دانلود و خرید کتاب فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون برد استون ترجمه امیر بیرانوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون اثر برد استون

کتاب فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون

معرفی کتاب فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون

«فروشگاه همه‌چیز» داستان معتبر و کاملِ یکی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان به نام آمازون، و بنیان‌گذارِ سخت‌کوش و باهوش آن، جِف بِیزوس است. فروشگاه آمازون کارش را با تحویل پُستی کتاب شروع کرد. اما جِف بِیزوس، بنیان‌گذارِ دوراندیشِ این شرکت، تنها به کتاب‌فروشی قانع نبود. او می‌خواست تا آمازون تبدیل به فروشگاه همه چیز شود که‌ انتخاب‌های نامحدود و راحتی وسوسه‌انگیز را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین پیشنهاد می‌کرد. برای انجام این کار، او یک فرهنگ سازمانی از جاه‌طلبی بی‌وقفه ایجاد کرد و محرمانگی که هرگز تاکنون به آن خدشه‌ای وارد نشده است. بِرَد اِستون (نویسنده‌ی این کتاب) از دسترسی بی‌سابقه‌ به کارکنان فعلی و سابق آمازون و اعضای خانواده بِیزوس بهره برد و این کتاب را که کتاب سال کسب و کار فاینانشال تایمز شده است، درباره این شرکت و بنیان‌گذارش نوشت.

نظرات کاربران

نیما
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

ترجمه بسیار سردستی و خام است. لازم است کل متن مجددا ویرایش شود. به نظر می‌رسد مترجم نسخه دست نویس اولیه اش را مستقیما برای چاپ داده است. ایرادات معنایی، اصطلاحات من درآوردی نچسب و زمخت، غلط های مفهومی، نارسایی

- بیشتر
وحید
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

ماجرای کتاب خیلی جالب است. با اینکه تقریبا مال ۱۰ سال پیش است اما حدود ۲۰ سال اول آمازون را روایت می‌کند که برای کسانی که در استارت‌آپ‌ها کار می‌کنند یا دوست دارند به دانش مدیریت‌شان افزوده شود خیلی مفید

- بیشتر
مازیار
۱۳۹۸/۰۳/۰۵

لطفا تخفیف بگذارید روش، بسیار کتاب مفیدی هست‌و پر از تجربه. تازه هم‌ منتشر شده...

🦉جغدی ک رفته شکاره کرم کتاب🦉
۱۳۹۸/۰۳/۱۳

بدک نبود

علی نوری
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

اگر به دنبال کار آفرینی هستید و زندگی نامه افراد مورد الاقه تان در این زمینه را دنبال نمیکنید، هم اکنون شما یک بر شکست شده اید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
زمانی که ضعیف هستی، شخص دیگری که قوی‌تر است می‌تواند همواره از راه برسد و آنچه را که داری از تو بگیرد.
علی نوری
زمانی که شما در کشاکش زندگی هستید، ممکن است توسط موضوعات کوچک سردرگم شوید. می‌دانم که اگر هشتادساله شوم که بعید می‌دانم، به‌طور مثال به این فکر می‌کنم که چرا من از پاداش خود در وال‌استریت در سال ۱۹۹۴ گذشتم، آن‌هم در وسط سال و در بدترین زمان ممکن. چنین فکری چیزی نیست که شما واقعاً در سن هشتادسالگی در موردش نگران شوید. درعین‌حال، می‌دانم که ممکن است واقعاً پشیمان شوم که چرا در آنچه اینترنت می‌نامند و فکر می‌کردم که قرار بود به یک رویداد انقلابی تبدیل شود، سهیم نبودم. زمانی که بدین‌صورت به قضیه نگاه کردم... تصمیم‌گیری به‌طور فوق‌العاده‌ای برایم آسان شد
وحید
«اینکه ایده خوبی داشته باشی یک مسئله هست، اما اینکه اطمینان به کسی داشته باشی که این ایده را عملی کند مسئلهٔ دیگری است».
boly
«نوآوری هدفمند، منجر به عرضه‌ها و بهبودهای مداوم برای بازدیدکنندگان آمازون می‌شود.»
boly
دوناهو در این جلسه، به این پیشگام حوزه تجارت الکترونیک ادای احترام کرد. او به بِیزوس گفت: «من هیچ‌وقت در معرکه بودن به‌پای شما نمی‌رسم. من شما را به خاطر آنچه انجام داده‌اید تحسین می‌کنم.» بِیزوس گفت که او آمازون و eBay را در نبردی نمی‌دید که پیروز میدان تمام غنائم را مال خود کند. بِیزوس گفت: «کار ما این است که سهم تجارت الکترونیک را توسعه دهیم و اگر موفق به انجام این کار شویم فرصتی به‌اندازهٔ پنج آمازون و پنج eBay وجود دارد. من هرگز هیچ صحبت منفی دربارهٔ eBay نکرده‌ام و هرگز نخواهم کرد. دوست ندارم کسی این رقابت را به چشم یک رقابت غیر برد-برد ببیند.»
کاربر ۲۷۶۳۳۹۲
زمانی که هشتاد ساله هستید و در لحظه‌ای تفکر در سکوت، شخصی‌ترین برداشت از داستان زندگی‌تان را تنها برای خودتان تعریف می‌کنید، این تعریف گویای خلاصه‌ترین و مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که داشته‌اید. درنهایت ما همان انتخاب‌هایمان هستیم.
amir_najafi
معاونان بازاریابی در دهه نخست فعالیت آمازون، همانند درامرهای بدطالع گروه طنزآمیز «اِسپاینل تَپ» بودند؛ بِیزوس آن‌ها را به‌سرعت رد می‌کرد تا کسی را پیدا کند که همانند خود او به شیوه معمول انجام کارها اهمیت چندانی نمی‌داد.
وحید

حجم

۵۳۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۵۳۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان