دانلود و خرید کتاب خانواده‌ی شصت‌دقیقه‌ای؛ یک ساعتی که می‌تواند رابطه‌ی شما را برای همیشه تغییر دهد راب پارسونز ترجمه فاطمه اعلمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده‌ی شصت‌دقیقه‌ای؛ یک ساعتی که می‌تواند رابطه‌ی شما را برای همیشه تغییر دهد اثر راب پارسونز

کتاب خانواده‌ی شصت‌دقیقه‌ای؛ یک ساعتی که می‌تواند رابطه‌ی شما را برای همیشه تغییر دهد

نویسنده:راب پارسونز
انتشارات:نشر پیدایش
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خانواده‌ی شصت‌دقیقه‌ای؛ یک ساعتی که می‌تواند رابطه‌ی شما را برای همیشه تغییر دهد

راب پارسونز فرزند یک پستچی و یک مستخدم بود. با اینکه از دانشکدهٔ آموزش زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شد، اما بعد از آن، دوره‌های وکالت را پشت سر گذاشت. تا سال ۱۹۸۰ یک مشاور حقوقی موفق و شریک یک دفتر وکالت بزرگ بود. در سال ۱۹۸۶ راب در یکی از نشست‌های «جیمز دابسون» و گروهی از رهبران مذهبی انگلیسی شرکت کرد. وقتی که دابسون از آنها خواست تا در دفتر تشکیلات آنها حضور پیدا کنند، زندگی راب تغییر کرد. او و همسرش در طول سال‌های وکالت، وقت زیادی را صرف مشاوره دادن به زوج‌هایی کردند که در ازدواجشان دچار مشکل شده بودند. در آن دوره، بریتانیا بالاترین آمار طلاق را در اروپا داشت. او می‌دانست که اگر در این راه کاری انجام دهد، خدا هم از او راضی خواهد بود. در سال ۱۹۸۸ او دفتر کارش را به منظور کمک به خانواده‌ها ترک کرد و به یک مؤسسهٔ خیریه پیوست که در آن به خانواده‌هایی کمک می‌شد که از فروپاشی در رنج بودند. راب کتاب‌های زیادی دربارهٔ زندگی خانوادگی و مسائل مربوط به زندگی مشترک نوشته است. مجموعه کتاب‌های «۶۰ دقیقه‌ای»، «نوجوانان»، «چیزهایی که روزهای یک‌شنبه به من یاد ندادند» و... از جملهٔ این کتاب‌هاست. راب علاقهٔ خاصی برای کمک به والدینی دارد که مایلند زندگی‌شان را در ارتباط با فرزندانشان تغییر دهند و به‌خصوص کسانی که می‌خواهند این اقدام را در ارتباط با نوجوانانشان انجام دهند. در کتاب «خانواده شصت دقیقه‌ای » راب پارسونز ده درس را برای استحکام زندگی خانوادگی آورده‌. این یک کتاب «شصت دقیقه‌ای» است، یعنی می‌توانید آن را به سرعت و در عرض یک ساعت بخوانید. خانوادهٔ شما در هر شکل و اندازه‌ای که باشد ـ یک پدر و یک مادر، یک والد تنها، خانوده‌ای که در آن پدر یا مادر ناتنی باشد ـ در این کتاب کوچک نکته‌هایی هست که می‌تواند به خانوادهٔ شما استحکام ببخشد یا شاید از فروپاشی آن پیشگیری کند. وقت گذاشتن برای گفت‌وگو، حل اختلاف‌ها به طور موثر و پی‌بردن به قدرت تشویق سه‌تا از این درس‌ها هستند. برای گرفتن درس‌های بیشتر همین حالا کتاب شصت دقیقه‌ای پارسونز را بخوانید.

نظرات کاربران

sadegh
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

من به عنوان یه پدر جوون که به خاطری بی مهری های پدریم دربچگی همیشه دغدغه ساختن زندگی پراز عشق رو برای فرزندانم میخواستم ، این کتاب تلنگربینظیری بود تو این راه . حتما اگر میخواین رابطه بهتری باهمسرتون پدرتون

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
«اما انسان‌های واقعاً خوشبخت دربارهٔ زندگی خود این‌طور فکر نمی‌کنند ـ حتی وقتی زندگی‌شان با یک زندگی خوب و بی‌نقص فاصله دارد، آنها یاد می‌گیرند که شکرگزار خوبی‌های هرچند کوچک آن باشند. آنها به خوشبختی‌های کوچک، در ''اکنون'' چنگ می‌زنند.»
مهندس
«بیشتر مردم فکر می‌کنند یک اتفاق در آینده آنها را خوشبخت می‌کند. آنها می‌گویند: ''اگر ازدواج کنم خوشبخت می‌شوم'' یا وقتی ''بچه‌دار شویم...'' یا ''اگر کار جدیدی پیدا کنم...'' یا حتی یک چیز بی‌معنی و نامشخص مثل ''تعطیلات آخر هفته که برسد من خوشحال خواهم شد...''»
مهندس
یک خانواده باید با یکدیگر متحد باشند. وقتی پیش هم هستند فقط خودشان باشند. یک خانوادهٔ خوب، یک خانوادهٔ بی‌عیب و نقص نیست. مثل آنهایی که در تلویزیون می‌بینیم، بلکه آنها در مجموع خوشبختند و می‌توانند در زمان‌های سختی به هم کمک کنند.
مهندس
نداشتن ارتباط کلامی، قاتل عشق است و خانواده‌ها را نابود می‌کند. هم والدین و هم بچه‌ها نیاز به یک «صندلی حرف» دارند.
ehsas_aramesh
وقتی حس می‌کنید نزدیک است منفجر شوید، سعی کنید زبانتان را برای یک لحظه نگه دارید و این سؤال‌ها را از خودتان بپرسید: ـ آیا این موضوع واقعاً برایم مهم است؟ ـ اگر واقعیت‌ها را در نظر بگیرم، آیا این عصبانیت من توجیه‌پذیر است؟ ـ چطور می‌توانم در حل این مشکل سهم داشته باشم؟ به عبارت دیگر پیش از آنکه در خانه «بوق بزنید» یک‌بار دیگر فکر کنید؛ شاید آنها بشنوند.
مهندس
شاید عبارت «حمایت کردن از همدیگر» به طور خلاصه همان مفهوم اصلی خانواده باشد. برادران، خواهران، عمه‌ها و عموها، خاله‌ها و دایی‌ها و فرزندان آنها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها ـ شاید اگر قرار به انتخاب بود، اولین انتخاب‌های ما نبودند، اما آنها افراد فامیلی هستند که داریم. این کار همیشه ممکن نیست، اما سخت تلاش کنید تا افراد فامیل را باهم در ارتباط نگه‌دارید و به خاطر داشته باشید که شنیدن «عزیزم، چقدر بزرگ شده‌ای» و یک بوسهٔ آغشته به پودر از یک عمهٔ پیر به هیچ بچه‌ای ضرر نمی‌رساند.
مهندس
- تا جایی که ممکن است با والدین همسر خود رابطهٔ محکمی برقرار کنید، اما یادتان باشد که احترام گذاشتن به آنها مستلزم اطاعت از همهٔ درخواست‌هایشان نیست. - پیش همسرتان از پدر و مادرش خیلی ایراد نگیرید. آنها نکته‌های منفی پدر و مادر خود را بهتر می‌دانند، اما با این وجود دلشان نمی‌خواهد آن را از زبان شما بشنوند. - از زندگی زناشویی خود حمایت کنید، در برابر دیگر افراد فامیل مثل یک تیم رفتار کنید.
مهندس
نکته‌های کاربردی - بگذارید بچه‌هایتان تلفنی با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایشان حرف بزنند. حتی اگر بچهٔ شما آن‌قدر کوچک است که هنوز حرف نمی‌زند، بگذارید صدای آنها را از تلفن گوش کند. - والدین خود را تشویق کنید تا داستان‌هایی دربارهٔ دوران قدیم تعریف کنند. این داستان‌ها ممکن است برای شما خسته‌کننده باشد، اما برای بچه‌ها مسحورکننده است.
مهندس
ما به خانواده‌های خود نیاز داریم. در میان آنهاست که خودمان را می‌شناسیم؛ استعدادها، آرزوها، امیدها و ترس‌هایمان را. این بدنهٔ کوچک از اجتماع است که ما را کمک می‌کند تا برای رویارویی با تمام دنیا آماده شویم و یاد بگیریم که چه‌چیزی مؤثر است و چه‌چیزی نیست. و در نهایت اگر همه‌چیز خوب پیش برود خانوادهٔ ما کسانی هستند که در کنارمان می‌مانند، نه به خاطر اینکه ما ویژگی خاصی داریم، بلکه چون ما بخشی از آنها هستیم.
مهندس
وقتی نوجوانتان شما را دیوانه می‌کند خود را نبازید، دست‌تان را به سوی آن بچه که قهر کرده دراز کنید، همسرتان را بی‌اهمیت تلقی نکنید؛ اگر زمانی یکدیگر را به‌شدت دوست داشتید، شاید برای یافتن دوبارهٔ آن عشق باید تلاش کنید. ... این خانواده شماست... با تمام خوشی‌ها، رنج‌ها، ترس‌ها و امیدهایش.
مهندس

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۱,۸۰۰
تومان