دانلود و خرید کتاب درخت ‌ها برونو موناری ترجمه محسن احسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درخت ‌ها


در کتاب درخت‌ها نوشته برونو موناری سعی شده با استفاده از نوع طراحی‌های لئوناردو داوینچی و شناخت کامل او از درختان، به زبانی ساده و جذاب آموزش دهد که درختان از نظر رشد تنه و شاخه با هم متفاوت هستند و فقط با توجه کافی می‌توان به این تفاوت‌ها پی‌برد. 

خلاصه کتاب درخت‌ها

در کتاب درخت‌ها نویسنده طراحی درختان را از ساده به پیچیده، هم به صورت نقاشی و هم با استفاده از کاغذ، سیم ، پلاستیک و غیره را شرح می‌دهد. ویژگی جالب این کتاب ترسیم اشکال درخت‌ها و توضیحات مربوط به آن است که طراحی را برای مخاطبان این اثر آسان تر و دلپذیرتر می‌سازد.

کتاب درخت‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب درخت‌ها برای نوجوانانی که ذوقی در طراحی عناصر طبیعی مانند گیاهان و درختان دارند، پیشنهاد می‌شود.

درباره برونو موناری

برونو موناری هنرمند و طراح اهل ایتالیا که در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی و مجسمه‌سازی تبحر داشت. او آثار متعددی در زمینه هنر، ادبیات و شعر از خود به جای گذاشته‌ است. اثر دیگر او در همین زمینه طراحی و ارتباطات بصری است.

جملاتی از کتاب درخت‌ها

یک دوست خیلی خیلی قدیمی من که اسمش «لئوناردو»است در شهرکی نزدیک«فلورانس» به نام وینچی به دنیا آمد. او شخص کنجکاو و جست‌و‌جوگری بود؛ ساعت‌ها به تماشای گل‌ و گیاه می‌نشست؛ به چگونگی رشد و شاخه و برگ دادن آن توجه می‌کرد و یافته‌های خود را به صورت طرح روی کاغذ می‌آورد. لئوناردو داوینچی نه تنها درباره گیاهان، بلکه در مورد هر آن چه دور و بر او بود، بسیار می‌دانست.

نظرات کاربران

Kaj1391
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

عالی

Unknown
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

261

JONEOR
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

این کتاب بد بود فقط در مورد درخت ها می خواست توضیح بده 😑😲😡😠😶

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان