دانلود و خرید کتاب مرگ آقای سعدی در پاریس سید‌مجید حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرگ آقای سعدی در پاریس اثر سید‌مجید حسینی

کتاب مرگ آقای سعدی در پاریس

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرگ آقای سعدی در پاریس

«مرگ آقای سعدی در پاریس» پنجمین اثر از مجموعه «ناداستان» نشر چشمه و نوشته سید مجید حسینی، نویسنده و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران است. ناداستان روایتی از تجربه شخصی نویسنده است که خواننده را با خود همراه می‌کند. روایت‌هایی واقعی از برخورد نویسنده با واقعیت‌ها، ظرافت‌ها و رویدادهای کوچک و بزرگ زندگی و محیط پیرامونش. کسی که ناداستان می‌نویسد در حقیقت آیینه‌ای به دست گرفته تا بخشی از زندگی را روبه‌روی خواننده بگذارد و او را با تجربه‌ها و نوع برداشتش از زیستن همراه کند، به عبارت دیگر ناداستان «عین زندگی» است. حسینی در این اثر از حال و روز دوست قدیم دوران دانشجویی‌اش در پاریس می‌گوید و در کنارش از هزارتوهای شهر رنگارنگ پاریس می‌نویسد تا شاید در سایه مناسبات جهانی ما ایرانی‌ها را با آن اروپایی‌ها مقایسه کند و نسبتمان را بسنجد. پاریسی که اگر خوب نگاه کنیم شاید همین تهران باشد، با آدم‌هایی غرق در تنهایی، رویاها و رنج‌های خود. حسینی پیش از این سفرهایی هم به امریکا داشته و سفرنامه‌هایی هم درباره این کشور نوشته است. او درباره روایت «سعید» می‌گوید: «درباره این ناداستان می گوید: من بودم و ساعت‌ها روایت زندگی سعید در پاریس و تجربه و احساسی که از بارها سفر به پاریس پیدا کردم. همه این‌ها را نوشتم. از این مکان‌های عجیب و خاص عکس گرفتم و ریختم درون یک روایت زندگی و شد این کتابی که می‌بینید که نمی دانم داستان است، مستند است، متن فلسفی است یا جامعه‌شناسی.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۳۷۸۲۴
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

به دنبال یک ناداستان بودم. اصلا دوستش نداشتم .کسی که شناخت از پاریس داره یا به شدت به آن علاقمند است میتواند از این کتاب لذت ببرد.

کاربر ۲۱۰۸۹۳۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

پی دی اف هست و خوندنش خیلی سخته کتاب هاروارد مم دنالد همین نویسنده بهتر بود نویسنده یک وسط باز یک مرتجع که سهی می کند خود را روشنفکر جابزند و تحلیلات فوق العاده چرند و ارتباط گودرز و شقایق

- بیشتر
جیمی جیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۴

چقدر این نویسنده بنده خدا سر افزایش ظرفیت پزشکی حرص خورد😃🤣😋

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان