دانلود و خرید کتاب چهل رزمنده مجید مظهر صفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهل رزمنده اثر مجید مظهر صفاری

کتاب چهل رزمنده

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چهل رزمنده

کتاب چهل رزمنده گنجینه خاطرات دفاع مقدس، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرات مختلف رزمندگان در عملیات‌های مختلف است که در طی مصاحبه با آنان، نوشته و منتشر شده‌اند. مجید مظهر صفاری این خاطرات را گردآوری کرده و انتشارات صریر آن را منتشر کرده است. 

درباره‌ی کتاب چهل رزمنده

کتاب چهل رزمنده، را گنجینه‌ای از خاطرات دفاع مقدس می‌دانند. این کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب منتشر شده است و شامل خاطرات رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران جنگ است. این خاطرات گاهی دردآور هستند و گاهی لبخند به لب می‌آورند. با خواندن خاطرات چهل رزمنده که در میدان‌های جنگ حضور داشتند و خالصانه برای دفاع از میهن اقدام کردند، به عمق فداکاری آنان، سختی شرایط جنگ و نبود امکانات پی می‌بریم. امید است تا با نوشته شدن این خاطرات، یاد و خاطره‌ی آن دوران و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان که از جان، مال و خانواده و عزیزانشان گذشتند زنده بماند.

کتاب چهل رزمنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب چهل رزمنده برای دوست‌داران به مطالعه آثار مرتبط با دفاع مقدس و خاطرات جنگ، جذاب و خواندنی است. 

جملاتی از کتاب چهل رزمنده

چندروز بعداز شروع عملیات در منطقه حاج‌عمرانِ عراق روبروی شهر پیرانشهر ایران، تعدادی از فرماندهان ارتش و سپاه برای بررسی منطقه عملیات در منطقه حضور داشتند که آن روز قرار شده‌بود که همه فرماندهان برای صرف ناهار مهمان سنگر فرمانده گردان ما باشند. قراربود از قرارگاه مرکزی واقع در حاشیه پیرانشهر ناهار بیاورند. بعداز مدتی انتظار و پیگیری و پرسیدن علت تاخیر اعلام شد که خودرو حامل ناهار توسط خمپاره عراقی‌ها مورد اصابت قرار گرفته و نمی‌تواند بیاید که این موضوع به فرمانده گردان اعلام شد و ایشان نیز با خونسردی کامل گفتند: «ایرادی ندارد آن گوشه خاکریز یک حلبی پنیر است آن را باز کنید و ناهار، نان و پنیر بخوریم.» بچه‌ها با عجله سراغ حلبی پنیر رفتند، وقتی باز کردند با تعجب دیدند که آن حلبی خیارشور است و دوباره این مطلب را به فرمانده گردان اعلام کردند که ایشان نیز با همان خونسردی قبلی گفتند: «همان خیارشور را بیاورید!» همه فرماندهان با نان‌خشک و خیارشور ناهار صرف کردند و به کار خود ادامه دادند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان