دانلود و خرید کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید امیرحسین قایناتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید اثر امیرحسین قایناتی

کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید

کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید نوشتۀ امیرحسین قایناتی در انتشارات آموزش‌های بنیادی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید

کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید، راهکارهای نوین برای شناسایی و پیشگیری از این ویروس را بررسی کرده است. کروناویروس‌ها خانواده‌ای بزرگ از ویروس‌ها هستند که ایجادکنندگان مریضی از ذکام معمولی تا امراض شدیدتری مانند سندروم تنفسی خاورمیانه (MERS) و سندروم حاد تنفسی (SARS) هستند. آنچه در ۲۰۱۹ به‌صورت همه‌گیری جهانی رخ داد یک کروناویروس جدید (کووید-۱۹) بود که در ووهان، چین شناسایی شد. کرونا ویروس جدیدی که پیش‌تر در بین انسان‌ها شناسایی نشده بود.

کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید به بررسی و تبیین روش‌های مختلف تشخیصی برای شناسایی ویروس کرونا می‌پردازد و با هدف ارائۀ مرور جامع و کامل دربارۀ روش‌های تشخیص کروناویروس جدید نوشته شده است. در این کتاب، مفاهیم اساسی و اصول عملکرد روش‌های تشخیص مختلف از جمله آزمایش‌های مولکولی، آزمایش‌های سرولوژیکی و تصویربرداری پزشکی به‌طور دقیق و دسته‌بندی‌شده آموزش داده شده‌اند. بررسی تکنولوژی‌های نوین در تشخیص ویروس کرونا موضوع دیگر این کتاب است.

خواندن کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های حوزۀ سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تشخیص کرونا ویروس جدید

«منشأ ویروس‌های کرونا که در گذشته همه گیر شده بود در حیوانات بود. ویروس سارس اول در خفاش شروع شد و بعد به گربه‌های ولگرد منتقل شد و بعد هم به انسان رسید. از سال ۲۰۱۴ تا کنون که ویروس مرس در خاورمیانه موجب مرگ ۸۵۸ نفر از ۲۴۹۴ بیمار مبتلا شد، از شتر به انسان رسیده بود. در نهایت، در دسامبر ۲۰۱۹ نیز، برای اولین بار در شهر ووهان استان هوبئی چین، پس از اینکه مردم بدون علت مشخصی دجار سینه پهلو شدند و واکسن‌ها و درمانهای موجود مؤثر نبودند، نوع جدیدی از کرونا ویروس با همه گیری در انسان شناسایی شد. گاهی برخی از کرونا ویروس‌ها به دستگاه تنفسی حمله میکنند و گاهی علائم خود را در روده و معده افراد نمایان می کنند. علائم ویروس کرونا در ریه، معمولا در سرماخوردگی‌های معمول و نوعی سرماخوردگی ترشح آور به نام پنومونیا ظاهر می‌شود که معمولا در بیشتر افراد با سرماخوردگی ملایمی همراه است.»

نظرات کاربران

کاربر 8699682
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

سلام. کتاب خوب و مناسبی برای آشنایی با انواع روش های تشخیصی بود و روش های نوینی برای شناسایی انواع عوامل بیماری زای میکروبی معرفی کرد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان