دانلود و خرید کتاب رازهای خوش اقبالی استیو گیلمن ترجمه طراوت بامداد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای خوش اقبالی اثر استیو گیلمن

کتاب رازهای خوش اقبالی

معرفی کتاب رازهای خوش اقبالی

به نظر می‌رسد بعضی افراد نظرکرده هستند. البته تعدادی از این افراد خوش‌اقبال، هیچ مهارت یا استعدادی ندارند. اما باز هم انگار اتفاقی موفق شده‌اند. همیشه موقعیت‌های خوبی به دست می‌آورند، همه چیز به آن‌ها داده می‌شود، در بازار بورس برنده می‌شوند، شغل ایده‌آلشان را پیدا می‌کنند و با فرد دلخواهشان ازدواج می‌کنند اما یکسری افراد هم وجود دارند که به شوخی می‌گویند: «اگر بداقبالی همیشه با من است، اصلاً هیچ اقبالی نداشتیم.» این‌ها افرادی هستند که همیشه بد می‌آورند. ممکن است چند نفری را بشناسید که به نظر می‌رسد در عشق بد می‌آورند، در سرمایه‌گذاری ضرر می‌کنند، تمام موقعیت‌ها را از دست می‌دهند، همیشه اتفاق‌های غیر منتظره بدی برایشان می‌افتد و در کل برای بدست آوردن هر چیزی در زندگی تقلا می‌کنند. اکثر ما جایی بین این دو گروه قرار داریم. هم خوش‌اقبال هستیم و هم بداقبال. هیچ وقت هم دلیل آن را نمی‌دانیم یا اصلاً نمی‌دانیم که می‌شود کاری برای بهبود این وضع کرد یا نه. خب! بله می‌شود! و برای همین این کتاب نوشته شده است. آیا واقعاً خوش‌اقبالی یک چیز دیگر است؟ خود مفهوم اقبال چطور؟ اصلاً چیزی به عنوان خوش‌اقبالی یا بداقبالی وجود دارد؟ یا توضیح دیگری برای آن‌ها وجود دارد؟ شاید فقط به تلاش مربوط می‌شود؟ ممکن است نفرین شده باشیم یا کسی برایمان دعای خیر کرده باشد؟ آیا «اقبال» فقط یک چیز بی‌اساس برای توضیح روابط علت و معلولی است؟ اصلاً چه کسی به این چیزها اهمیت می‌دهد. هر وقت پیش بیاید خودتان می‌فهمید، درست است؟ در واقع خوش‌اقبال بودن خیلی مهم‌تر از ارائه یک تعریف و توضیح برای آن است.

نظرات کاربران

💢Ń3gīńжзölôо
۱۳۹۷/۰۹/۱۶

کتاب خوبیه.ولی ب نظر من چیزی ب اسم شانس وجود نداره(: این خوده فرده ک ایندشو با دستای خودش میسازه یا نابود میکنه چ از بُعد شغلی چ از لحاظ جنبه های دیگ🙌🎡

شابان
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

طاقچه متاسفانه شما رویه فیدیبو رو در پیش گرفتی پارسال هرروز یه کتاب رایگان میذاشتی باید بگیم هرسال دریغ از پارسال

Dexter
۱۳۹۷/۰۱/۱۱

عالیه...درس هایی داره که نشون می ده هر اتفاقی که اصطلاحا بر اساس بخت و اقبال اتفاق می افته ، نتیجه ی چه چیزهایی می تونه باشه. و همچنین نشون می ده چه طور می تونیم شانس ، موفقیت و

- بیشتر
Mash
۱۳۹۷/۰۱/۲۲

فقط ده درصد اول کتاب جذابه و بقیه‌اش تکراری و خسته‌کننده.

vahid
۱۳۹۶/۰۴/۰۲

کتاب خوبی است و چیزهای زیادی یاد گرفتم

کاربر 16500
۱۳۹۴/۱۱/۱۷

عالی حتما بخونید

Daniel Dabiri Rad
۱۳۹۷/۱۰/۱۳

خیلی خوب بود، نکات جالبی رو اشاره میکنه.

کتابخوار-۸۲
۱۳۹۶/۰۳/۱۰

خیلی آموزنده است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۹)
ریچارد باخ برندگان کسانی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند.
Dexter
نمی‌توانید منتظر بمانید تا ترس از بین برود و بعد شروع کنید. شهامت یعنی همین، یعنی با وجود ترس کاری را انجام دادن.
Dexter
تنها چیزی که ارزش دارد "حس درونی" است. آلبرت اینشتین
Dexter
تنها "ادامه دادن" است که همیشه مشکلات بشر را حل کرده است و حل خواهد کرد.
Dexter
مواردی را که در زندگی نسبت به آن‌ها شک دارید و یا در مورد نتیجه آن بدبین هستید یادداشت کنید. آنگاه چند دلیل بیاورید که چگونه نتیجه خوبی خواهید گرفت.
Dexter
نمی‌توانید منتظر بمانید تا ترس از بین برود و بعد شروع کنید. شهامت یعنی همین، یعنی با وجود ترس کاری را انجام دادن. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید بیشتر متوجه می‌شوید که شهامت مقدمه عمل کردن نیست بلکه نتیجه آن است.
Dexter
به گونه‌ای اعتقاد داشته باشید و عمل کنید چنانکه شکست وجود ندارد.
Dexter
۱- با اشخاص زیادی آشنا شوید. ۲- افراد"درست"را بشناسید. ۳- اول چیزی به دیگران بدهید آنگاه احتمالاً چیزی از آن‌ها دریافت خواهید کرد.
Dexter
ریچارد وایزمن در تحقیقش در مورد اقبال، متوجه شد که افرادی که طبق گفته خودشان و دیگران خوش‌اقبال هستند افراد خونگرم، اجتماعی و برون گرایی هستند، البته تعجبی ندارد، احتمال اینکه افراد اجتماعی با فرصت‌های بیشتری در زندگی مواجه شوند بیشتر است. به عبارت دیگر برون گرایی باعث می‌شود تا خوش‌اقبال‌تر شوید چون روابط اجتماعیتان را افزایش می‌دهد.
Dexter
افراد خوش‌اقبال توجه می‌کنند. آن‌ها به آنچه که اطرافیانشان می‌گویند گوش می‌دهند و به دنبال فرصت می‌گردند.
Dexter

حجم

۳۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

حجم

۳۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان