دانلود و خرید کتاب کیسه بوکس ژان پی‌یر مارتینز ترجمه پگاه مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کیسه بوکس اثر ژان پی‌یر مارتینز

کتاب کیسه بوکس

انتشارات:نشر خاموش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کیسه بوکس

کتاب کیسه بوکس، نمایش‌نامه‌ای به قلم ژان پییر مارتینز، نمایش‌نامه‌نویس معاصر فرانسوی است که پگاه مرادی آن را به فارسی ترجمه و نشر خاموش آن را به چاپ رسانده است. نمایش‌نامه کیسه بوکس در سال ۱۳۹۶ در دومین جشنوارۀ تئاتر فرانسه‌زبانان ایرانی، به کارگردانی پگاه مرادی، به روی صحنه رفت و در این جشنواره عنوان بهترین کارگردانی را از سوی داوارن کسب کرد.


درباره کتاب کیسه بوکس

ژان پییر مارتینز در نمایش‌نامه کیسه بوکس داستان بازیگر تئاتری را روایت می‌کند که از مدت‌ها پیش بیکار بوده است. این بازیگر بی‌کار به استخدام بانکی درمی‌آید اما به زودی متوجه می‌شودکه این بانک در آستانه ورشکستی قرار دارد و مدیران بانک بنا دارند تا ازوی به‌عنوان سپر بلای بانک استفاده کنند. و بدین ترتیب کابوس شروع می‌شود.

درباره ژان پییر مارتینز

ژان پییر مارتینز در سال ۱۹۵۵ در فرانسه متولد شد. وی در دانشگاه سوربن پاریس در رشتۀ ادبیات انگلیسی و اسپانیایی تحصیل کرد و سپس در مدرسۀ عالی مطالعات علوم اجتماعی به فراگیری زبان‌شناسی پرداخت. پس از آن در رشتۀ اقتصاد در آموزشگاه مطالعات سیاسی مشغول به تحصیل شد. فیلمنامه‌نویسی را در کنسرواتوار اروپایی نویسندگی دیداری ـ شنیداری آموخت. ژان پییر مارتینز در طول زندگی کاری خود بیش از ۷۰ نمایش‌نامه و فیلم‌نامه تالیف کرد. نمایش‌نامه‌های «جمعه سیزدهم» و «این خانم، این آقا» مشهورترین نمایش‌نامه‌های این نویسنده فرانسوی است. نمایش‌نامه‌های ژان پییر مارتینز بارها توسط گروه‌های مختلف در فرانسه و سایر نقاط دنیا به‌روی صحنه رفته است.

درباره پگاه مرادی

پگاه مرادی از هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین و استان تهران است که در رشته‌های بازیگری و کارگردانی و ترجمه آثار نمایشی فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

نمایشنامه جالب یا جذابی نیست و متن تقریبا خسته کننده است. من نمایشنامه اتاق ورونیکا را برای مطالعه توصیه میکنم که نمایشنامه خوب و جذابی هستش البته یک مقدار ترجمه اون کار قوی نیست با این حال نمایشنامه نویس کار

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۶,۲۰۰
تومان