دانلود و خرید کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ استیو کلارک ترجمه حسین موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟ اثر استیو کلارک

کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟

نویسنده:استیو کلارک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند؟

اگر می‌خواهید بدانید یک بنگاه اقتصادی چگونه رشد می‌کند، کتاب استیو کلارک را که یک راهنمای کاربردی رشد بنگاه در شرایط اقتصادی خوب و بد است، بخوانید.

خلاصه کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند

استیو کلارک در کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند، درس‌گفتارهایی درباره رشد بنگاه اقتصادی را در ۵ فصل ارائه می‌کند. نکاتی کلیدی از جمله دست‌یافتن به سود بیشتر، کم کردن کارها و افراد اضافی در بنگاه، متخصص شدن در زمینه بازاریابی، قدرت تبدیل مشتری بالقوه به مشتری قطعی و بالفعل و نکات کلیدی و مهم دیگری که در رشد یک بنگاه به طور مستقیم موثرند، در این کتاب آمده است.
استیو در این کتاب تمام اطلاعات مهمی را که برای موفقیت لازم است در اختیارتان قرار می‌دهد. باقی آن به همت خودتان بستگی دارد. تنها به خواندن این کتاب بسنده نکنید، آن را ببلعید و از همه مهم‌تر نکات آن را به‌کار ببرید.

کتاب بنگاه اقتصادی چگونه رشد می‌کند برای چه کسانی مناشب است

این کتاب مخصوص بانیان موسسات و شرکت‌ها است. از موسسات کوچک تا متوسط و کلیه فعالان حوزه تجارت.

درباره استیو کلارک 

استیو کلارک نویسنده کتاب بنگاه چگونه رشد می‌کند در شانزده سالگی ترک تحصیل کرد تا مشغول کار شود. در ۱۸ سالگی تصمیمی ناگهانی درباره تغییر وضع زندگی اش گرفت و برای پیشرفت خود به مطالعه روی آورد و چند ماه بعد نخستین شغل خود را به عنوان فروشنده آغاز کرد. در ۱۹ سالگی شغلش را عوض کرد و فروشنده تجهیزات اداری شد و تنها یک سال بعد مدیر یک شرکت شد. عنوان شغل جدید او، «کمک به رشد و آموزش فروش کمپانی» بود. این شرکت در فروش جزو شرکت‌های پیشرو در انگلستان به حساب می‌آمد و در عرصه رقابتی فروش، به‌عنوان موفق‌ترین شرکت عمل کرده است. استیو کلارک همیشه در پی تکنیک‌های نوآورانه بوده و هست. زمانی که کتاب‌هایش رونق گرفت به عنوان نماینده کمپانی اپل برگزیده شد و این کمپانی هم به بیشترین فروش خود رسید. پس از آن استیو فعالیت‌های درخشان زیادی کرد از جمله فروش محصولات ورزشی اتحادیه اروپا در زمینه ورزش‌های زمستانی از طریق تبلیغات و ترفندهای به‌جا و هوشمندانه فروش و....و در سال ۲۰۰۳ شرکت استیو که یک شرکت کوچک در بریتانیا بود در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفت. استیو سالیان زیادی وقت خود را به مطالعه درباره پشرفت‌های شخصی به ویژه سازوکارهای تنظیم هدف اختصاص داد و پس از بازنشستگی در ۴۵ سالگی شروع به تدریس در حوزه شناخت ساز و کارهای تجاری در دو شاخه اجرایی و همکاری‌های مشترک، برنامه‌های مغز و اعصاب و پروفایل‌های روان سنجی کرد. اگرچه مهارت‌های او حوزه وسیع‌تری از تجارت را دربر می‌گرفت، اما شور و شوق او در کارآفرینی به ویژه در فروش و بازاریابی بی نهایت بود. اما استیو کلارک هم اینک راهی را برگزیده است که در آن، وقت خود را برای کمک کردن به‌کارآفرینان و دستیابی به اهداف آن‌ها صرف کند.
او برای تدریس، کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلفی را برگزار می‌کند و تمرکز خود را برای گروه‌هایی این‌چنینی گذاشته است تا به‌نوعی نقش بک «مرشد» را برای این افراد داشته باشد. او همچنین برخی از مشتریان خود را تک به تک انتخاب می‌کند و راهنمای آنها می‌شود. مشاوره‌های استیو خواهان زیادی دارد و او به‌راستی سخنوری الهام‌بخش است.

جملاتی از کتاب بنگاه چگونه کار می کند

دلیل یک فعالیت تجاری این است که به سود برسید.همیشه به یاد داشته باشید کلمه «سود» شاه‌کلید است، به‌کار بردن آن بی‌ادبی نیست. «حجم معاملات» را دیدن آسان است اما فراموش نکنید: «حجم معاملات» غرورآمیز است و میزان «سود» خوشفکری است. اگر در کسب‌وکار به سوددهی نرسیده‌اید، کار و حتی زندگی خود را به خطر انداخته‌اید. نرسیدن به مرحله سوددهی یعنی به خطر انداختن امنیت مالی خود و تمام کارمندانی که برای شما کار می‌کنند.

سود در تمام کسب‌وکارها یک چیز است و برای کسب‌وکاری که خود صاحب آن هستید، چیز دیگری است. چون شما در واقع به دنبال این هستید تا مقدار سود بیشتری از کسب‌وکار خود به‌دست آورید.»

فهرست کتاب بنگاه چگونه کار می‌کند

فصل ۱: محصولی که مورد نیاز مردم است (و) یا شاید به آن واقعا نیازمند باشند؛
فصل ۲: سیستم‌های خودکار+ حداقل تعداد افراد+ کم کردن چیزهای سربار + سود بیشتر= مدلی از یک کسب‌وکار عالی؛
فصل ۳: ماشین چندوجهی بازاریابی+ تکرار عمل منظم (آزمایش و اندازه‌گیری!)= خط لوله هدایت فروش؛
فصل ۴: مشتریان احتمالی×ضریب تبدیل=فروش به مشتری +ماشین چندوجهی بازاریابی=فروش به مشتری رضایتمند؛
فصل ۵: آزمون و اندازه‌گیری+ آزمون و اندازه‌گیری= نتیجه بهتر نتیجه بهتر= سود بیشتر+ در بیشتر زندگی و تجارت می‌خواهید به بی‌نهایت برسید.


بازآفرینی مدل کسب و کار
مارک جانسون
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
۱۰۰ ایده بزرگ کسب و کار
جرمی کوردی
مدیریت کیفی جامع در عمل
جان پایک
استراتژی در عمل: راهنمایی برای عملگران به سوی تفکر استراتژیک
جرج توستیگا
موفقیت جاویدان
اریک ویاردات
مذاکره
برایان تریسی
استراتژی کسب‌وکار
جرمی کوردی
تأمین مالی شرکت‌ها
مورتن هلبک
راهبردهای رشد غول‌آسا
راجر کارترایت
بهره‌وری صنعت ایران
مسعود نیلی
انفجار با دست خالی!
عماد گوگانی
تفکر مبتنی بر سناریو: رویکردهای عملی به آینده
جورج رایت
برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو
محمدحسین بیرامی
مدیریت ریسک به زبان ساده
ورنر گلاسنر
کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟
راب گافی
چهار اصل اجرای استراتژی
کریس مک‌چزنی
اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید
مایک میخالوویچ
مدیریت استراتژیک و مزیت رقابتی
حامد دهقانان
سیستم تولید تویوتا
تائی‌چی اوهنو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان