دانلود و خرید کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی (برای کودکان و نوجوانان) پارسا بامشادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی (برای کودکان و نوجوانان) اثر پارسا بامشادی

کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی (برای کودکان و نوجوانان)

معرفی کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی (برای کودکان و نوجوانان)

در این کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی کودکانه می‌خوانید. این داستان‌های را پارسا بامشادی و شادی انصاریان با هدف آموزش به کودکان نوشته‌اند.

داستان‌گویی و قصه‌پردازی یکی از راه‌های آموزش است زیرا از گذشته تا کنون این روش یکی از اثرگذارترین روش‌های تربیت بوده و هنوز هم اعتبار و جایگاه خوبی در آموزش دارد. زیرا کودک با شخصیت داستان مورد نظر ارتباط تنگاتنگی برقرار می‌کند، با او همذات پنداری می‌کند و ناحودآگاه الهام و تاثیر می‌گیرد. 

 دباره کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی

داستان‌های این کتاب بر موضوعات گوناگون اخلاقی و رفتاری مثل خودشناسی، ایمان، نیکی به پدر و مادر، صبر و تلاش، امیدواری، بخشندگی و..... تمرکز دارند. در پایان هر داستاک هم پیام آن در بخشی به اسم آموزه آمده است.

جملاتی از کتاب پنجاه داستانک آموزشی و انگیزشی

پسر دومش به سویش دوید و به او گفت: «چه کار می‌کنید پدر؟ خانه در حال سوختن است و شما فقط نگاه می‌کنید؟». پدر گفت: «تو خبر نداری. دیروز برادرت خانه را فروخته است». پسر گفت: «ولی ما فقط نیمی از پول آن را گرفته‌ایم و هنوز کاملاً تسویه نکرده‌ایم. شک دارم که با این وضعیت آن مرد هنوزم قصد خرید اینجا را داشته باشد».

دوباره اشک به چشمان پدر آمد و ضربان قلبش تندتر شد. تا اینکه پسر سومش آمد و گفت: همین الان از پیش آن مرد می‌آیم. او به من گفت: مشکلی نیست که خانه سوخته است یا نه. این خانه مال من است و می‌خواهم پولی را که قبلا قرار گذاشته بودیم بپردازم. نه شما و نه من هیچکدام نمی‌دانستیم که ممکن است خانه آتش بگیرد». پس همه بدون نگرانی به تماشای خانۀ در حال سوختن ایستادند.


نظرات کاربران

sadeghi
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

عااااالیه ولی دو تا داستانش رو من دیدم

kiana moosavi
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

بسیار عالی ، جهت کار پژوهشی کودک و نوجوان ازش استفاده کردم و راضی ام

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان