دانلود و خرید کتاب جاذبه حسینی سید‌علی خامنه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاذبه حسینی اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب جاذبه حسینی

معرفی کتاب جاذبه حسینی

جاذبهٔ حسینی، گزیده بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو موضوع حضرت زینب کبری (س) و اربعین حسینی است که به کوشش موسسه فرهنگی لوح و قلم و در انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.

در این مجموعه سعی شده است که مطالب مرتبط با هر دو موضوع، تدوین گردد. ناگفته پیداست که بخش زیادی از محتوای این دو موضوع ارتباط مفهومی صریح و کاملی با یکدیگر دارند، بنابراین تجمیع و ارائه آنها در یک مجموعه حائز اولویت بوده است.

 درباره کتاب جاذبه حسینی

کتاب جاذبه حسینی، رهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۰ در دو موضوع زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) و اربعین است که از کتاب مرجع امام حسین (علیه‌السّلام) تحت عنوان آفتاب در مصاف استخراج شده است.

خواندن کتاب جاذبه حسینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر مخاطب عام دارد و برای همه کسانی که می‌خواهند از قیام کربلا و رشادت‌های خاندان امام حسین (ع) بیشتر بدانند و از دریای معرفت آنان سیراب شوند، سودمند است.

جملاتی از کتاب جاذبه حسینی

اهمّیّت اربعین از کجاست؟ صرف اینکه چهل روز از شهادت شهید می‌گذرد، چه خصوصیّتی دارد؟ خصوصیّت اربعین به این است که در اربعین حسینی، یاد شهادت حسین (علیه‌السّلام) زنده شد؛ و این بسیار مهم است.

شما فرض کنید اگر این شهادت عظیم در تاریخ اتّفاق می‌افتاد؛ یعنی حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) و بقیّهٔ شهیدان در کربلا شهید میشدند، امّا بنی‌امیّه موفق میشدند همان‌طور که خود حسین (علیه‌السّلام) و یاران عزیزش را از صفحهٔ روزگار برافکندند و جسم پاکشان را در زیر خاک پنهان کردند، یاد آنها را هم از خاطرهٔ نسل بشر در آن روز و روزهای بعد محو کنند، آیا این شهادت فایده‌ای برای عالم اسلام داشت؟ یا اگر هم برای آن روز اثری میگذاشت، آیا این خاطره در تاریخ، برای نسلهای بعد هم برای گرفتاریها و سیاهیها و تاریکیها و یزیدهای دوران آیندهٔ تاریخ هم اثری روشنگر و افشاکننده داشت؟!

فهرست کتاب جاذبه حسینی

مقدمه

فصل اوّل: حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها)

فصل دوم: اربعین

فصل سوم: شرح زیارت اربعین

نظرات کاربران

جانم فدای سید علی خامنه ای
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

فوق العاده عالی

shahideh
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

کتاب کوتاه و خوبیه

سمن
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

کوتاه و مختصر ولی مفید و پرمحتوا.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان