دانلود و خرید کتاب شاهزاده کاسپین (ماجراهای نارنیا، جلد چهارم) سی.اس لوئیس ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهزاده کاسپین (ماجراهای نارنیا، جلد چهارم) اثر سی.اس لوئیس

کتاب شاهزاده کاسپین (ماجراهای نارنیا، جلد چهارم)

معرفی کتاب شاهزاده کاسپین (ماجراهای نارنیا، جلد چهارم)

لایوْ استیپلز لوئیس که نزد دوستانش به جک معروف بود در ۱۸۹۸ میلادی به دنیا آمد. لوئیس و دوست نزدیکش جی. آر. آر. تالکین، نویسنده سه‌گانه معروف ارباب حلقه‌ها، اعضای حلقه‌ای ادبی از باشگاه نویسندگانی غیررسمی بودند که خود آن را اینکلینگز می‌نامیدند و اغلب در کافه‌ای محلی برای بحث درباره اندیشه‌های اولیه داستان‌هایشان جمع می‌شدند. شیفتگی لوئیس به قصه‌های پریان، اسطوره‌ها و افسانه‌های کهن، در کنار الهاماتی که از دوران کودکی می‌گرفت، او را به نوشتن قصه شیر، ساحره و کمد لباس وا داشت که یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های کودک جهان است. شش جلد بعدی تبدیل به مجموعه بسیار معروف نارنیا شد و آخرین جلد از این مجموعه، یعنی آخرین نبرد، مدال کارنگی را به خود اختصاص داد. در جلد چهارم می‌خوانید: پیتر، سوزان، لوسی و ادموند به دنیای نارنیا کشیده می‌شوند و انجا می‌فهمند که قصر کایرل پاراول که در گذشاه حکومت می‌کرد متروکه شده است. آنها با موجودی به اسم «دورف» روبه‌رو می‌شوند و....

نظرات کاربران

alaa
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

من که فیلمش رو دیدم فیلمش که خوب بود

با کتاب
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

این کتاب واقعا کتاب جذابی بود! من بعد از خواندن جلد سه با خودم فکر کردم دیگر داستانی برای گفتن نمانده و احتمالا این جلد خسته کننده خواهد بود؛اما با خواندن این جلد واقعا ذوق زده شدم!!!! این جلد اصلا خوب نبود

- بیشتر
کاربر ۲۳۳۶۴۱۵
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

عالی

Setayes writer
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

بسیار جذاب و ستودنی👍👌 خیلی خوشم اومد.

sara
۱۳۹۹/۰۷/۱۲

این کتاب بسیار عالی و جذاب است که آدم را به وجد می اورد

gandom
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

کتاب جذابی بود، برعکس کتاب دوم کاملا شبیه به فیلم نبود و تغییراتی داشت برای افرادی که علاقه مند به این سبک کتابند انتخاب خوبی میتونه باشه.

mojtaba rabiei
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

قشنگ بود لذت بردم. سی اس لوویس فوق العادست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
لوسی گفت: «از جنگ‌های ایران و روم هم بدتر است.»
ℝ𝕠𝕟𝕒𝕜
«رویت را برگردان. طرف دیگر را نگاه کن. بین سنجاب‌ها نگاه کردن به انبار ذخیره همدیگر، انگار که می‌خواهی جایش را یاد بگیری، کار زشتی است.»
آفتاب
همه خیلی امیدوار بودند که فردا شاه کاسپین را پیدا کنند و در عرض دو سه روز میراز را شکست دهند. شاید معقول نبود که چنین احساسی داشته باشند، اما واقعیت همین بود.
book.lover
ـ اگر یک روز توی دنیای خودمان، توی خانه، مردم بزند به سرشان و مثل حیوان‌های اینجا وحشی بشوند، ولی قیافه‌هایشان باز هم مثل آدم‌ها باشد، طوری که هیچ‌وقت نفهمی کی به کیه، آن وقت چه می‌شود؟
book.lover
کاسپین رو به نیکابریک کرد و پرسید: «تو به اسلان اعتقاد داری؟» نیکابریک جواب داد: «من به هر کس و هر چیزی که این تلماری‌های ملعون و وحشی را تکه‌تکه کند یا از نارنیا بیرونشان کند اعتقاد دارم. هر کس و هر چیز، می‌خواهد اسلان باشد یا ساحره سفید؛ متوجه‌ای؟»
Mohamad Faraji
پس کی می‌خواهید مرا به صبحانه دعوت کنید؟ نمی‌دانید مراسم اعدام چقدر اشتهای آدم را باز می‌کند.
Mohamad Faraji

حجم

۱٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۸,۰۰۰
۴۰%
تومان