامه‌ جهانی را با عنوان «ریشه‌ها و جوانه‌ها» شروع کرد. باید خاطرنشان ساخت که جین گودال از سال ۲۰۰۲ به‌عنوان سفیر صلح سازمان ملل در موضوع حفاظت از طبیعت شناخته شد.

جملاتی از دعاهایی برای صلح جهانی

دعا می‌کنیم

به درگاه قدرت عظیم الهی که زندگی‌مان و حرکتمان و هستی‌مان از اوست.

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

از انرژی خیلی خوب کتاب واقعا لذت بردم. ترجمه هم مثل تصویرگری کتاب کمی جذاب تر بود خیلی بهتر میشد

sarasoolar
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

تصویگری عالی

Mr.nobody
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

به خاطر تصویر سازی داخلش پیشنهاد میکنم

Golshad
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

خیلی خیلی زیبا! امیدوارم تمام این دعاهای زیبا مستجاب بشن که آرزوی تمام انسان های جوانمرد هستش پس بیاین دعا کنیم برای پیروزی روح انسان و برای صلح جهانی 💮

کاربر ۱۹۵۸۰۴۷
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

تصاویر زیبا با دعاهای قشنگ ..زیبا بود

کاربر ۵۶۷۳۵۴۴
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

خیلی خوب بود. عالی.

amir_masumi
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

دکتر جین گودال فرد بزرگی هست ، این کتاب البته همونطور که از نامش مشخصه دعاهایی هست که شاید اونقدر متن قوی نداشته باشه اما تصویرگری انجام شده واقعا زیبا و دلنشین هست.

کاربر ۱۴۷۰۵۰۱
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

تا حدی تصاویر کتاب قابل قبول بود اما متن اصلا خلاقانه یا ادبی نیست

JONEOR
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

عالی ترین کتاب جهان برای این کتاب ۵ ستاره کمه🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟اینم بقیه ی ستاره هاش💙💙💚💚💜❤این کتاب ۱۰۰ درصد عالی بود💜یک کیلو و نیم مرسی❤

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان